Ik ben vorige week bij een vriendin op bezoek geweest en had toen mijn laptop bij me. Ik heb toen verbinding gemaakt met haar draadloze netwerk, maar dat kon niet. Ze had op dat moment een betalingsachterstand en kon niet meer op internet, ze wilde het toen via mijn laptop (dmv een draadloze verbinding) proberen maar kreeg direct nadat we verbinding met haar router hadden gemaakt de melding dat we niet op internet konden.
Ik gebruik Google als mijn startpagina, en als ik de internetbrowser opende kwam er een hele tekst van Tele2 in beeld met de vermelding dat er een betalingsachterstand is en het internet 't pas weer zou doen als die achterstand betaald zou worden.
Toen ik die avond thuis kwam en ik met mijn laptop dmv mijn eigen draadloze verbinding op internet wilde gaan, lukte dit maar telkens als ik mijn browser open dan krijg ik nog steeds telkens die melding
Ik heb hier net Tele2 over gebeld want het begint me nu toch aardig te irriteren dat ik google niet kan gebruiken. De reactie van Tele2: "U kunt dit oplossen, door even uw netwerkkaart te resetten. Alleen kan ik u niet vertellen hoe, want als u het verkeerd doet of er gebeurt iets, dan willen zowel ik als Tele2 daar niet aansprakelijk voor zijn. Dus u zult even moeten googlen hoe u uw netwerkkaart kunt resetten."
Dus ik zei: "Maar dat heeft geen zin, want ik kán helemaal niet op google dus hoe wil ik dan gaan googlen hoe ik mijn netwerkkaart kan resetten?"
Medewerker: "Dan moet u het gewoon even proberen en toch op google proberen te komen."
Nja, heel fijn... Hier schiet ik dus maar weinig mee op. Nu heb ik net via de buren even op google gekeken en er staat dat ik met de Opdrachtprompt (Start - Bureauaccesoires - Opdrachtprompt) daar een soort commando voor moet intypen en dat 'ie dan reset.
Het commando wat ik hiervoor moest intypen is; 'Reset Network Adapter driver_name, [board instance]'
Dit heb ik geprobeerd, maar dit lukt niet. Ik krijg dan de volgende melding; 'RESET wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand'.
Ik ben niet zo heel erg handig met computers als er iets aan de hand is of als er iets niet werkt
Anyone, please help (A)? Ik wil heel graag weer gewoon kunnen googlen
Xxx Josie
girlsonly.nl