Ga naar inhoud

NHTV Breda

9 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 september 2011 - 15:03

Ik ga volgend jaar (hopelijk) aan mijn vervolg opleiding beginnen dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze school?
Ik zit te twijfelen tussen de opleidingen Management Toerisme en Functiegericht toerisme en recreatie.
Ik twijfel ook nog over de school Inholland maar aangezien daar hele slechte reacties over waren het laatste jaar zie ik dat niet zo zitten.

Alle tips en adviezen zijn welkom!

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 september 2011 - 15:49

ooh dat is lastig, ik wou zelf eerst management toerisme gaan doen,
omdat het best nog breed was, dus erna je nog alle kanten op kan.
en functiegericht, naja de naam zegt het al, dan kies je uiteindelijk
een kant, en ga je daarmee verder. volgensmij kan je op de site opleidingen vergelijken, als je dat nog niet had gedaan!

& voor die scholen zou ik bij alle twee naar de open dag gewoon gaan,
of een meeloopdag? ben toen naar het nhtv geweest en het leek mij erg leuk!
alleen vond k zelf dat het iets te financieel was en ben toen wel wat anders gaan doen uiteindelijk haha ;p

#3 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 28 september 2011 - 18:10

Ze hebben iig sinds kort wel een eigen bus :P dus om vervoer zit je niet verlegen!

Verder kan ik je niet helpen, sorry!

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2011 - 11:56

Ik doe toeristisch en recreatief onderwijs op inholland.. Het is opzich een hele leuke opleiding maar inholland zelf is wel vaak gezeur hoor. Dus als ik nu nog zou kunnen kiezen zou ik naar de NHTV gaan.
Maargoed ze zijn nu wel allemaal veranderingen aan het doorvoeren dus als je volgend jaar pas begint is het wsl wel wat beter. Maar goed zou voor de zekerheid toch NHTV kiezen :P

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2011 - 16:28

@ Felicity. Dat is de opleiding waar ik inderdaad voor keek op Inholland? Hoe bevalt die opleiding tot nu toe?

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2011 - 19:32

De opleiding zelf vind ik erg leuk! Interessante vakken, maar het is niet heel moeilijk (vind ik) Ook leuke reisjes, ben o.a. naar istanbul, parijs en op wintersport geweest, dat was echt zooo vet (maar ik had ook echt een super leuke klas dat werkt ook mee).
Ik ben de eerste 3 jaar zonder gezeur door gekomen dus ik dacht nog waar komen al die slechte verhalen vandaan, maar die zijn het afgelopen jaar wel waar gemaakt haha.

Vooral de communicatie is erg slecht, dingen worden echt op het laatste moment bekend gemaakt of gewoon helemaal niet gecommuniceerd, cijfers die niet ingevoedd worden etc.
Maar dat is ook per locatie erg verschillend, in welke stad zou je willen gaan?

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2011 - 19:36

Ik woon zelf in de omgeving van Rotterdam dus dan zou ik kiezen voor Rotterdam. Dat met cijfers invoeren is inderdaad wel erg vervelend als dat niet gebeurd! Heb je daar ook dagen dat je 'in pak' moet?
Vooral die reisjes lijken me heel erg leuk haha maar jij hebt dan ook geluk met een leuke klas.

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2011 - 19:46

Ik zit ook in rotterdam haha toevallig.
Ja is heel irritant met die cijfers, het komt uiteindelijk wel goed maar je moet er zelf steeds achteraan en steeds mailen en daar wordt je gewoon moe van. (maargoed de 1e drie jaar heb ik nooit ergens last van gehad, dus het kan ook gewoon goed gaan :P)

Nee je hoeft niet in een pakje haha. Wel netjes bij presentaties etc, maar dan is bijv een zwarte broek of rokje + blazer ook goed.
En de reisjes zijn idd super, daar moet je ook echt mee meegaan hoor! Veel mensen uit mijn klas bleven altijd thuis maar dat s echt zo zonde.

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2011 - 20:08

Haha okee, nou dan weet ik in ieder geval wat meer, bedankt!
Waarschijnlijk ga ik dan eventjes naar die open dag en naar zo'n proefstudeerdag dus misschien zie ik je dan nog wel zonder dat ik het weet haha. Wel toevallig dat je op Rotterdam zit, heb ik wel precies de vragen kunnen stellen aan de juiste persoon!

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 september 2011 - 20:19

You're welcome. En wie weet haha al hoop ik wel in februari eindelijk klaar te zijn :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals