Ga naar inhoud

Examentopic 2011

133 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2011 - 20:06

Al ben ik maar een van de weinigen die binnenkort examen doet, toch lijkt het me fijn om het leed te kunnen delen met die paar anderen.

Dus hier is het examentopic 2011. Hier kun je dingen posten over de stof van de examens, welke examens je moeilijk of juist makkelijk vindt/vond, wat je wil gaan doen na je examen enzovoort.

En we kunnen elkaar natuurlijk goed steunen in dit topic! Ik kan het wel gebruiken haha, in deze barre tijden!

#2 -

Myrthe

• Members

Gepost 01 mei 2011 - 21:47

Oh ja natuurlijk, dat is ook alweer bijna! Ben inderdaad benieuwd hoeveel GO-ers er dit jaar eindexamen doen.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2011 - 21:55

Ik weet iig Marlous, Maxime en ik :P veel meer zijn het er niet geloof ik haha

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2011 - 21:58

Heel veel succes meiden!!!

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2011 - 22:03

Ja echt heel veel succes!
En als je er met goeie cijfers ingaat en je hebt je goed voorbereid, dan red je het echt!
Het eerste examen is heel spannend, maar als je eenmaal zit dan valt het echt reuze mee.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2011 - 22:06

Ja, ik!!!!! En ben er nog helemaaaaal niet mee bezig. Maar heb besloten vanaf morgen echt te beginnen! :P

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 01 mei 2011 - 22:25

Succes dames! Niet teveel stressen, want het valt allemaal echt mee, en daarna heb je superlang vakantie, weet je hoe relaxed :D

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 13:21

Mijn examen was echt het makkelijkste van mn hele schoolcarriere hahaha. De examens op zich waren wel lastig en ik dacht echt dat ik voor alles een 1 had, maar aangezien heel nederland gaat klagen over de examens, wordt de normering toch giga opgekrikt. Dus mijn tip: met zn allen gaan klagen over examens, dan komt alles goed. Succes dr mee :P

#9 -

Marlou

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 13:34

Hahaha. M'n examens had ik met 2 vingers in m'n neus gedaan. Had ook nergens voor geleerd, ik nam school nooit serieus. Maar had voor alles een voldoende.

Veel succes allemaal! :D

#10 -

Myrthe

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 13:49

Hahahahah lekkere adviezen geven jullie zeg. Jullie moeten juist wel hard leren, goed je best doen en op tijd gaan slapen. :lol:

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 16:43

succes allemaal! Ik vond het achteraf ook enoooorm meevallen haha

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 16:45

allemaal heel veel succes!

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 16:56

Bekijk PostMonyet!, op 02 mei 2011 - 13:34, zei:

Hahaha. M'n examens had ik met 2 vingers in m'n neus gedaan. Had ook nergens voor geleerd, ik nam school nooit serieus. Maar had voor alles een voldoende.

Veel succes allemaal! :D
Dit is dan wel weer bullshit, want kan me niet voorstellen dat je de geschiedenis van Nederland helemaal uit je hoofd wist zonder ook maar in je boek te hebben gekeken.
Maar iig, het valt idd echt zooooo erg mee. Dus stressen is niet nodig, vooral niet als je dr goed voor staat. Ik ergerde me altijd kapot aan van die nerds uit mn klas die overal een 8 voor stonden en dan liepen te miepen dat ze bang waren om het niet te halen. En ik met mn 4 onvoldoendes dacht echt: nouja, we zien het wel hahaha. Iedereen was zoooo verbaasd dat ik het had gehaald en een ubernerd uit mn klas had een her. Whahahaha. Te mooi :P

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 17:14

Ik zie er ook niet echt enorm tegenop! Ben nu rustig wat examens aan eht doornemen en echt nog totaal niet aan het stressen.

Ik ben dus wel zo'n übernerd :P sta voor bio een 7, scheikunde een 9 en de rest een 8. Heeeeeeeeel erg relaxt dus!

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 18:06

Oh nee, maar dat je nerd bent is niet erg haha. Maar als je zo'n mooie lijst heb, dan moet je niet zeiken dat je het niet gaat halen. Dan ben je echt een mongool als je het niet haalt.

Deze post is bewerkt door Apegatje: 02 mei 2011 - 18:15

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 18:14

Het komt zo dichtbij maar ik voel echt no pressure. Zo dom, maar heb ik altijd. Fijn is wel dat ik het verder altijd netjes red :P behalve in de 3e maar toen voelde ik zelfs geen druk toen ik twee drieën stond haha.

Ik zie wel op tegen geschiedenis hoor, heb jij dat Maxime? Vind het zoveel leerwerk. En natuurlijk tegen wiskunde en economie.

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 18:24

Nee, heb ik ge-luk-kig niet. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is Nederlands. Ik ben zo vreselijk slecht in dat samenvatten en die teksten analyseren is ook al niet mijn sterkste punt. Heb tot nu toe als hoogste punt 6,5 gehaald. Niet echt bevorderend dus..

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 mei 2011 - 22:49

Ik was die dag daarvoor jarig, dus de volgende dag suuuupermoe haha. En toen uiteindelijk zou ik worden gebeld tussen 10:00 - 11:00, maar m'n beste vriend die was om half 11 gebeld dat hij was gezakt, had hij snel ff gevraagd: en Eva? en toen zei ze: nee die is geslaagd! Dus hij belde mij meteen, dus ik wist het al :D

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 mei 2011 - 15:16

Ik maak me ook echt geen druk of ik slaag ja of nee. Meer of ik de 8 gemiddeld haal.

Nederlands gaat in ieder geval de goede kant op. Heb minimaal een 7 nodig en had net 7.4!

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 mei 2011 - 17:10

Ja bij die samenvatting van Nederlands mag je ook gewoon zinnen letterlijk overnemen, dat vond ik echt heel relaxed toen, dat weet ik nog wel :P Ik had op het moment van de uitslag zelfs mijn tussentijdse toets dus ik zat in de auto haha, maar ik kon eigenlijk niet zakken, tenzij ik overal een 1 voor haalde ofzo. :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals