Ga naar inhoud

Discussietopics, nieuwe stellingen bedenken

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
26 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2011 - 20:21

Ik vind een aantal stellingen ook belachelijk. En ik zeg ook helemaal niet dat ik het met de stellingen eens ben. Het zijn alleen wel stellingen waar de meningen over verdeeld zijn, en volgens mij is dat ook de bedoeling als je een discussie wilt starten.

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2011 - 20:26

Ik bedoel ook niet dat ik denk dat jij het ermee eens bent, ik vind het gewoon een slechte stelling omdat ik me niet kan voorstellen dat IEMAND het ermee eens is haha. Dat is toch een vereiste voor t ontstaan van een leuke discussie lijkt me..

#23 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2011 - 20:26

Ik wilde jou persoonlijk niet aanvallen, ik vind die kwestie niet eens een discussie waard.

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2011 - 20:32

Ik voel me ook niet echt aangevallen hoor ;) zo wil ik mn bericht van net ook niet over laten komen. Maar ik stel ook maar wat voor. 'roep ook maar wat' om het zo te zeggen ;)
En dat jullie hem niet discussiewaardig vinden kan ik me ook wel voorstellen hoor. Zeker met de uitleg nu. Hij hoeft ook niet gebruikt te worden natuurlijk :P was een voorstel.

Oke onsamenhangend bericht zo volgens mij :P hopelijk komt het een beetje over wat en hoe ik het wil zeggen ;) haha

#25 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 augustus 2011 - 21:54

ik vind die over die criminelen die op internet worden gezet wel een goeie.
mn moeder en ik denken daar bijvoorbeeld totaal anders over.

#26 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 augustus 2011 - 04:25

De zwijgplicht van zorgverleners mag in geen enkel geval worden geschonden

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 augustus 2011 - 20:36

Tijd voor een nieuw discussietopic?

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals