Ga naar inhoud

De taartmutsen deel 1

taart cupcakes cake

586 replies to this topic

#41 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 mei 2011 - 14:45

aaaah jij kan dat mooi zeg Lilian! Superleuk

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 mei 2011 - 16:22

Oh, dat lijkt me zooooo leuke om te doen he! Zeker als ik er weer plaatjes van zie!

Vind het alleen zo'n dure (en dikmakende :P ) hobby...

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 mei 2011 - 16:26

Ik vind het zo leuk om te bakken, maar krijg mn creaties nooit zo mooi als dit hoor! Wat leuk :).
En dikmakend hoeft niet per se toch Jolanda, je kunt ook taarten cadeau doen natuurlijk :rolleyes:

#44 -

..

• Members

Gepost 24 mei 2011 - 19:08

wtf lilian, ik heb echt respect voor jouw creaties zeg :P jeeetje, wat mooi en creabea!

#45 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 mei 2011 - 19:18

Ik ben ook begonnen met taarten maken! Heb nu onderhand al aardig wat spulletjes, zijn die zijn wel erg prijzig! Zal binnekort ook foto's posten.

Deze post is bewerkt door n.0uckjj: 24 mei 2011 - 19:22

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 mei 2011 - 19:40

ja ik vind het ook een beetje gek om zo vaak taarten te gaan maken. en dan, ga je ze elke x opeten :P?
haha

maar wel supermooi zijn sommigen zeg!!! Lilian, echt knap!!

(maar vaker dan 1 x in het jaar hoef ik zo'n vieze marsepeintaart niet haha)

#47 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 24 mei 2011 - 21:11

Die BMW taart is van 2007, toen was het nog niet hip. Ik heb het een paar jaar niet gedaan omdat ik te weinig tijd en ruimte had (en het nooit op kwam)

Voor de rest maak ik het vooral met verjaardagen. En dat hertje is maar 20 cm, daar gaan 6 puntjes uit dus leuk als we bij schoonouders op bezoek gaan dus die ga ik vaker maken. Want dat is goedkoper en komt dus gelijk op.

Cupcakes gaan altijd op, echt iedereen is er gek op. Vanavond kwarktaart gemaakt, wilde ik vorige week doen maar kwam er niet van en de kwark moest op. Nu een taart gemaakt, 2 puntjes er uit en morgen mee naar het werk.

Het is gewoon zo leuk om te maken. Ik was vroeger al dol op kleien en knutselen.

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 10:54

leuk topic :)

ik ga voor de bruiloft van mn tante de bruidstaart maken :D

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 16:17

Bekijk PostTresnjica, op 24 mei 2011 - 16:26, zei:

Ik vind het zo leuk om te bakken, maar krijg mn creaties nooit zo mooi als dit hoor! Wat leuk :).
En dikmakend hoeft niet per se toch Jolanda, je kunt ook taarten cadeau doen natuurlijk :rolleyes:

Cadeau doen? Maar de eerste 40 zijn niet mooi genoeg om cadeau te doen :P

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 16:55

Ja ik bedoel: voor iemand maken haha. Als je visite krijgt of als iemand jarig is of om iemand op tr beuren haha. Gewoon niet voor je eigen belang :P.

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 17:31

nou net allemaal spul gekocht.. 40 euro lichter voor een paar spulletjes :P

straks de taarten maken en morgen bekleden..
Iemand nog tips? :P

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 18:27

Ooh ik heb hier een vraagje!

Ik wil muffins bakken (dat lukt nog wel ;) ) en dan daarbovenop iets schrijven. Hoe kan ik dat het beste doen? Met marsepein ofzo? (jaa ik heb hier geen verstand van hoor!)

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 18:30

Je kan ook van dr. Oetker van die schrijfpennen kopen, daarmee kan je dus gewoon iets schrijven op taart en cake en het smaakt heel zoetig.

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 18:49

hmm ik vind t er allemaal heel leuk uitzien en heel creabea maar wat moet je idd met al die taarten

en als dat lang blijft staan is het niet lekker meer

niks voor mij haha, ik laat de bakker lekker doen waar ie goed in is

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 20:03

@Tumi: Met het puntje van de muffijn er gewoon op?

Je kan ook de bovenkant eraf snijden en een rondje fondant/marsepein erop doen en daar met zo'n speciale pen erop schrijven.

En anders gewoon met zo'n pen

@Janneke: Je hoed er ook niet elke dag een te maken hea :P Je kan het ook als hobby hebben als je zoiets alleen met verjaardagen ect. maakt :P de meeste spullen kan je gewoon lang bewaren.

Deze post is bewerkt door Robijn: 27 mei 2011 - 20:04

#56 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 mei 2011 - 23:08

Bekijk PostJolanda**, op 27 mei 2011 - 16:17, zei:

Cadeau doen? Maar de eerste 40 zijn niet mooi genoeg om cadeau te doen :P

gewoon dumpen bij iemand van wie je weet dat die graag zoet eet :P zo doe ik dat, haha :rolleyes:

Nou ja, zo'n taart heb ik wel nog nooit gemaakt! Misschien doe ik dat wel eens als ik vakantie heb, nu echt geen tijd.
Maar lijkt me eigenlijk niet zo lekker? :unsure:

#57 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 28 mei 2011 - 00:54

Dat zoete van die taarten ligt vaak aan de vulling. Als je er chocola in doet wordt het megazoet, met lemoncurd is het veel minder zoet, dan is het veel lekkerder.

En de marsepein goed uitrollen, dan is het niet 1 hap marsepein (al blijft het een kwestie van smaak, maar het hoeft niet zoet te smaken)

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 mei 2011 - 09:52

Fondant maakt het ook veeel zoeter dan als je marsepein gebruikt..

Nou 12 uur komt een vriendinnetje langs en dan knutselen maar :P nog steeds geen idee wast ik wil maken en die foto die ik bestelkd had is een beetje vaal geworden :(

#59 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 mei 2011 - 13:42

Lijkt me wel heerlijk met marsepein :wub: misschien maar eens oefenen voor de verjaardag van m'n stiefmoeder (pas in november hoor), die houdt van marsepein :P (en taart)

Tips voor leuke taarten op die manier (vulling die daar goed mee samen gaat)? :)

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 mei 2011 - 18:41

Pff nou taart is gemaakt, maar niet zoals ik gehoopt had. En ik hem hem een beetje verpest toen ik nog heel leuk dacht te zijn om er streepjes op te doen -_-

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals