Ga naar inhoud

tele2 probleem

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
5 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2011 - 07:53

Heb gister eindelik het pakket van tele2 binnengekregen, alles aangesloten, internet werkt goed, Alleen de interactieve tv niet! Alles is god aangesloten,alleen krijg loading, en daarna blijft i op zwart beeld met de tekst tele 2. Terwijl ik een inlogscherm moet krijgen. Iemand een idee?

#2 -

Beginner

• Members

Gepost 26 augustus 2011 - 07:55

bellen naar de klantenservice? :P

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2011 - 08:58

Zit je scartkabel er goed in?

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 augustus 2011 - 14:58

Gaat niet met de scart,maar HDMI, en klantenservice al een aantal keer gebeld en kost elke keer geld..
en hun komen niet met oplossingen, dus misschien dat hier iemand het zelfde heeft gehad.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2011 - 08:23

Als ze niet met oplossingen komen zeg je toch dat je daar niet akkoord mee gaat? Je hebt toch gewoon een contract. Eerste vereiste is dat hetgeen waar je voor betaalt het ook doet lijkt me. Desnoods sturen ze maar een monteur langs.

Deze post is bewerkt door Papzak.: 27 augustus 2011 - 08:23

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2011 - 11:12

Ja tele 2 is erg slecht merk ik nu wel.. Ze willen een monteur sturen, op ONZE kosten. Dat ga ik dus niet doen. Ze halen dan hun troep maar op.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals