Ga naar inhoud

Vraagje voor verhaal

5 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 05 oktober 2011 - 20:18

Hallo GO´ers,

Ik heb al een tijdje een verhaal in mijn hoofd, maar omdat ik niet zomaar onzin wil schrijven, wil ik een paar mensen een paar vragen stellen.
Daarvoor heb ik iemand nodig die het zelf heeft, of iemand daarmee kent:

-Een tienermoeder/vader, of iemand die er vlak bij stond, zoals broer, zus, moeder, vader of vriendin.
-Iemand die een jaar of 16 is, waarvan de moeder nog een kind kreeg.
-Iemand die anorexia heeft gehad.

Je kunt mij je emailadres geven, of misschien via een privébericht( ik ben nog niet zo lang op GO, dus dat weet ik niet zo goed).
De personen worden niet genoemd, zullen volledig anoniem blijven, en gegevens zoals emailadres, zullen niet worden verstrekt.

Alvast heel erg bedankt,

Groetjes Julia

#2 -

Beginner

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 20:42

Niemand????

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 20:46

Haha klinkt in ieder geval lekker dramatisch!

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 21:01

Wel goed dat je research voor je verhaal wilt doen. Waarom wil je graag over deze onderwerpen schrijven? Ik kan je verder inhoudelijk niet helpen.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 oktober 2011 - 08:37

vraag maar wat je wilt weten van "vriendin van tienermoeder". mag wt mij betreft gewoon in dit topic.

#6 -

Beginner

• Members

Gepost 12 oktober 2011 - 15:37

Bekijk PostJIL., op 11 oktober 2011 - 21:01, zei:

Wel goed dat je research voor je verhaal wilt doen. Waarom wil je graag over deze onderwerpen schrijven? Ik kan je verder inhoudelijk niet helpen.

Ik vind het zelf best bijzondere onderwerpen, en ik wilde het graag proberen. Zo kunnen, als hij misschien wordt uitgegeven, maar dat duurt nog heeeeeel lang, mensen lezen hoe het is als je het zelf hebt.

Bekijk PostPhantomine, op 12 oktober 2011 - 08:37, zei:

vraag maar wat je wilt weten van "vriendin van tienermoeder". mag wt mij betreft gewoon in dit topic.

Ik zou vooral willen weten, hoe ze heeft besloten het kind te houden, hoe moeilijk zoiets is, en waarom ze dat heeft besloten. Ook hoe oud ze ongeveer was, en hoe ze het nu redt, of het kind toch ter adoptie stelt. Ik wil me gewoon graag inleven in die persoon, dus eigenlijk is elk klein stukje informatie belangrijk.
Ojaa, en natuurlijk wil ik ook jouw ervaring weten, hoe jij het vond enzo.

Alvast bedankt, Julia

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals