Ga naar inhoud

spw3 gehandicaptenzorg

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
10 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 18:59

wie heeft deze opleiding ook gedaan en wil en kan mij helpen aan het laatste werkstuk "samen wonen".????????
ik ben na er twee jaar tussenuit te zijn geweest weer begonnen aan mijn laatste deelcertificaat maar ik krijg heel weinig hulp van school. ik heb welal veel informatie maar weet niet hoe ik dit op papier moet krijgen. op school is het al twee keer niet goedgekeurd. ben radeloos.wie o wie kan mij helpen???????????

Deze post is bewerkt door ineke48: 03 juli 2011 - 19:02

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 19:07

Welkom hier! leuk dat je je ook even voorstelt. :D

Kan je verder niet even kijken op google, of met je klasgenoten overleggen ;)

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 19:11

1 vraagteken is ook genoeg hoor -_-.

En ik heb geen spw3 gedaan.

Deze post is bewerkt door Big Tasty.: 03 juli 2011 - 19:12

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 19:25

Oke iedereen kan spw3 doen, die opdrachten zijn easy...

Ik doe spw3 kinderopvang.

#5 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 21:15

Ojaa daarom gingen mensen bij ons uit de klas de verlenging in ^^ ;p

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 21:24

Jij doet niveau 4 toch Joyce?

@ TS: Je zult die opdracht toch zelf moeten doen. Zijn relatief weinig mensen die hier MBO doen, laat staan dat ze exact dezelfde opdracht moeten doen. Vraag bijles Nederlands voor essay schrijven, of laat een studiegenootje het nakijken, of laat iemand van je stage/werk het voor je nakijken.

Oh ja, die vele vraagtekens zijn een beetje irritant.

Deze post is bewerkt door JIL.: 03 juli 2011 - 21:24

#7 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 21:28

Deed ja, helaas niet gehaald :(

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 21:30

Dan zit je toch in de verlenging? Betekent niet meteen dat je het nooit kunt halen. En bovendien is niveau 3 wat anders dan niveau 4. Ik denk ook dat Leay het niet zo lullig bedoelde als het overkwam.

#9 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 21:32

Nee weet ik haha niveau 3 heb ik ook zonder problemen doorlopen maar er waren wel mensen uit de klas die er moeite mee hadden en er wel gewoon hun best voor deden!

Maar ik ga nu met mijn huidige begeleidster niet de verlening in want dat trek ik niet en dat ziet zij geloof ik ook niet zitten. Ben er echt zooo klaar mee. Ik ga het ooit nog wel halen daar ben ik van overtuigd maar niet nu en niet bij deze organisatie helaas.

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 21:36

Huh, lijkt me toch dat je je stage op een andere plek kan afronden met een andere begeleidster? Dit vind ik heel raar klinken hoor. Dat het met 1 begeleider niet klikt, betekent niet dat je het niveau niet aankunt. En als je geen negatief advies hebt gekregen voor niveau 4, betekent dus dat docenten je dat niveau waarschijnlijk wel zagen doen. Wel heel jammer joh, want je zat er zo dichtbij! Kan me voorstellen dat je het nu even zeker niet ziet zitten, maar ik zou zeker nog even voor dat papiertje gaan, je kunt het zeker wel!

#11 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 03 juli 2011 - 21:56

Klopt! Maar school doet daarin niks. Ik ben nu aan het solliciteren en dan wil ik ook proberen om ergens anders de verlenging in te gaan. Maar school regelt daar verder niks voor helaas dus moet dit dan wel zelf regelen en dat ben ik ook wel aan het doen! Ik heb trouwens school ook helemaal behaald alles in 1x dus dat wil ook wel zeggen dat ik het niveau wel aankan. Maar er zijn verschillende factoren geweest dit jaar dat het in de praktijk niet echt vorderde helaas.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals