Ga naar inhoud

Het huis-uit topic

verhuizen kamers wonen

1535 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:06

Yessss, nog een hospiteeravond! Heb er komende 2 weken al 3 staan :D .

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:12

wat goed!

welke stad hospiteer je?

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:13

Leiden.. Enorm eind reizen voor mij dus.. Iedere keer op en neer reizen kost 26 euro. Maarja, heb echt een kamer nodig :P .

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:16

Goed bezig! :)

@ Sabine: Er zijn altijd wel redenen om niet te gaan zoeken naar een kamer, en als je zo lang op vakantie bent snap ik het ook wel een beetje. Maar toch, een kamer vinden kost altijd meer dan de huur die je betaalt als je er woont. (Bv borg en zo). Ik heb mijn kamer ook eerder gehuurd en dubbel gehuurd toen ik ging verhuizen, omdat het anders waarschijnlijk niet zou lukken.

#45 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:17

aah wel leuk dat je al een paar avonden hebt staan! Goed nieuws dus dat je iig wordt uitgenodigd, dat is een goed begin!! Hopen dat het op 1 van die 3 raak is. Vast wel, volgens mij ben jij heel spontaan!

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:19

Ja hoop het ook! Aangezien ik zo vroeg kon beginnen (door zekerheid dat ik wel zou slagen) heb ik ook een beetje kritisch kunnen kijken op welke kamers ik zou reageren. Tot nu toe alleen nog maar positieve reacties teruggekregen!

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:21

oh wat leuk! Ik heb ook op kamers gezeten in Leiden. Nu ben ik erg nieuwsgierig waar je precies gaat hospiteren. Ga je lid worden denk je?

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:24

Ja, denk het wel! Q of Au (je zult dan waarschijnlijk ook wel weten welke dat zijn ;)) Ik stuur je de huizen wel even in een pm'tje!

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:27

@Crushed: ik heb hiervoor wel 5 maanden gezocht, alleen nu dus even niet. Ik kijk wel naar alle kamers vanaf augustus maar niet juni/juli ;)

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:42

Ik zou eerder M doen dan Q. Q vond ik zo heel erg voor van die mensen die het net niet zijn. Allemaal Bfiguren, no offense voor degene die er toevallig bij zitten :P

Maar tis helemaal hoe je het zelf beleeft en hoe ze die rondleiding geven. Ik was bij A en toen gingen ze super stoer lopen doen ; jaaa je mag hier op de zolder blowen' en ik dacht echt nou en, als ik op kamers zit kan ik daar ook mn jonko roken, mocht ik dat willen. Stelletje kneuzen. Dus toen had A. het redelijk bij mij afgedaan hahaha

Als ik lid was geworden was ik bij M gegaan. Soms wel beetje spijt gehad ook dat ik het neit had gedaan, maar ik ben alles behalve een bal dus of ik er tussen had gepast in een tweede haha

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:44

Haha allemaal B-figuren ja :P Ken wel een paar falers die er lid zijn.

M is ook wel okee, maar ik ben niet zo'n corpstype. En Au weet ik niet.

Ik ga in R'dam lid worden dus heb gelukkig verder niks met Leiden te maken :D

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:47

Ja, ik vind het allemaal nogal moeilijk. Vind M ook wel leuk, maar de grote aanwezigheidsplicht is gewoon niet te doen met mijn nogal moeilijke studie, waarvan ik wel heeeel graag het bsa wil halen. ;) Zie het wel in de elcid, daar krijg ik hopelijk wel een duidelijk beeld!

Waar ga je lid worden willemijn in rotterdam?

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:49

Idd, zo is het wel hoor. De mooie mannen zitten altijd bij het corps, maar die wijven zijn vaak hels.
Ik weet het uit eigen ervaring haha

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:50

Euhh N, is dat duidelijk te begrijpen? :P als we toch in afkortingen praten.

In R'dam omdat ik (nog) niet het huis uit wil en dit is dus lekker vlakbij m'n huis. Kan m'n zus d'r kamer lenen als ik wil blijven slapen in Rotterdam (zij slaapt half bij dr vriend die nu eigen huisje heeft).
Kan waarschijnlijk over een jaartje ofzo wel op mezelf gaan wonen in m'n zus haar oude kamer als zij er uit gaat :)

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:53

Ja, maar Isle AHC is in Leiden Q. En die vereniging vind ik eigenlijk de minste van de 3 grootste :P .

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:55

@ Willemijn: Ik snap het :). Ben wel benieuwd naar je ervaringen straks! Studeer je ook in Rotterdam?

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:55

Ik zou dan dus juist lid worden waar de lekkerste gasten zitten. Al die feesten en shit, sta je met lelijke gasten. Heb je daar nou weer aan. Maar het zijn zoiezo niet mijn types, allemaal van die meelopers. Ik loop liever voorop B)

@Willie ik zou NOOIT lid worden in Rdam, is zoooo geen studentenstad. Ik dacht dat jij in leiden ging studeren/studeerde. N zegt me ook echt helemaal niets, hebben ze in rotterdam uberhaupt meer dan 1 vereniging? In Rdam is al zo veel te doen buiten het studentenleven, lid worden is haast niet nodig. Tenzij het je natuurlijk superleuk lijkt haha

@MAxine welke studie ga je doen? Ik zou me niet zo druk maken om je BSA hoor, voor dat je het weet heb je die punten in de pocket. Misschien dan eerste jaartje geen lid worden en dan in je tweede jaar wel. Punt is wel dat als je lid word je veeeeel sneller een kamer hebt, vooral in Leiden. En dat is voor jou natuurlijk wel nodig.

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 15:58

ja ik weet het liesbeth, praat me er maar niet van haha :(

Ik ben zo blij dat ik gestopt ben met die hele meuk haha. weet zeker dat ik sommgie dingen geweldig gevonden had, maar sommige dingen ook zoooo hels haha. en ik was denk ik echt 10 kg zwaarder geweest haha.

@ willemijn - mm ik ken eigenlijk geen verenigingen in R'dam haha, wel grappig om daar te studeren, ken echt niemand die daar studeert! Heel ander soort stad volgens mij. Ben benieuwd hoe het je bevalt dan

ja ik had mezelf achteraf gezien het meest bij unitas zien passen hier in A'dam. Maarja zoals het nu gelopen is is het ook leuk :D heb er mn vriend en huisgenoot aan overgehouden iig (A) en veel vriendinnen.
niet dat ik die daar niet gehad had, maar je snapt me haha

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 16:00

Haha er zijn idd wel meerdere verenigingen in R'dam, gescheiden koor ook en nog wat kleinere.. Maar lijkt me ook wel een ander soort stad.

@ Maxime: Snap wel dat aanwezigheidsplicht echt een nadeel kan zijn, omdat je ook nog moet wennen aan op kamers wonen en studeren en zo. En dat in 't eerste jaar lid worden juist ook leuk is omdat je dan nog weinig mensen kent en zo. Maar als je vooral de eerste maand veel aanwezig moet zijn en daarna minder, kan je je BSA alsnog wel halen.

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 juni 2011 - 16:00

Life Science & Technology ga ik studeren! Half technische studie (zit voor de helft van het jaar ook op de TU).

Maarrrrrr weet ook gewoon niet zo of corps iets voor mij is :P want wat zijn dat af en toe trutten hoor (no offence), maar heb sowieso iedereen die vanuit hier bij M ging heeeeel erg zien veranderen. En nooit op een positieve manier eigk.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals