Ga naar inhoud

Hoe kom jij op dit forum terecht?

64 replies to this topic

#1 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 11 november 2011 - 16:54

Naar aanleiding van herinneringen ophalen: hoe kom jij op het forum? En hoe zag het er toen uit?

Ik kwam zelf eerst voor de quizjes. Later zag ik pas dat een heel forum aan vastzat... Toen was het nog bruinig en toen ik opmerkte dat de kleuren niet zo mooi waren kreeg ik het hele forum over me heen. :P 'Pieter en Ceriel doen hier heel erg hun best op, doe niet zo negatief!'

O ja en Wednesday (werd ooit nog moderator) was toen het meest actief.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 16:58

wordt dit nou 'herinneringen ophalen' nummer 2? :P

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 16:58

Op mijn 14e kwam ik hier een keer loeren, volgens mij moest ik iets opzoeken, en ik kwam via google hier terecht.
Het was nog een oranje lay-out volgens mij, met rechtsbovenin 2 poppetjes :P. Toen was het echt een vast kliekje, en kwam je er als nieuweling echt niet tussen volgens mij. (6jaar geleden denk ik nu)

In oktober 2009 ben ik terug gekomen, bij toeval kwam ik hier terecht geloof ik. En nu is het 11-11-11 en ik ben er nog steeds :P

#4 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 11 november 2011 - 17:02

Nou ja, ik vond dit net even wat anders dan herinneringen ophalen. ;) @ birdy

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 17:03

Pfff in 2003 door Ilona heel lang geleden haha! Kwam er toen achter dat mn toemalige vriend al mn berichtjes nalas en ben hier toen niet meer geweest en zou mn nickname niet meer weten. Was iig iets met sp4rkl1ng ofziets haha beetje breezahachtig :P

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 17:03

Ik kwam hier doordat de link in de Tina stond in 2001. Destijds mocht ik een half uurtje per dag op internet. Het liefst ook nog om dingen voor werkstukken op te zoeken. Dan moest je inbellen en zeker niet vergeten uit te checken als je klaar was met internetten. Ik vond het echt geweldig.
Het forum was toen geel met bruin.
Wie het meest actief was enzo, weet ik niet meer. Ik keek alleen echt heel erg op naar Chris en al die andere stoere, alternatieve chicks. Ik was toen elf en wilde ook zo zijn.
Die goede oude tijd :')

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 17:20

Ja toen was chris ook nog een pubertje.

Heb ik destijds nog helemaal meegezen met een verhaal van een lids wat echt heel veel hier was die het had uitgemaakt met haar vriend waar ze al heel lang samen mee was maar er vervolgens nog wel mee sexte haha

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 17:28

Ik kom hier via telltina, want daar mocht je het nergens over hebben :P
Toen stond er een link na hier.
En ik mocht niet meer op de tina site van mijn ouders, want elke keer als ik op internet had gezeten kregen we een hele hoge rekening ? ? (snap ik nog steeds niet,maargoed)
Dus toen kwam ik steeds vaker hier.

Maar ik lees altijd heel veel, en dan typ ik mijn reactie, en dan haal ik hem toch weer weg.
dus ben er best veel maar post vrij weinig.

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 17:31

Ik weet zelfs niet meer in welk jaar het was, maar ik geloof rond mijn 14e dus ik gok in 2OO3..
Een vriendin van mij die hier zat gaf me de link, zij is hier echt superkort geweest en ik zit hier nu nog steeds!

Mijn oude nicknames waren (denk ik) Cristal, Frostieke en nu Kelly dus :P

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 17:40

Hmm ik was eerst lid van een forum van de olsentwins (jaa omg), daar was ik toen fan van ofzo. Daar zaten twee meisjes en die waren ook lid hier (Elyse ofzo en nog iemand) en zo kwam ik hier.

Dat is denk ik in 2003 of 2004 geweest. Heette eerst misz_ing3 hahaha.

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 17:46

Ik weet niet meer hoe ik aan deze link kwam eigenlijk?
Wel dat ik een topic ging maken om me voor te stellen, en daar gewoon mn leeftijd en klas enzo in zette.
En dat toen een paar mensen gingen zeggen dat het niet klopte blabla.
Terwijl het dus wel klopte, maar ik heb een klas overgeslagen en ben daarom natuurlijk jonger :P

Toen twijfelde ik of ik weg zou gaan haha

en ik weet nog dat marjan chatchick heette en dat vond ik superraar

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 18:27

Hahahahaha ja chatchick hahaahahahaha.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 18:46

haha ik weet ook nog wel dat ze zo heette ja!
ik weet niet meer hoe ik hier gekomen ben, volgens mij via meiden.pagina.nl ofzo
toen was ik 12 ofzo, ik weet het niet meer zo goed.

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 19:05

Ik kwam er toen via een vriendin op. Ik was op zoek naar mooie plaatjes en er was hier altijd zo'n topic. Ik postte destijds echt niks. Kwam alleen voor plaatjes en mooie zinnetjes. Toen ben ik GO een hele tijd vergeten, en toen kwam ik weer terug en ging ik verder neuzen. Ik ben uiteindelijk blijven hangen, terwijl die vriendin van destijds er (bijna) nooit meer op zit. Of nja ik zie nooit posts van dr, misschien leest ze nog wel mee haha.
Ik weet eigenlijk niet zo goed meer hoe GO er toen uit zag :P Dat is me niet bij gebleven.

#15 -

Beginner

• Members

Gepost 11 november 2011 - 19:11

ik kwam via een vriendin op dit forum terecht en het was toen nog oranje-geel-achtig XD

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 20:29

Ik kwam er volgensmij via zo'n zelfgemaakte startpagina met weer verschillende links naar meidensite's
Waaronder dus deze..

In het begin nooit actief geweest en toen was het bruinig, later toen ik begon te posten enzo was het oranje roze met lichtgeel

Dat logo van de site (dat meisje) die heete toch ook iets van xara ofzo?

Deze post is bewerkt door Robijn: 11 november 2011 - 20:30

#17 -

Sanne

• Members

Gepost 11 november 2011 - 21:43

Toen ik hier kwam was de layout nog bruin. Volgens mij via een link in de tina of de girlz ofzo. GO bestond toen net een jaar geloof ik

#18 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 21:53

Ik zou het niet meer weten..

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 22:52

Ik kwam hier via een vriendin. Volgens mij komt ze hier niet meer (of ze leest mee), ik heb ook geen contact meer met haar.
Het was in 2004 en ik was dus 14 of 15, typte in het begin behoorlijk breezer en was nog best wel puber :P haha. Het forum was toen oranje, of geel-roze (welke was eerder? Ik weet het niet meer, heb ze in ieder geval beide meegemaakt).
Wie er actief waren weet ik al niet meer. Ik weet nog wel dat er toen heel veel hunk topics waren (waar ik zelf ook wel aan mee deed).

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2011 - 23:24

Ik kwam hier bijna 2 jaar geleden volgens mij, mja is niet zo heel veel veranderd qua leden enzo die toen heel actief waren en nu :P. Behalve Chris dan denk ik? Eerlijk gezegd weet ik ook niet meer hoe GO er toen uitzag? in ieder geval met groen en roze haha

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals