Ga naar inhoud

[stemmen] Een reisje naar NY

• Gesloten Topic Dit topic is gesloten
13 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 september 2011 - 18:19

Ik heb mezelf (en m'n moeder) opgegeven voor een wedstrijd om een reisje naar New York te winnen. Normaal acht ik de kans vrij klein dat ik win in zo'n wedstrijd, maar aangezien degene met de meeste stemmen er maar 21 heeft, hoop ik die nog te kunnen overtreffen!

Ik heb een foto ingestuurd waar jullie op kunnen stemmen, je vindt hem hier: (of anders bij galerij > netherlands > meest recent). Je moet je helaas wel registreren voordat je kunt stemmen maar je krijgt geen spam mailtjes ofzo (mijn schoonzus heeft het even gecheckt haha). Normaal haat ik het registreren ook maar het kost maar 1 minuutje en mocht je je vervelen..
Je maakt me heel blij als je op me stemt! :-D Oh en het lijkt me duidelijk, maar je stemt dus door op de rode 'stem' knop te drukken ;-)

Bedankt!

Deze post is bewerkt door Rainbowcolours: 20 september 2011 - 12:28
Op verzoek van tuula topic gesloten en link verwijderd.

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 september 2011 - 20:53

Gestemd!
Wat een vreselijke kutsite zeg hahaha. Vet onoverzichtelijk en er staan echt vreselijke portretten op hahahaha!

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 september 2011 - 20:59

haha ja je mag ook meerdere foto's insturen (waarom zou je dat doen?) en er is dus ook een oude man die echt een stuk of 5 foto's heeft met allemaal chinese meisjes? dat is dan familie ofzo? snap er niks van haha. maargoed ik doe mee omdat ik denk dat ik nog wel kan winnen? 21 stemmen is niks toch? alleen al thuis hebben we 4 pc/laptops en dan nog bij mijn vader 3 dus dan heb ik zelf al 7 stemmen geregeld haha.

wat moet je eigenlijk bij inloggen opgeven? anders ga ik deze week gewoon naar de bieb en via elke pc stemmen hahaha

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 september 2011 - 21:15

Gestemd!
Je moet je emailadres en wachtwoord invoeren bij inloggen

Maar uhm jij wilde toch graag anoniem blijven. No offence, maar nu staat je hele naam + foto + woonplaats (?) er....

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 september 2011 - 21:16

Ja die chinese mensen zag ik inderdaad hahaha vet belachelijk!!
En 21 is idd echt belachelijk weinig!
Wanneer sluiten ze dan met inzendingen?

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 september 2011 - 21:24

uhm ja inzendingen tot 10 okt en stemmen tot 15 okt. dus ik snap het ook niet? overall meeste stemmen heeft zo'n poolse wel al 125 stemmen.

@felicity hmm ja daar heb ik ook even over getwijfeld maar in dit topic zullen toch al minder mensen kijken en verder post ik hier niet meer zulke persoonlijke dingen (toch?)
woonplaats klopt trouwens niet precies.

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 08:57

Gaat het dan om een winnaar per land ofzo? Want 125 is natuurlijk wat lastiger haha.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 09:30

Maar er staat toch nergens dat je die reis ook wint? enkel die shoot toch? (of kijk ik verkeerd)

en @ laura - ja dit staat er :
Zorg dat er op jouw foto wordt gestemd:: Steve McCurry en een speciaal geselecteerd panel van experts en bloggers kiezen 11 winnende families (één familie per land) uit de 100 foto's waarop per land het meest is gestemd.!

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 09:41

Ja je wint die shoot en die vindt dus plaats in ny. Super leuk zo'n shoot met mn moeder maar ik doe vooral mee om even in new york te zijn. De reis vindt ook precies plaats rond oud en nieuw, hoef ik daar ook niks meer voor te verzinnen..

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 11:49

ja maar er staat toch nergens dat je die reis wint?

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 11:54

ja het staat niet heel duidelijk op de site, maar de shoot is in new york en je wordt dus ingevlogen. het stond wel duidelijk in de disclaimer (ik heb het natuurlijk wel even gecheckt want een fotoshoot in new york winnen maar dan wel zelf de reis/accomodatie moeten betalen is natuurlijk stom :P)

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 11:56

De fotoshoot vindt plaats in New York tussen 27 december 2011 en 1 januari 2012. De prijs omvat: retourtickets, overnachtingen in een 4- of 5-sterrenhotel en een fotoshoot met Steve McCurry van twee uur.

@lotte

& ik ga nu stemmen!

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 11:58

oke heel erg bedankt! als het goed is sta ik dan gelijk met de eerste plaats haha.
je hoeft trouwens niet per se je 'echte' eigen adres in te vullen.

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 september 2011 - 11:59

ooh haha ok. grapje :D

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals