Ga naar inhoud

GO Layout Update (1): Profiel & Instellingen

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
16 replies to this topic

#1 -

Administrator

• Administrators

Gepost 15 augustus 2011 - 22:03

We zijn steeds bezig met het verbeteren van de site. Onlangs nog zijn we verhuisd naar een nieuwe server. Nu is er een nieuwe versie van de software beschikbaar, en zijn we een upgrade aan het voorbereiden. Om je voor te bereiden op de upgrade laten we je stukje bij beetje kennismaken met de mogelijkheden van de nieuwe layout. Vandaag deel 1!

Profiel
Een van de wat minder goed bijgehouden gedeeltes van de site is het profiel van gebruikers. En dat gaan we aanpakken! Zoals je ziet hebben we de profiel pagina veel minder rommelig gemaakt. En om het niet te saai te laten zijn, heb je straks de mogelijkheid om je profiel te pimpen. Dat houdt in dat je je eigen achtergrond kunt instellen. Dat kan er dan zo uitzien:
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2011-08-15 at 22.19.51.png   508,89K   69 Aantal downloads

Uiteraard blijft je profiel onzichtbaar voor mensen die niet zijn ingelogd!

Instellingen
Op dit moment zijn ook de instellingen nogal onoverzichtelijk. Daarom hebben we alle instellingen (denken wij) veel overzichtelijker ingedeeld:
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2011-08-15 at 22.17.16.png   157,59K   72 Aantal downloads

Voor het aanpassen van je achtergrond heb je een aparte pagina:
Bijgevoegd bestand  Screen shot 2011-08-15 at 22.17.44.png   189,36K   45 Aantal downloads

Dit is het eerste tipje van de sluier. We zullen binnenkort ook andere features laten zien. Hopelijk bereiken we zo het doel van de nieuwe layout: Dat deze voor iedereen makkelijker is in het gebruik :)

Als je tips hebt, horen we dat natuurlijk ook graag.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2011 - 22:22

een paar jaar geleden was er nog een 'ik heb mijn profiel veranderd' topic..
Volgens mij doet niemand veel meer met haar profiel!
Moet zeggen dat ik zelf ook bagger weinig op andere profielen kijk!
Hopelijk wordt er nu weer iets meer mee gedaan :) vond dat altijd wel leuk!

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 augustus 2011 - 23:34

het ziet er mooi uit!!
vind alleen de standaard layout een beetje saai, mag van mij wel wat fleuriger.
komt er ook een nieuwe standaard layout??

#4 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 16 augustus 2011 - 06:24

Leuk! :D
'Vroeger' was het inderdaad een hype om je profiel zo cool mogelijk te maken :P Ik deed m altijd in Photoshop enzo haha!

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 augustus 2011 - 06:27

Ik in paint, ook vet hip toen
Met aardbeitjes enxo

#6 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 16 augustus 2011 - 07:15

Ja ik ging ook altijd helemaal los op die profielensite, had een complete layout :D

#7 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 16 augustus 2011 - 08:18

Ik heb net twee foto's toegevoegd en gewijzigd dat ik ging trouwen naar 'ik ben getrouwd'. Was anders een beetje outdated. :P

Maaaaaaar Pieter, is het met de update zo dat je je instellingen weer kwijt bent? Of komt wat je nu hebt gewoon in het nieuwe lay-out te staan?

#8 -

Administrator

• Administrators

Gepost 16 augustus 2011 - 09:16

Wat je nu hebt, blijft gewoon staan.

Toen er eerder profielen zijn kwijtgeraakt, had dat te maken met een crash van de harde schijf. Daardoor konden we de profielen toen niet meer terughalen. Onze backup-procedures zijn nu veel beter dan toen, dus het is niet de verwachting dat er weer iets mis gaat :)

#9 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 16 augustus 2011 - 09:26

Oké, altijd goed om te weten! :)

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 augustus 2011 - 12:29

Ik heb even een vraagje, past miss niet helemaal in dit topic.

Maar is er ook een mogelijkheid om foto's niet automatisch te laten laden in de mobiele versie? In t babytopic bijv komt t weleens voor dat er superveel foto's worden gepost en dat mn tel dan zegt dat zn geheugen vol is. Mij lijkt t wel handig om per foto te kunnen bepalen of je die opent, ook ivm datagebruik enzo.

#11 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 16 augustus 2011 - 13:06

Kun je op je telefoon zelf niet instellen dat hij op websites in eerste instantie geen afbeeldingen toont? Ik vind het op mijn mobiel juist handig om wel de foto's te zien. :P (Nu heb ik ook het geluk dat ik nooit zo'n melding krijg.)

#12 -

Administrator

• Administrators

Gepost 16 augustus 2011 - 13:16

Daar moet ik even over nadenken of dat kan, maar ik ga eens kijken.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 augustus 2011 - 16:22

Dat zou ik super irritant vinden als foto's niet automatisch laden
Dan moet je zoveel klikken en doen, vind nu prettig dat ik ze gewoon zie!!

#14 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 16 augustus 2011 - 17:53

Ja ik vind het eigenlijk ook wel fijn. Heb je dan niet een oude telefoon ofzo?

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 augustus 2011 - 18:14

Nee op mn e72 was dat vaak. Maar bedoel dat meer als optie die je aan kunt zetten.

Met mn iphone heb ik er nu ook geen last van, al kost t wel veel data om alles te laden.

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 augustus 2011 - 22:36

ooeeeh ik heb dat ook op mijn E72! Dacht al dat het aan mij lag!

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 16 augustus 2011 - 22:39

Ik heb ook een E72 en daar eigenlijk geen problemen mee.. Ik heb er Opera mini opgezet als extra internetbrowser en daar doen al die sites die het in de standaard browser niet goed doen, wel goed.. Dus ook GO

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals