Ga naar inhoud

Hoe kom jij op dit forum terecht?

64 replies to this topic

#61 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 14 november 2011 - 09:55

Ik weet dat ook nog precies haha. Staat nu niet meer op je profiel maar heeft er 6/7 jaar wel opgestaan dus dan weet ik dat (ik weet bijv. ook verjaardagen van vriendinnen van vroeger allemaal uit mijn hoofd)

20 februari ben ik er 9 jaar

#62 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 november 2011 - 12:32

Bekijk PostJaraa, op 12 november 2011 - 20:16, zei:

Ik kwam hier ook via die meiden startpagina, als o0-HeaVeN-0o hahahahahaha!

hahaha ik ook, maar dan als MusicChick! Zo heb ik echt nog lang geheten eigenlijk. Tussendoor nog wel Eva., Eeyvah, whatever.

Ik ben oktober 2003 lid geworden. Jeuzus. Alweer 8 jaar dus.

#63 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 november 2011 - 12:39

Ik kwam hier via een vriendin die voor zover ik weet niet meer actief is, maar dat was of juli 2001 en anders juli 2002. Gruwelijk lang dus hahahaha.

#64 -

Beginner

• Members

Gepost 14 november 2011 - 15:09

4 jaar geleden geloof ik, zocht op Google iets voor school en kwam toen hier terecht, m'n naam hiervoor weet ik echt niet meer, ben toen een tijd niet geweest. Nu ben ik er weer een jaar ofzo? Maar reageer niet veel!

#65 -

Happy Nurse

• Members

Gepost 14 november 2011 - 19:52

Ik denk dat het ongeveer oktober 2002 was ofzo en dat moet dan via de fancy of de girlz zijn geweest. Er waren toen echt nog niet zoveel leden.... Ik kan het echt niet meer bijhouden de laatste jaren

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals