Ga naar inhoud

Examentopic 2011

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
133 replies to this topic

#41 -

Beginner

• Members

Gepost 12 mei 2011 - 11:37

Bekijk PostPraktica, op 11 mei 2011 - 16:22, zei:

Klinkt miss heel stom, maar wat houd zo'n theorietoets dan in? Kan me er niet echt iets bij voorstellen
Bij theorie moet je vragen beantwoorden over hoe het er in de keuken aan toe gaat.
Bijvoorbeeld werkoverleg enzo.

En ook menukaarten en reserveringen voor een restaurant maken.

#42 -

Beginner

• Members

Gepost 12 mei 2011 - 11:37

Bekijk PostPraktica, op 11 mei 2011 - 16:22, zei:

Klinkt miss heel stom, maar wat houd zo'n theorietoets dan in? Kan me er niet echt iets bij voorstellen
Bij theorie moet je vragen beantwoorden over hoe het er in de keuken aan toe gaat.
Bijvoorbeeld werkoverleg enzo.

En ook menukaarten en reserveringen voor een restaurant maken.

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 mei 2011 - 14:54

Ja en aardrijkskunde is ook een groot deel oefening. Dus als je gewoon altijd alles bij hebt gehouden en oude examens maakt is dat ook prima te doen.
Het komt er eigenlijk op.neer dat als je de rest van het jaar gewoon goed hebt opgelet en mee hebt gedaan het examen echt goed te doen is.

#44 -

Beginner

• Members

Gepost 12 mei 2011 - 20:31

examen koken praktijk zit er ook op! :D

#45 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 mei 2011 - 21:16

Succes allemaal! Spreek uit ervaring: je kan al je examens halen als je twee dagen voor ieder vak begint met leren :) Niet teveel stressen enzo

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 mei 2011 - 21:24

Bekijk Postisle, op 12 mei 2011 - 11:59, zei:

Ah joh het is niks wat je nooit gehad hebt! Als je enigzins gewoon hebt opgelet bij je normale lessen heb je al groot stuk gehad. Als je alles nog paar weken van te voren zou moeten doen zou ellende zijn, maar je bent er twee jaar ofzo mee bezig geweest!
Welk profiel doe je?
Ik had zelf C&M en Frans Engels en Duits kan je toch niet leren. Wiskunde kan je even paar sommetjes oefenen maar leren is ook niet echt aan de orde denk ik. Enige wat je moet zien binnen te koppen op leerdingen was voor mij geschiedenis en aardrijkskunde. En zelfs daar kan je nog wel aantal punten bij elkaar bluffen als je iets niet meer zo goed weet...

Hmm ja ik ben niet de meest oplettende leerling. Eigenlijk gewoon vrij lui :P maark denk ook wel dat ik het haal uiteindelijk :) ik heb ook C&M met Frans Engels en Duits. Wel economie ipv aardrijkskunde. Economie is echt mijn slechtste vak, daarna wiskunde. Ik heb ook totaaal nog niet het idee dat ik daar klaar voor ben maar ik heb gelukkig nog wel even.
Verder Latijn, ben ik ook nog niet zo ver mee maar dat lukt me wel, en geschiedenis moet ik nog een keer of 2 doorlezen denk ik.

Ik ging vandaag Frans proefexamen ophalen op school, had ik twee dagen eerder op school gemaakt en nog nooit mee geoefend, maar ik had een 7.4!!!

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 mei 2011 - 14:20

Kak, ik was er heilig van overtuigd dat ik volgende week woensdag natuurkunde examen had. Nu wees een vriendin van mij me er vandaag gelukkig op dat het niet natuurkunde, maar wiskunde is... Dus nu maar wiskunde gaan leren.

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 19:49

Nou jongens alvast veel succes met Nederlands morgen! Ik ben echt zenuwachtig, pfoee.

#49 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 19:53

Wow morgen al! Succes allemaaaaaal!!
Goed slapen en bananen eten en alles komt goed

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 19:57

Succes meisjes!
Jullie kunnen het, echt waar! ;)

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 19:57

Succes allemaal!!!

#52 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 15 mei 2011 - 19:58

Ja succes meiden! Komt vast goed :)

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 20:17

Succes allemaaaal! Komt wel goed :)

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 20:23

Succes allemaal met de examens! En geniet er vooral van.

#55 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 15 mei 2011 - 20:41

Heel veel succes aan degenen die dit jaar moeten! Goed je best doen en dan komt het allemaal goed :)

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 20:45

Succes met de examens! Dat gaat helemaal goed komen!

#57 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 21:17

Succes allemaal! :)

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 21:31

Dankjullie! Haha vorig jaar waren er zoveel die examen deden en dit jaar zo weinig.

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 21:33

Moet je nagaan hoe snel deze topics een paar jaar geleden gingen. ;) Nu zijn er veel mensen hun bachelor of master al aan het afronden.

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 mei 2011 - 22:08

Haha ja bizar. Volgend jaar zal het al wel helemaal niemand meer zijn!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals