Ga naar inhoud

hoe maak je dit zelf? iemand help me! =)

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
6 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 14 november 2011 - 20:02

Weet iemand hoe zo een soort shirt heet ? Geposte afbeelding
dat geknipte, weet iemand hoe dat heet/ op welke site je dat soort shirtjes kan bestellen en hoe je dat eventueel zelf kunt maken? ^_^
laat het me weten alsjeblieft, je(jullie) zou(den) me heldin(nen) zijn :wub:.

#2 -

Music is my religion

• Members

Gepost 14 november 2011 - 20:04

Ik heb geen idee, maar misschien kun je het eerst proberen met een goedkoop t shirtje (zeeman bijv) en die met een schaar te lijf gaan? En dan misschien de randjes van dat geknipte omzomen? Anders word het niet mooi denk ik! En als dat werkt met een mooier shirtje?

Deze post is bewerkt door Musicjunk: 14 november 2011 - 20:05

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 november 2011 - 20:09

Deden ze dat op MTV niet altijd met die Ed Hardy shirts?
Zoek dus voor zo'n shirt kwaliteit: typische t-shirt jersey, die niet laddert als je aan één draadje trekt.
Hij moet strak zitten, je knipt er op de plekken waar je dat wilt, netjes, een rechte lijn,
Als je er gewoon ff eentje knipt, het shirt vervolgens aantrekt zie je het effect wat het doet: door de spanning krijg je dus een gat.

Vind je het echt zo mooi dan?

#4 -

Beginner

• Members

Gepost 14 november 2011 - 20:11

Bekijk PostMusicjunk, op 14 november 2011 - 20:04, zei:

Ik heb geen idee, maar misschien kun je het eerst proberen met een goedkoop t shirtje (zeeman bijv) en die met een schaar te lijf gaan? En dan misschien de randjes van dat geknipte omzomen? Anders word het niet mooi denk ik! En als dat werkt met een mooier shirtje?

wat bedoel je precies met de randjes van dat geknipte omzomen hihi? :blink:

Bekijk PostDieke.*, op 14 november 2011 - 20:09, zei:

Deden ze dat op MTV niet altijd met die Ed Hardy shirts?
Zoek dus voor zo'n shirt kwaliteit: typische t-shirt jersey, die niet laddert als je aan één draadje trekt.
Hij moet strak zitten, je knipt er op de plekken waar je dat wilt, netjes, een rechte lijn,
Als je er gewoon ff eentje knipt, het shirt vervolgens aantrekt zie je het effect wat het doet: door de spanning krijg je dus een gat.

Vind je het echt zo mooi dan?
haha, ik zal het proberen, ik vind dat als je het op de rug doet dat het iets sexies heeft, maar niet gelijk ordinair. op broeken vind ik het ook wel tof, maar ik ga niet
in me broeken knippen ;p

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 november 2011 - 20:19

Ik vind het wel best ordinair zo bij je borsten hoor :P.

Maar omzomen is, dat je zeg maar de randjes van het gat zeg maar omslaat en vastnaait, zodat de randjes niet gerafeld zijn maar mooi zoals bij een t-shirt dat je in de winkel koopt. Dit kun je dan het beste met een naaimachine doen, of laten doen door iemand die er verstand van heeft (moeder, zus, tante, oma...) :)

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 november 2011 - 20:35

http://www.girlscene...en_tweede_leven
Het 3e en 4e filmpje staat het uigelegd! :)

#7 -

Beginner

• Members

Gepost 14 november 2011 - 20:37

Bekijk PostMirre., op 14 november 2011 - 20:35, zei:

http://www.girlscene...en_tweede_leven
Het 3e en 4e filmpje staat het uigelegd! :)

wauw, ! super handig dankje. :D

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals