Ga naar inhoud

[Discussietopic] Minder dan eens per dag douchen is vies.

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
118 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 11:25

Het heet gewoon vagina. Sinds wanneer is dat een vies woord? Oh ja, sinds we het over elke dag douchen hebben. Snap niet dat sommigen van jullie zo panisch zijn dat anderen niet elke dag douchen. Als je het weet, vind je die mensen dan opeens stinken?

Ik douche trouwens wel elke ochtend (en in de zomer soms ook 's avonds), maar dat is omdat ik bij de minste geringste beweging ga zweten :ph34r: Mijn vriend daarentegen doucht 2x per week en wast zich voor de rest. Maar ik vind hem dan niet vies of stinken. Hij zweet gewoon nauwelijks en is verder gewoon hygiënisch.

Trouwens, van een paar bacteriën ga je echt niet dood hoor, is juist alleen maar goed voor je immuunsysteem.

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 11:30

Ik ben ook niet bang dat ik er dood aanga, maar vind het gewoon vunzig. Net wat Annemike zegt, je raakt dingen aan waar duizenden andere mensen aan hebben gezeten. Daarna zit je ook weer aan je eigen lijf. Das gewoon smerig. Heb je poepbacterieen in je gezicht, op je armen, waar dan ook!!

En waarvoor denk je dat ik nooit naar meetings ga? Voordat ik Annemike ging meeten heb ik eerst ff gecheckt of ze wel elke dag doucht en dat deed ze gelukkig.

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 11:55

Bekijk PostWHATEVS, op 18 augustus 2011 - 10:47, zei:

Ieuw maar jij hebt een kind. Dan zit je toch de hele dag onder kinderkwijl en snot?

Ik had echt niet gedacht dat er hier zo veel mensen zouden zijn die niet elke dag douchen. Ksta er echt van te kijken.

Nouja ik veeg zijn snotneus niet aanmijn gezicht af hoor :P En kwijlen doet hij nou niet echt :P

#44 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 18 augustus 2011 - 12:13

Wat Jil zegt klopt ook: als je snel/veel zweet, is het frisser om vaker te douchen (of je heel grondig te wassen natuurlijk), terwijl ik het onnodig vind om het elke dag te doen als je verder fris ruikt.

Ik heb in elk geval van Stefan nog niet gehoord dat ik stink en ook hij is er eerlijk in. :P

Als ik mezelf elke dag zou douchen zou ik in elk geval een douchekapje willen. Voor zover ik weet bevelen kappers ook aan om niet elke dag je haren te wassen.

Een oud-collega vertelde me dat ze elke dag douchte en ik vroeg: 'Is je haar dan niet snel vet?' Bij haar was dat aan het eind van de dag al zo, terwijl mijn haar er misschien na drie dagen vet uitziet (niet dat ik het zo ver laat komen, dus ik ga er even vanuit, maar toch).

#45 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 12:48

Oh trouwens, ik douche dus wel elke dag, maar ik was niet elke dag mijn haren (wel water, maar dus geen shampoo). Dan wordt het ook minder snel vet. Elke dag je haren wassen slaat helemaal nergens op.

#46 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 12:49

Ik douche elke dag, maar me haren worden niet nat hoor als ik dat niet wil & was dus ook niet elke dag me haren. :P

Deze post is bewerkt door Meisjuh18: 18 augustus 2011 - 12:50

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 12:50

Ik was wel elke dag mijn haren, ik vind het wel ergens op slaan haha.

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 12:55

Ja, kwam er een beetje bruut uit, maar ik vind het 1) sunde van de shampoo (2x zoveel geld ook) 2) als je niet kunt douchen voel je je direct kut omdat je je haar niet kunt wassen en 3) als je elke dag je haar wast wordt het 's avonds al een beetje vet (was bij mij zo), bahbah! Bovendien zie je er dan 's ochtends niet uit met vet haar, ook lekker voor je lover. Dus, dat zijn mijn argumenten dat ik het onzinnig vind :)

Deze post is bewerkt door JIL.: 18 augustus 2011 - 12:56

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 12:59

Ik was mijn haar ook niet elke dag. Mijn haar zit altijd beter als het wat vetter is :P.

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 13:00

kwas mn haar wel elke dag, anders voel ik me niet schoon. En mn haar zit mooier als het gefohnt is. Boeiend dat je dan meer shampoo gebruikt, alsof dat zo duur is.

#51 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 18 augustus 2011 - 13:03

Ik douche elke dag, al zolang als ik me kan herinneren. Heb ik gewooon van thuis uit geleerd. Bij mn vriend net zo (gelukkig).
Ik voel me echt vies als ik niet elke dag kan douchen. En als je gewoon wat eerder uit je bed gaat kun je op t gemakje doen en fohnen enzo.
Ik vind het heerlijk om te douchen haha!

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 13:04

Ik had een keer een schimmelinfectie, toen zat mijn hele rug onder de bultjes. Mocht toen ook een tijdje niet iedere dag douchen, maar dat vind ik toch niet zo fijn. Maar als je niet verschrikkelijk stinkt of zo kan je jezelf ook gewoon wassen en dan om de dag douchen, daar zie ik het probleem niet zo van. Ik stap zelf wel iedere dag even onder de douche, vind het ook gewoon fijn! Maar dan gewoon niet te lang en niet te heet en daarna goed insmeren, anders droogt mijn huid echt uit.

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 13:34

Toen ik van mijn teen tot mijn lies in het gips zat, douchte ik ook niet elke dag omdat het zo'n inspanning voor mij en mijn moeder was.
Maar echt fris voelde ik me niet.

Maar ik heb geen last van vetter wordend haar, althans, dat heb ik sowieso wel omdat ik heel erg fijn haar heb. Maar als ik bv 'savonds ga stappen dan spuit ik er een spray in, dat heet iets van: to get more days out of your blow dry. En dat zorgt ervoor dat het vettige weggaat.

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 15:09

dit vind ik echt de meest debiele discussie ooit hier..

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 15:12

I love debiele en nutteloze discussies. Hahaha

#56 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 15:15

@leah waar is die spray van? Dat lijkt me vet handig!

On topic, Ik douche elke dag, anders voel ik me niet fris. Maar vind het niet meteen vies als andere mensen om de dag douchen vind het zelf alleen niet fijn.

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 15:22

Hij is van Lee Stafford, te koop bij oa de etos.

Lee Stafford dry shampoo

Vind het echt ideaal, denk dat ik er al 4 maanden mee doe, met zo'n busje!

#58 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 18 augustus 2011 - 15:35

Ik gebruik altijd die van Basiste, kun je bij Kruidvat kopen. Volgende keer wil ik die van Lee Stafford want die hebben ze ook voor bruin haar.

Ik gebruik het altijd voor het krullen maken, dan wordt m'n haar lekker stug en blijft het goed zitten.

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 augustus 2011 - 15:35

Bekijk PostWHATEVS, op 18 augustus 2011 - 10:47, zei:

Ieuw maar jij hebt een kind. Dan zit je toch de hele dag onder kinderkwijl en snot?

Ik had echt niet gedacht dat er hier zo veel mensen zouden zijn die niet elke dag douchen. Ksta er echt van te kijken.
Ja een tijdje terug zag ik op ellegirl een topic en daar bleek dat bijna iedereen om de twee dagen maar ging douchen, ik was in shock!

Als ik in de ochtend niet douche dan voel ik me gewoon niet fris. In je slaap zweet je toch. En als je je oksels en beneden schoonmaakt met een washandje dan heeft je rug of je buik ofzo toch ook gewoon gezweet? Ook nog van de voorgaande dag. En ookal zweet je niet, dan nog eigenlijk. In tien minuten kan je echt wel gewoon goed douchen en dan vijf minuten afdrogen/insmeren aankleden. Snap echt niet dat mensen daar de tijd niet voor nemen.

Ik waste mn haar eerst elke dag, maar heb nu nieuwe haarproducten waardoor mn haar gelukkig ook na t slapen nog goed zit. Dus nu meestal om de twee/drie dagen.

Ow en mensen met een relatie die sex hebben (of mensen zonder relatie). Dus stel jullie hebben seks voor t slapen gaan, gaan jullie dan alsnog niet de volgende ochtend douchen?

Deze post is bewerkt door jekentmewel: 18 augustus 2011 - 15:37

#60 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 18 augustus 2011 - 15:40

Na de seks ga ik sowieso douchen, net als na sport (of een stuk stevig wandelen/schoonmaken, dingen met meer inspanning).

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals