Ga naar inhoud

Het huis-uit topic

verhuizen kamers wonen

1536 replies to this topic

#1521 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 mei 2012 - 20:54

Lotte ik zie je berichtje, een vriendin van mij gaat wss stage lopen in Amsterdam vanaf september en zoekt dus een kamer.

Mocht BT niet geïnteresseerd zijn dan wil ik m wel doorsturen naar die vriendin?

#1522 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 mei 2012 - 22:56

Ja is goed. Er zijn wel al wat reacties op gekomen, dus weet niet hoe groot kans is dat iemand die ik niet persoonlijk ken m krijgt zegmaar

#1523 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 mei 2012 - 06:43

Nee is begrijpelijk! Maar ik zou mijn oren en ogen openhouden, dat heb ik bij deze gedaan haha.

#1524 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 21 mei 2012 - 21:10

Ik had deze week voor het eerst op 2 kamers hier in Enschede gereageerd, en krijg net een berichtje of ik bij één van die twee wil komen kijken! Heel leuk dat ik in ieder geval ben uitgenodigd! :D Vind het wel spannend! haha

#1525 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 mei 2012 - 21:20

Leuk Leonie! In het centrum?

#1526 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 09:06

Ja, het is te lopen naar de stad in ieder geval! :)

Gaat wel super snel nu eigenlijk. Ik heb pas 1 week geleden besloten dat ik nu echt uit huis wil, vrijdag op 2 kamers gereageerd.. en nu mag ik komen kijken! Kan natuurlijk nog wel heel lang duren voordat ik echt iets heb, maar toch! :)

#1527 -

Ellen

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 09:43

Leuk zeg!! Waar dan?

#1528 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 09:55

Even de straat weggehaald... :)

Deze post is bewerkt door Leoniee_: Gisteren, 09:41

#1529 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 11:05

Whoohoo, heb officieel contract aangeboden gekregen voor die container!
Kan hem de 8e komen tekenen, maar gaat waarsch niet lukken door vakanties, dus wordt denk ik de 15e. En dan meteen dat weekend verhuizen. Echt chill :D

#1530 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 11:09

Daar woont mijn schoonzus ook aan leonie
Maar is ook een lange straat!

Fijn joh 's!

#1531 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 11:09

Gefeliciteerd, wat leuk!

#1532 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 11:13

Thnx!

Ja wel gezeur met gemeentelijk inschrijving enzo. Want moet hier dus 31 mei uit, dan 2 weken naar V'daal en dan weer in Amsterdam inschrijven. Is toch niet handig haha. Moet ik ook mn stufi enzo steeds veranderen en bij mn bank en alles. En ga nu ook solliciteren waarbij ik een officieel formulier voor de AIVD moet invullen, maarja ik ga volgende week hier weg, 2 weken naar mn ouders en dan weer naar Amsterdam. Welk adres moet ik dan opgeven? Ik geef nu maar steeds die van mn ouders op overal, want dan komt de post iig bij mij terecht, want van mn huis nu gaan ze niet iets doorsturen of bewaren heb ik het idee.

#1533 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 14:37

Ik zoek per augustus/september/oktober een kamer in Utrecht! 't Zal vast lastig worden, maar misschien weet iemand van hier iets of hebben jullie tips, laat 't mij dan weten! :D

#1534 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 mei 2012 - 14:46

Mijn zus gaat binnenkort uit haar kamer in Utrecht. Ze heeft ongeveer 16m2 en een groot balkon! Volgens mij weet ze nog niet zeker wanneer ze er precies uitgaat (ligt eraan wanneer ze klaar is met stage/afstuderen, maar waarschijnlijk augustus/september). Weet niet precies hoe het zit met dat huis, want ik geloof dat ze er sowieso per september uit moest, maar ik kan het wel even aan haar vragen!

#1535 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost Gisteren, 08:47

We gaan volgende week ook naar een huis kijken..spannend!!

#1536 -

Ellen

• Members

Gepost Gisteren, 08:54

Gaaf Sin!! Welke???

#1537 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost Vandaag, 14:16

hoe weet je waar je je inboedelverzekering moet afsluiten en welke energieleverancier?? k zie door de bomen t bos niet meer!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals