Ga naar inhoud

Vreemd telefoonnummer

11 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 juni 2011 - 20:03

Heej dames,

Ik heb een vraag aan jullie maar geen idee of jullie mij(mijn vriend) kunnen helpen.

Mijn vriend word dagelijks wel3/4 keer gebeld door het volgende telefoon nummer:
"038 - 4268615"

Als hij opneemt hoort hij niets en word er vervolgens opgehalngen. Het is een telefoon nummer uit zwolle (waar wij niemand kennen).
Ook hebben wij geen ruzie ofzo met iemand of vrienden die zo'n grap zolang vol houden.

Als ik op google het telefoonjnummer zoek kom ik op de site http://www.quiro.br ofzo terecht.
Heel vaak allemaal dus.
Mijn vraag, weet iemand wat dat kan zijn?
Ik weet dat we het nummer via de provider (of telefoon) kunnen blokkeren, maar we willen wel graag weten wie dit is en waarom.. Het is eigenlijk gewoon stalken namelijk.

Nouja ik wacht wel af of jullie tips hebben ;)

Alvast bedankt in iedergeval :P

(Edit) terugbellen heeft ook geen effect.

Ik zie nu ook dat er Creemd staat maar dat moet dus Vreemd zijn ;)

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 juni 2011 - 20:11

Ah dat is zo vervelend! Wij werden ook een tijd geleden iedere keer gebeld. En elke keer werd er weer opgehangen. (dit duurde een paar weekjes) Nog steeds geen idee wie/wat dat is geweest. Op gegegeven moment is het vanzelf op gehouden. Mja kan me voorstellen dat je het nu graag wilt weten. Echt heel vervelend is het. Ik kan je verder helaas niet helpen... zou niet weten hoe je er achter kunt komen!

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 09:34

http://telefoondetective.nl/

Kun je het nummer opzoeken en krijg je de eigenaar ervan te zien...

oh, staat niet in de database zegt ie...

Deze post is bewerkt door Jolanda**: 28 juni 2011 - 09:39

#4 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 28 juni 2011 - 10:14

Ik zou naar je provider bellen en vragen of het nummer van een reclame persoon is of een echt persoon.

Ik zou het anders gewoon laten blokkeren, heb je er in elk geval geen last meer van.

Deze post is bewerkt door iCake: 28 juni 2011 - 10:16

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 10:40

oooh ik zoiets ook gehad!
Ik denk dat het van een callcenter is ofzo en dat er iets mis gaat dan. Als je namelijk wordt gebeld door zo'n bedrijf en je neemt niet op, kom je in het systeem dat ze je terug gaan bellen.
Het heeft bij mij echt een paar maanden geduurd voordat het ophield. Ik werd overigens anoniem gebeld, dus ik kon 't nummer ook niet blokkeren..

#6 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 11:19

Het kan ook een callcenter zijn inderdaad, die bellen vaak meerdere nummers tegelijk en wie er dan als eerste opneemt krijgt verbinding en de rest niet...

#7 -

Sanne

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 12:06

Nou, wij hebben dat ook een tijd geleden gehad op de huistelefoon. Maar dat bleek een soort computer/fax te zijn, waar ons nummer op een of andere manier in was gekomen. Super vaag. Geen idee hoe ze daar achter zijn gekomen en het hebben opgelost, maar het heeft best lang geduurd.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 12:08

Maar die laten geen viocemail achter toch? Hij krijgt af en toe een viocemail van 10sec ofzo met niets erin. En hij word bijv ook savonds rond 11 uur nog gebeld..

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 13:09

Wat gebeurt er dan als jullie terug bellen?

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 13:10

Niets.. Word niet opgenomen en na 3x overgaan stopt hij

#11 -

Beginner

• Members

Gepost 28 juni 2011 - 13:15

Voicemail achterlaten kan ook met een fax... hebben mijn ouders een tijd gehad. En dan word er idd gewoon niets gezegd.

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juni 2011 - 03:03

Ja ik heb ook vaak voicemails gekregen idd! En dan hoorde ik ver weg een meisje zeggen van ''Pfffffff, deze nemen ook al niet op, godverdomme <_< '', of zoiets :P
En soms ook niks. Of een piep ofzo.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals