Ga naar inhoud

Werktopic #7

werk werken baan solliciteren

2016 replies to this topic

#1641 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 15:00

Als het goed is krijg ik deze week te horen of ik door mijn proeftijd heen ben gekomen.. Heb er wel een goed gevoel over, maar je weet nooit natuurlijk! Andere vrouw had vorige week gesprek moeten hebben, maar dat zijn ze schijnbaar vergeten, dus zij heeft nu dus automatisch haar jaarcontract gekregen. Zou raar zijn als ik het dan niet krijg. Zij heeft al 3 keer behoorlijk grote fouten gemaakt en ik (tot nu toe) nog niks. Ben super benieuwd! :)

#1642 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 15:02

Spannend maar wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. En als jij nog geen fouten hebt gemaakt zou je inderdaad zeggen dat het voor jouw wel goed zit. Maar je weet het inderdaad maar nooit.

#1643 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 15:08

Hoe staat het bij jou marjan?

#1644 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 15:20

Vandaag weer 2 sollicitaties gedaan. Ik blijf solliciteren maar er komt niets uit, veel afwijzingen maar ja, ga gewoon door. Heb nu 7 sollicitaties lopen.

#1645 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 15:29

Balen!

#1646 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 19:04

Ja zeker maar ik ga door. (moet ook wel, die WW is echt geen vetpot)

#1647 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 23:13

Balen Marjan :( ik hoop echt dat je snel iets vindt!

Aargh ik vind het zo irritant. We hebben nu echt een fijn ingewerkt team en nu worden er dus bijna geen contracten meer verlengd, omdat het de laatste verlenging voor een vast contract is.. en over een paar maandjes gaan alle vaste meiden al weg :( ik ben de enige met een vast contract, dus kan ik straks weer allemaal 15-jarige pubers gaan inwerken, no offence maar pff..

#1648 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 08:56

Wat balen zeg, dat lijkt me echt niet leuk! Jammer dat het zo gaat!

#1649 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 17:18

Yesss vrijdagmiddag sollicitatiegesprek bij Hunkemoller! Ik had op heel veel plekken mijn cv ingeleverd en het heeft blijkbaar wel resultaat gehad! :D ben echt blij nu

#1650 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 08 februari 2012 - 17:20

O leuk! :D Vast door je goede CV. :P

@ Marjan: pfft, het is wel lastig voor je. :( Ik hoop echt dat je snel wat leuks vindt!

#1651 -

..

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 17:20

Wat leuk Pia, succes alvast.

aargh, ik heb morgen gesprek met mn werkcoach enzo, en wss krijg ik een andere, en ik baal, want dat wil ik niet! Dit is vertrouwd, en alles. Gezien mijn situatie op dit moment, heb ik echt een vast persoon nodig, maar wss hou k die vent niet :P en ik zit daat zoo over te stressen :P niet normaal hahaa.

Hm, wat rot Marjan! :( Hoop dat er snel iets bij zit.

#1652 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 17:53

@ Pia leuk joh. Lijkt me echt leuk om daar te werken!

Ik begin maandag eindelijk. Heb er echt zin in. Kom op de afdeling met dementeren. Dus ik ben me flink aan het inlezen, kan geen kwaad.

#1653 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 18:23

@ Pia : Leuk zeg!!, Veel succes met je sollicitatie!! :D

@Allinclusive: Spannend zeg, lijkt me best een heftige afdeling!!
Veel succes maandag met je eerste werkdag!! :)

#1654 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 18:37

Dankjewel iedereen! :D

@Maresa: Ja misschien haha, wie weet. Nogmaals bedankt voor je hulp :).
@Marjan: Ik vind het ook echt heel naar voor je.. Hopelijk zit er idd snel wat bij..
@Allinclusive: Ohh leuk joh, dan werk je in een verzorgingstehuis neem ik aan? Ik heb stage gelopen bij dementerenden, ik vond het echt heftig, maar je raakt zo snel aan die mensen gewend! Ik vraag me nu ook echt af hoe het met ze is enzo, terwijl de meesten mij wss niet meer zouden herkennen als ik langs ga weer. Heel veel succes met je eerste werkdag!
@Paulien: Begrijpelijk.. Maar komt vast wel goed!

#1655 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 19:11

@paulien: Wat rot zeg dat je misschien een ander krijgt! Kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten. Hoe komt het dat ze je een ander geven?

#1656 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 februari 2012 - 09:09

Bekijk PostTresnjica, op 08 februari 2012 - 17:18, zei:

Yesss vrijdagmiddag sollicitatiegesprek bij Hunkemoller! Ik had op heel veel plekken mijn cv ingeleverd en het heeft blijkbaar wel resultaat gehad! :D ben echt blij nu
Leuk zeg :D
Veel succes!!

Wat jammer dat je iemand anders krijgt Paulien! Waarom krijg je iemand anders?

Bedankt allemaal.

Deze post is bewerkt door Marjan*: 09 februari 2012 - 09:09

#1657 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 februari 2012 - 11:32

Krijg ik net een email over een Speeddate via het uwv. Is verplicht.
Ben benieuwd wanneer dat is en of ik er wat mee op schiet.

#1658 -

Beginner

• Members

Gepost 09 februari 2012 - 12:13

Aaaargh ik post hier bijna nooit en lees vooral mee, maar moet nu toch even mijn frustratie kwijt. Ben al sinds september aan het solliciteren, zou ik vandaag eindelijk een sollicitatiegesprek hebben. Gaat het niet door! Ik word er zo ontzettend moedeloos van. Je denkt er met een HBO diploma wel te zijn, maar zelfs dat geeft nog geen garanties op een baan tegenwoordig.

#1659 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 februari 2012 - 12:16

Volhouden!! Ik had precies hetzelfde, solliciteerde al vanaf april zelfs. Mocht wel eens op gesprek komen meer kwam er nooit doorheen. Tot gisteren, contract gekregen voor een jaar, een baan die ik het liefste wilde!

#1660 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 februari 2012 - 12:23

Ik wilde net typen dat het ook een hel is een bijbaantje te vinden, ben ik net uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. :D Nja, wel bij de Jumbo, maar goed, alles is welkom op dit moment.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals