Ga naar inhoud

Schietpartij Alphen a/d Rijn

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
96 replies to this topic

#81 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 april 2011 - 10:22

Ja dat is opzich een interessante discussie.

Maar ik vind het inderdaad echt belachelijk dat zo iemand een wapenvergunning kan krijgen. In Duitsland hebben ze die wet toch ook veranderd?

#82 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 april 2011 - 10:28

Ik vind privacy echt wel een belangrijk punt. Maar nu denk ik misschien aan hele andere dingen, meer ook over privacy ivm achtergrond van personen e.d. Maar goed dat gaat hier niet echt over :P

#83 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 april 2011 - 10:38

Als die mensen zo graag willen schieten, vind ik ook dat je bereid moet zijn om mensen inzicht te geven in je psychische toestand. En als je dat niet wilt, ga je toch lekker niet schieten. De maatschappij heeft er toch geen belang bij dat er mensen zijn die schieten als hobby

#84 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 11 april 2011 - 10:45

Nog 2 mensen overleden :( man en vrouw...
http://www.nu.nl/alp...wee-levens.html

#85 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 april 2011 - 10:48

Wat erg zeg.. Pff. Misschien hadden ze wel kinderen, die zijn nu gewoon zonder ouders...

#86 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 april 2011 - 10:50

Vind het echt heel erg :(
Heb er gewoon geen woorden voor!

#87 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 april 2011 - 11:06

Dodental blijft wel op 7

http://www.nu.nl/alp...ijft-zeven.html

#88 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 11 april 2011 - 11:14

ja jemig hoe slecht.. nouja gelukkig 2 minder doden :)

#89 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 april 2011 - 07:47

Bekijk PostRainbowcolours, op 11 april 2011 - 10:45, zei:

Nog 2 mensen overleden :( man en vrouw...
http://www.nu.nl/alp...wee-levens.html
Ja pff ik heb gehoord van mijn ex dat ze een dochter hadden (10/11 jaar), en die zit bij zijn broertje in de klas. En ze heeft het zien gebeuren :(! Lijkt me zo erg als agent zijnde dat er ineens zo'n ukkie naar je toe komt: meneer mijn papa en mama zijn neergeschoten! ...

#90 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 april 2011 - 13:07

Bekijk PostPhantomine, op 11 april 2011 - 10:22, zei:

Ja dat is opzich een interessante discussie.

Maar ik vind het inderdaad echt belachelijk dat zo iemand een wapenvergunning kan krijgen. In Duitsland hebben ze die wet toch ook veranderd?

Het schijnt dat het wijzigen van de wet in Duitsland juist averechts heeft gewerkt, was gisteren op nieuwsuur.

#91 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 april 2011 - 17:47

Hoe dan?

#92 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 april 2011 - 16:10

was gister aan het werk op die school ernaast.. 3 kids hadden het gezien. best heftig! Hele verhalen tegen me en 1 durfde niet meer naar de wc alleen, de ander plaste in zijn broek (deed ie nooit meer) en 1 had nachtmerries. En bleek dat het oudleerling was van die school. (die gast!) dus heel veel leerkrachten kenden hem. en een jongetje uit groep 7 stond naast hem toen hij zichzelf doorschoot en hij kreeg nog een duw... luguber.

#93 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 april 2011 - 16:27

Zo Ilse wat vreselijk zeg voor die kinderen..
Echt erg dat ze zoiets hebben moeten zien.
Hoop dat ze goede hulp krijgen, want heeft idd heel veel effect op je leven denk ik!

#94 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 april 2011 - 16:39

ja zeker! Ze hadden al slachtofferhulp op school gehad en kregen nu ook wel thuiszorg. bluh.

#95 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 april 2011 - 17:38

wow wat erg :(. ik heb er kippevel van.

#96 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 april 2011 - 16:54

Bekijk PostPhantomine, op 12 april 2011 - 17:47, zei:

Hoe dan?

Er zijn nu meer wapens in omloop in het criminele circuit

#97 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 april 2011 - 11:46

@die privacy discussie. Kijk eens naar Estland. Daar hebben ze een pas met een chip en wachtwoord etc. Dar staat alles op, ziektes, veroordelingen, rijbewijs, etc. Instanties als de politie kunnen daar dus in kijken, maar alleen het gedeelte dat hin aangaat. Dus veroordelingen en in bezit zijn van een rijbewija bijv, maar ze kunnen niet zien of je bijv aids hebt. Dat kan alleen de dokter zien. En als jij thuis inlogt met die pas, kun je zien wanneer een instantie jou gegevens heeft gecheckt. Als se politie dus heeft gekeken, kun je opbellen en vragen waarom ze dat gedaan hebben. Ze kunnen met die pas ook gewoon stemmen vanaf hun computer.
Ik vind echt dat zoiets ook in nederland, en de rest van de wereld moet komen.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals