Ga naar inhoud

Herinneringen ophalen

565 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:19

Orma vroeg toch om donaties? En later wilde ze een kind terwijl ze nog geen geld jad.

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:20

Oh ja, De Man hahaha. Dat was echt lang geleden :o

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Jaaaaa Bram! Die was ook best tof!

En die jongen op dat filmpje, is dat Chris d'r vriend, of is dàt juist Bram?

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Bekijk PostBasilea, op 08 november 2011 - 16:19, zei:

Orma vroeg toch om donaties? En later wilde ze een kind terwijl ze nog geen geld jad.

Dat had Leela ook een keer gedaan. En ze kreeg nog echt geld ook xd
Pieter en Ceriel vonden het alleen niet zo tof haha.

#45 -

Ellen

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:21

Haha ja @ Reshma dat is toen eraf gegaan!! Want iedereen postte daar ook puur om veel berichtjes te krijgen hahaha

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Leela heeft ook ooit mensen geld naar haar laten overmaken omdat ze blut was.
Volgens mij waren er serieus mensen die toen iets overgemaakt hebben.

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Ik zit ook de hele tijd de f5en :P
Zo grappig dit topic, heb ook best veel van die verhalen meegemaakt.

Leuk zo'n filmpje van een meeting.
Wie heeft er nog oude foto's?

Ik vast wel maar zit nu op de laptop

#48 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 08 november 2011 - 16:22

Ohja Bram!
Ja die nighttalk daar praatte we over seks maar die berichten werden elke ochtend gewist hahaha.
En het ontstaan van het shut weet ik ook nog wel.
En de mods die zo streng waren: 'Degene die nu nog reageert in dit topic krijgt een gele kaart!'
En het VJSI, daardoor ben ik aan een opleiding begonnen en werk ik nu in het grafische.

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Ik ben hier ook best lang, heb Amanda nog wel meegemaakt, maar van daarvoor weet ik niet zo veel.
Heb ook niet alles heel goed gevolgd, toen was ik wat minder sensatiebelust hier :)

#50 -

Beginner

• Members

Haha, zo zie je maar dat je echt voorzichtig moet zijn met wat je hier post, jaren later kan alles weer boven komen. :P Je zou echt carrieres kunnen verpesten als je zou willen, haha.

En het ergste was bij Orma trouwens dat iemand haar nog geld had gegeven ook (wat ze volgens haar echt-echt nodig had) en toen had ze er een lingeriesetje van gekocht. "Want dat had ze wel verdiend".

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:23

Oh ja, door het VJSI werden er ook altijd van die fotobewerkingswedstrijden gehouden. En murals maken met half GO. Was leuk om te zien!

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:24

Ooooh, heerlijk.
Ik had ook echt mijn eigen 'groepje', waarmee ik uren msnde/camde en hele brieven stuurde enzo.

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Hahaha.... Heerlijk dat van Orma. En er was ook een keer zo'n meisje dat zwanger was, en toen zou haar vriend aan zo'n medisch testprogramma meedoen om geld te verdienen en toen was iedereen boos.

En Rosa natuurlijk.

Deze post is bewerkt door snotbunnie: 08 november 2011 - 16:24

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Bekijk PostTheia., op 08 november 2011 - 16:22, zei:

Haha, zo zie je maar dat je echt voorzichtig moet zijn met wat je hier post, jaren later kan alles weer boven komen. :P Je zou echt carrieres kunnen verpesten als je zou willen, haha.

En het ergste was bij Orma trouwens dat iemand haar nog geld had gegeven ook (wat ze volgens haar echt-echt nodig had) en toen had ze er een lingeriesetje van gekocht. "Want dat had ze wel verdiend".

OMG! dat kan ik me echt nog maar heeeeel vaag herinneren. Echt te erg :|

Bekijk Postsnotbunnie, op 08 november 2011 - 16:24, zei:

Hahaha.... Heerlijk die verhalen. En er was ook een keer zo'n meisje dat zwanger was, en toen zou haar vriend aan zo'n medisch testprogramma meedoen om geld te verdienen en toen was iedereen boos.

En Rosa natuurlijk.
HAHAHA ja! Wie was dat nou ook alweer? xd

Deze post is bewerkt door Reshma: 08 november 2011 - 16:25

#55 -

Zware gebruiker

• Moderators

Bekijk Postsnotbunnie, op 08 november 2011 - 16:20, zei:

Jaaaaa Bram! Die was ook best tof!

En die jongen op dat filmpje, is dat Chris d'r vriend, of is dàt juist Bram?

Dat was Chris haar vriend, Geert. Verder in volgorde: Chris, Geert, Grace, Ik, Maresa en Britt. De rest waren we kwijt geraakt. (ok die vonden we toen heel stom :ph34r:, daar gingen we over roddelen)

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:25

Orma weet ik nog wel, maar er staat me allemaal heel vaag iets van bij, kan het me allemaal niet zo goed meer herrineren!
zolang terug!!
ik had vroeger altijd hele leuke gesprekken met naomi, black kitty!
dat was echt een leuke meid , jammer dat ze weg is.

en ik vond leela altijd heel stoer hihi.

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:25

hahah oooja! het voor-je-site-index topic :P daar heb ik ook nog een tijdje in gepost.. weet ook best wel wat van photoshop daardoor! :D

dat met die go families heb ik wel gemist, ook die Bram enzo heb ik nooit meegemaakt..

Wel alle wedstrijden (mooiste stem, mooiste zus, knapste vriend, miss GO, Go's Next Topmodel etc.) enn Weerwolven natuurlijk. Mijn god, dat was echt verslavendd :P

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 november 2011 - 16:26

Vroeger had iedereen "lieve mensen lijstjes" in zijn profiel, ik vond dat toen altijd zo leuk om na te lezen :P

Ooh Naomi vond ik zooo stom! Die heb ik toen ooit eens gemeet met Iris (die nu overleden is), Kelly, Lucresa en nog iemand die ik vergeten ben. We hebben ons toen de hele tijd aan Naomi lopen ergeren haha

Deze post is bewerkt door Sabrina*: 08 november 2011 - 16:27

#59 -

Zware gebruiker

• Members

ja dat VJSI-topic was echt vet!
volgens mij was Jara daar ook vet goed in toch?
en een of andere Kelly kan ik me ook nog herinneren..

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Haha, wauw. Dacht al dat het die jongen was, Geert inderdaad, die foto's kan ik me nog wel herinneren. Maar wie was jij vroeger dan, iCake? Want ik kan me je niet zo goed herinneren van voorheen...

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals