Ga naar inhoud

Werktopic #7

werk werken baan solliciteren

2016 replies to this topic

#2001 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2012 - 21:19

Ik moet er 1 per week doen dus dat valt wel mee.

#2002 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2012 - 21:38

Oh dat scheelt nogal idd!

#2003 -

Beginner

• Members

Gepost 10 maart 2012 - 08:42

@ Lins: Vijf per week die bij mijn CV passen kan ik wel vinden. Ik solliciteer alleen wel af en toe op functies die beneden mijn niveau zijn.

Wel gek dat er dan zoveel verschil zit per UWV dan. 5 sollicitaties per week of maar 1 dat scheelt nog al. Ik dacht ook altijd dat je ontzettend veel moest solliciteren. Dat is voor mij juist 1 van de redenen dat ik geen WW aan wil vragen zolang ik mijn eigen broek nog op kan houden. (De andere reden is vanzelfsprekend dat ik geen geld van de overheid wil vragen zolang het niet nodig is. Voordat er een hele discussie ontstaat over mensen die onterecht in de WW zouden zitten)

#2004 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 10 maart 2012 - 09:23

mijn vader hoefde er op een gegeven moment ook maar 1 per week geloof ik, maar er was nog geen 1 vacature per maand wat aansloot bij zijn CV.. dus ja ze kunnen m moeilijk nog 4 andere solicitaties per week laten doen, krijg je toch nee terug (heeft ie natuurlijk wel gedaan in het begin, en dat werkte dus helemaal niet)

#2005 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 maart 2012 - 09:31

Ja je moet door solliciteren, werk is werk. Toen ik al een baan had gevonden, maar pas een maand later, moest ik die maand door solliciteren. Ging nergens over.

#2006 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 maart 2012 - 11:57

Oeh ik werd net getipt voor een functie van assistent storemanager!
Er komt binnenkort een vacature vrij :D

Ik weet verder nog niks en 't is bij een ander bedrijf als waar ik werk.. maar denk dat ik hier gewoon voor moet gaan!

#2007 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 maart 2012 - 13:01

WIe niet waagt, wie niet wint!
Het is wel een unieke kans natuurlijk!

#2008 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 maart 2012 - 13:30

Nja dat Unieke valt wel mee :P

Al vind ik het wel lastig, want er staat wederom een gesprek op mijn eigen werk gepland om te gaan doorgroeien / opleiding volgen, maar dat is pas over 2 weken.
Vorige keer ging dat gesprek al niet door omdat ik als assistent ergens anders heen zou gaan..
Dat ging uiteindelijk niet door omdat het gebouw is gesloopt ('t Loon in Heerlen).

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben binnen mn eigen bedrijf, als iemand me nou vandaag of morgen kon vertellen dat ik met zékerheid kan gaan doorgroeien, ga ik niet solliciteren elders.

#2009 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 09:16

vanmiddag sollicitatiegesprek bij de thuiszorg, ben benieuwd hoe dat zal gaan

#2010 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 09:29

Succes Marjan! :)

#2011 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 09:38

Succes!

#2012 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 09:46

Jaaaaa ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!!
26 maart mag ik komen! Spannend!!!!!

Oh en succes marjan!!

#2013 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 10:32

Wat super! Gefeliciteerd!
Voor wat voor functie?

Bedankt!

#2014 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 11:06

Ik weet nog niet voor welke functie, het was een open sollicitatie en de bedoeling is dat ik daar 30 uur ga werken en 1 dag blijf studeren.

#2015 -

Ellen

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 11:14

Super Leah!!

Ik mag het dan nu eindelijk melden, niet zozeer voor mij maar voor JC.
Hij is gepromoveerd!! We zijn zó blij!! Na máánden thuiszitten werkt hij nu 5 maand en is nu al gepromoveerd tot afdelingsverantwoordelijke.
Krijgt leiding over 5-7 mensen dus dat is voor hem echt super leuk. Dit bewijst ook dat er echt wel doorgroei mogelijkheden zijn voor hem.
De laatste die zo snel promoveerde was 6jr geleden. En degene die voor hem deze functie deed heeft er vier jaar over gedaan.
En hij heeft een jaar contract gekregen en voor fulltime (hij had een 13-32 contract maar werkte wel veelal 38u)

#2016 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 maart 2012 - 11:17

Jeeeej echt supergoed ellen! Ben blij voor jullie!

#2017 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 13 maart 2012 - 11:17

Wauw, wat veel leuk nieuws!

Gefeliciteerd, Leah, en jij met JC, Ellen!

Wil iemand trouwens een nieuw topic openen zo?

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals