Ga naar inhoud

Werktopic #7

werk werken baan solliciteren

2016 replies to this topic

#1 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 13 mei 2011 - 12:50

Een nieuwe! :)

Geposte afbeelding

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 mei 2011 - 13:17

Zo vandaag de planners erop aangesproken om een client uit mijn route te halen.
Voor de avonden is die niet meer te doen voor me.
Veelste zwaar.
Terwijl de ochtenden nog wel lukken..

Hoop wel dat ik er de komende 3 weken nog een keer kom!

Maar ik moet wel aan mezelf en het kindje denken...

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 mei 2011 - 08:01

Ow vervelend Chris. En hopen dat dat project doorgaat. Ben je wel 2 jaar bezig met wat je graag wilt.

Nou bij mij op het werk gaan er ook veranderingen plaats vinden. We hebben nu een interim-manager die vaak werkt bij reorganisaties e.d.. Nu gaan er bij ons geen dwingende ontslagen plaats vinden maar momenteel kunnen we niet uitbreiden. En de bedoeling is dat dat dus wel moet kunnen. Dus ik ben benieuwd vooral, want we hebben heel lang niet echte een leidinggevende gehad na ja die leiding afdwingt dus. En met de interim-manager heb ik gisteren een gesprek gehad en ik heb er alles uitgegooid wat me dwars zit. Heel stom maar ik heb zoveel frustratie en gelukkig nam ze het allemaal goed op.

En verder heb ik gisteren met iemand gesproken waar ik het werk heel graag van zou willen doen mwahaha.Maar er is maar 1 zo`n functie. Maar in ieder geval hij heeft verteld over projecten waar hij mee bezig is waar ik kan laten weten dat ik zo`n project graag zou willen opnemen. En zo dan ervaring opdoen in gebied waar ik wil werken :)

Deze post is bewerkt door Roots: 14 mei 2011 - 08:03

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 mei 2011 - 17:08

Ben vandaag gebeld dat ik naar de info-bijeenkomst kan komen van huishoudelijke hulp! :D Lijkt me wel grappig, ben benieuwd hoe het is.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 mei 2011 - 17:10

Oh fijn willemijn! Leuk werk hoor ;)

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 mei 2011 - 17:55

Leuk Willemijn, succes :D Ik had voor de zomer ook naar zoiets gesolliciteerd, maar ze hadden heel veel sollicitaties binnengekregen en ik was niet uitgekozen. Toen heb ik maa rbij TNT gesolliciteerd (:P) belden ze me vandaag terug dat ik wel op gesprek kan komen op 7 juni. Nou op zich prima baantje voor de zomer, maar het BRUTO uurloon is 5,30E en ik ben 20 jaar :blink: Dat is wel echt super weinig, dus ik denk dat ik gewoon een ander baantje zoek en als ik niets anders vind voor 7 juni ga ik wel post bezorgen.

#7 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 16 mei 2011 - 19:51

Wooooow voor 5,30 bruto zou ik dat echt nooit doen..
Wat zwaar onder betaald zeg, kun je letterlijk nog beter in de super werken

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 mei 2011 - 22:00

Is dat echt maar zo weinig? :o Een paar vriendinnen van mij werken ook bij TNT, maar die krijgen volgens mij wel meer. Kun je trouwens geen loonheffingskorting krijgen? Dan krijg je namelijk meteen alweer een stuk meer :)

#9 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 17 mei 2011 - 06:42

huh? die loonheffingskorting maakt het bruto uurloon toch niet ineens meer?
Je hoeft niet zoveel belasting van je loon af te dragen waardoor je netto wel meer overhoudt dan anders mja, dat zal niet meer zijn dan het zelfde bedrag netto ofzo

#10 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 17 mei 2011 - 07:26

Je zal sowieso niet zoveel belasting betalen, want het zo weinig. Daar zou ik echt niet voor gaan werken, dan kun je beter gaan schoonmaken ofzo.

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 10:07

@Chris:
Ja ik werk in de thuiszorg (persoonlijke verzorging)

#12 -

Sanne

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 11:37

Oh jeetje, ik heb volgende week voor het eerst van m'n leven een sollicitatiegesprek. Ik werk al vanaf m'n 14e bij dezelfde werkgever, en daar heb ik nooit een gesprek hoeven doen. Ik kan me er nu al druk over maken. :P

@Freestyle: En wow, ik wist niet dat je zo 'weinig' krijg bij de TNT zeg! Een vriendin van mij heeft er ook gewerkt, die was toen 18, en die kreeg iets van 7 euro per uur.

Deze post is bewerkt door Pjotr: 17 mei 2011 - 11:37

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 15:34

Oke ik heb me opgegeven bij een bureau dat campings koppelt aan werkzoekenden. Nu heb ik dus gesolliciteerd voor receptiewerk in Italië. Alleen het is ze tot op heden nog niet gelukt om een camping voor me te vinden in Italië. Ze hebben nu dus tot volgende week, en ze hebben nog lijntjes openstaan dus er is een kans dat het nog wel lukt. Maar mocht het niet lukken dan hebben ze dus nog een plan B, een camping in Frankrijk. Ik kan daar sws terecht, maar de vraag is of ik dat wel wil. Het is een kleine camping, 200 plekken, 80km ten zuidoosten van Dijon, en er werkt 1 ander Nederlands meisje als animatrice.
Ik heb namelijk niet echt wat met Frankrijk en wil liever mijn Italiaans verbeteren. Maar gezien mijn studierichting is het bijspijkeren van mn Frans misschien wel verstandig, ook al vind ik dat niet echt leuk.
Ik ben dus nogal in dubio, ga ik dan liever naar Frankrijk of blijf ik thuis en plan mn vakantie totaaaaal anders in dan gepland? Wat ik eigenlijk een beetje een fail vind.

Deze post is bewerkt door Praktica: 17 mei 2011 - 15:43

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 15:49

Het eerste wat in mij opkomt is: thuisblijven. Als je nu al weet dat je het daar in frankrijk niet zo heel leuk gaat hebben omdat je zowiezo liever ergens anders had gezeten, is het verspilde tijd lijkt me. Vooral in een vakantie.
Dan blijf je toch lekker thuis, ga je leuke dingen met vrienden/familie doen en genieten van het hopelijk mooie weer en je vrije dagen! Maar dat zou ik doen :).

#15 -

Beginner

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 15:51

Wow ik werk ook bij TNT en kreeg meer dan 10 euro per uur.

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 16:10

@Pia: Ja alleen moet ik dan hier in NL opzoek naar een extra baan, en ik heb ook niet zoveel zin om mn zomer achter de kassa bij de appie te spenderen.
Echt moeilijk dit, want het werk opzich is precies wat ik zou willen. Alleen moet ik een beetje over het idee dat het klein en frans is heenkomen denk ik. Misschien kan ik ook wel meer informatie krijgen over het meisje dat er ook gaat werken, want als ik gewoon met haar alles zou delen (ga er gewoon van uit dat ze leuk is), dan is het al wel een stuk leuker denk ik.
Ga het er zo maar eens met mn ouders over hebben.

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 16:36

Bekijk PostRainbowcolours, op 17 mei 2011 - 06:42, zei:

huh? die loonheffingskorting maakt het bruto uurloon toch niet ineens meer?
Je hoeft niet zoveel belasting van je loon af te dragen waardoor je netto wel meer overhoudt dan anders mja, dat zal niet meer zijn dan het zelfde bedrag netto ofzo

Haha sorry, ik haalde bruto en netto even door elkaar :rolleyes: Maar wat vreemd, volgens mij krijgen die vrienden van mij gewoon iets van 8 euro per uur ofzo (20/21 jaar)

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 16:56

200 plaatsen is niet heel klein voor een camping toch? Denk dat je je echt niet gaat vervelen :)

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 mei 2011 - 18:24

Bekijk Postcrushed., op 17 mei 2011 - 16:56, zei:

200 plaatsen is niet heel klein voor een camping toch? Denk dat je je echt niet gaat vervelen :)

Mwoah, ik sta altijd op een camping van 400 plaatsen, en die vind ik precies goed qua grootte.
Heb het er net met m'n ouders over gehad en die vinden dat ik er gewoon voor moet gaan. Het is toch best wel een goede werkervaring, beter dan achter de kassa bij de appie oid.
Alleen ja, als je dus Frans gaat leren dan verlies je al je Italiaans echt in no time en dat is echt suuuuuperzonde vind ik. heb ik voor niets een jaar Italiaans gedaan.
Pff ik bedenk me net ook dat een kamer vinden in Amsterdam echt heeeel veel makkelijker is als ik in de zomer al kan verhuizen. Want er zijn nu superveel kamers maar ik ben dus pas in september weer thuis als ik ga.
Laat ik maar hopen dat Italië gewoon gaat lukken, want ik haat keuzes maken :unsure:

Deze post is bewerkt door Praktica: 17 mei 2011 - 18:41

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 mei 2011 - 15:41

Na mn laatste tentamen kan ik aan de slag als receptioniste voor minimaal 20 uur per week. Ben echt zooooo blij, dit had ik echt ff nodig na al mn kutbaantjes haha.

Was zo blij toen ik vandaag werd terug gebeld, vreugdedansje alles :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals