Ga naar inhoud

abbo verlengen

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
8 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 11:46

hoi allemaal,

ik heb mijn telefoon nu nog geen jaar en hij flipt helemaal.. heb al naar het bedrijf gemaild met een klacht maar hij moet eerst 3 keer gerepareerd zijn met bon. Maar die telefoon is gewoon niet goed, iedereen heeft die ervaringen (nokia n97).

maar nu staat er op mijn kpn persoonlijke site nog steeds dat ik mijn abbo kan verlengen. het is zeg maar nooit veranderd nadat ik een nieuwe telefoon heb gekozen. zou ik nu kunnen bellen om een nieuwe telefoon uit te kiezen? best slecht, maar ja... ik ben benieuwd of er ervaringen hiermee zijn. ik heb zo iets: misschien kan ik het gewoon proberen, je weet nooit..

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 11:59

Tot wanneer zou je abbonement officieel lopen? Je kan em drie maanden van te voren verlengen. En je kan em gewoon laten opsturen door KPN krijg je tijdelijk een andere telefoon. als het probleem niet op te lossen valt krijg je meestal een nieuw toestel. In ieder geval, zo werkt het bij hi, dus bij KPN ook denk ik.

Of wacht je vind die telefoon gewoon niet goed? Hij is niet kapot? Dan kan je niet zomaar een nieuwe krijgen natuurlijk, tenzij dje dus mag verlengen.

Deze post is bewerkt door jekentmewel: 11 oktober 2011 - 12:00

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 12:03

Heb je al geprobeerd hem helemaal te resetten? Dat werkt vaak wel tegen flippende telefoons :). Maar verder ligt het eraan of je een abbonement hebt voor 1 of 2 jaar..

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 12:04

nou niets functioneert. mail doet het niet, batterij is binnen no time leeg, hij loopt steeds vast op de raarste momenten, toetsenbordje laat los...

maar ik kan dus wel gewoon proberen te bellen en dan heel bleu doen van: 'ik zie op de site dat ik een nieuwe telefoon mag uitkiezen?'

Het is gewoon nooit veranderd op mijn persoonlijke site. Er staat nog steeds dat mijn abbo in december 2010 is afgelopen en dat ik een nieuwe mag uitzoeken. terwijl ik in december 2010 wel gewoon een nieuwe heb uitgekozen... dus eigenlijk pas december 2012 een nieuwe mag.

#5 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 11 oktober 2011 - 12:05

Je kan het proberen, maar ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat (in hun systeem staat het misschien anders). Tenzij je een jaar abbonement hebt, dan kun je met eerder verlengen misschien nu al wel verlengen.

Als dat niet kan zou ik hem laten repareren, bij vervanging krijg je waarschijnlijk hetzelfde toestel. Daarna verkopen en een toestel kopen.

En ik hoor zo vaak dat dat een slechte telefoon is, dus voordat je een nieuwe uitzoekt is grondig alle reviews lezen.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 12:17

ja dat was gewoon echt een domme keuze... maar toentertijd waren er best veel mensen erg tevreden mee die ik ken, maar die telefoons flippen nu ook allemaal. maar ik ga hem misschien dan toch maar wel op sturen en dan hopen dat ie niet repareerbaar is.

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 12:39

Ja ik zou gewoon bellen en idd doen alsof je niet beter weet. En anders laten opsturen en dat toestel verkopen en van dat geld een andere kopen. K snap sowieso nooit zo goed waarom mensen bij relatief goedkope telefoons twee jarige abonnementen afsluiten, 1 jarig is veel beter :P

#8 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 18:04

Heb je een verzekering? Want dan kan je hem ook verzuipen! En kan je niet via internet verlengen dan?

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 oktober 2011 - 19:10

en dat verlengen staat er volgens mij altijd hoor, ik kan ook wel kiezen voor verlengen. maar als ik dan opvraag op welke datum dan staat er vanaf 11 december. mn abo loopt dus nog tm 11 februari..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals