Ga naar inhoud

Kado: bonnenboekje

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
13 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 11:06

Heej dames,

Mijn vriend is over 2 weken jarig en Wil een kado geven wat bestaat uit verschillende dingen (soort kerstpakket)
Nu wou ik daarin ook een bonnenboekje maken met allemaal tegoed bonnen erin..

Alleen had ik dat idee al een tijdje terug bedacht maar ik kan maar op een paar dingen komen om erin te doen waar hij ook wat aan heeft. :P Dus ik zoek niet zulke dingen zoals: 1 blowjob ofzo want dat is iets waar hij geen bon voor hoeft in te leveren :P

Ik heb nu dus bijvoorbeeld een dat ik een uitgbreide maaltjd voor hem maak (normaal kookt hij altijd)
En een Cody vrije dag (hij wil soms wel eens overdag gamen maar doet hij nooit omdat hij dat lullig vind. Nouja nu kan hij die dag dus lekker uitslapen en als hij wil gamen kan hyij dat gewoon doen (niet verkeerd opvatten dat hij die dag Cody geen aandacht hoeft te geven ofzo :P )

Nouja ik heb nog wel een paar anderen maar ik wil dat het boekje iets dikker word dan 7 papiertjes :P
/Nu kom ik 's nachts wel op ideeen maar die vergeet ik op te schrijven met als gevolg dat ik nu dus niets meer weet haha

Dus mijn vraag is of jullie leuke dingen weten wat ik in zon tegoedbonnen boekje kan doen ;)

(en als jullie nog leuke ideeen hebben voor in die mand (kerstpakket) zijn die ook welkom. Alleen niet te duur want er zit al een prijzig kado in haha.

Thanks als jullie willen helpen :D

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 11:07

tegoedbon voor een massage?

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 11:13

Ooohjaa is ook slim! Ik kan alleen niet zo goed maseren maar kan er altijd nog een erotische massage ofzo van maken :P Dankje!

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 11:14

Haha op youtube staan filmpjes zat van massagetechnieken. Ben er ook geen ster in, maar het bevalt mijn vriend goed. :P

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 11:28

haha nou zal ik daar eens even kijken misschien leer ik het nog wel (A)

#6 -

Beginner

• Members

Gepost 18 november 2011 - 15:56

Leuk lingeriesetje voor jezelf ;)

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 18:40

Mischien leuk om wat flauwe dingen er tussen te doen?
tegoedbon voor :
* een kus
* een knuffel
* afwas vrije dag

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 20:53

Thanks voor mee denken. Afwsd vrije dag is ook wel iets, heeft hij een hekel aan.

Heb nog,
Ontbijt op bed en striptease erbij (wat ik doodeng ga vinden haha)

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 18 november 2011 - 21:24

Wel superstoer :D

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2011 - 13:00

Aah, ik vind het zo leuk dat je nog moeite doet voor je vriend. Echt een leuke vriendin ben jij denk ik :)

* dat jij zijn dingen strijkt
* dat hij niet hoeft te helpen bij bed opmaken
* dat jij hem trakteert op een stukje hemaworst
* dat je hem een drankje bij de Drie Gezusters geeft
* dat je je 1 dag/avond helemaal optut voor hem
* dat je zijn lievelingsgerecht klaarmaakt

Beetje denken binnen het huishouden en leuke dingetjes tussendoor (Cody wegbrengen en speciaal avondje met z'n tweeën/naar pretpark gaan/fietstochtje/etc.). Succes! Leuk idee!

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2011 - 13:10

lijkt me toch logisch dat je moeite doet voor je vriend? ook al heb je al een kind en zit ie in principe voor het leven aan je vast, dan mag je nog wel moeite blijven doen?

ik vind het bonnenboekje idee wel leuk, maar ik zou wel goed nadenken over wat je er in doet. niet helpen het bed op te maken? dat is toch maar een heel klein klusje? en een drankje trakteren is leuk maar het is toch veel leuker als dat spontaan gebeurt dan wanneer hij er een bon voor moet inleveren? net zoals een striptease/optutten. stel nou dat hij z'n bon wil gebruiken en jij net je dag niet hebt oid? kun je toch veel beter hem een keer verrassen wanneer jij tijd/zin hebt?

ik zou dan eerder uitjes erin doen, bijvoorbeeld lunchen buiten de deur, bioscoop.. en misschien een paar dingen zoals de afwas of een 'cody vrije dag', maar ik zou wel goed nadenken over die klusjes want zoiets als het bed opmaken vind ik een beetje een flutding.
lunch en bioscoop is misschien wel wat duurder maar als z'n boekje een jaar geldig is (ofzo) dan hoeft het toch ook niet allemaal deze maand opgemaakt te worden? misschien pas over een paar maanden en dan heb je heus wel wat geld om hem te trakteren.

ik weet niet maar als mijn vriend me een bonnenboekje zou geven met '1 gratis drankje' en dat soort dingen dan denk ik ook pfff haha. dan heb ik liever dat hij me gewoon een avond mee uit neemt (film/drankjes oid) ipv een boekje met allemaal bonnetjes.

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2011 - 13:15

Ik had dat ook een keer gedaan en had er wel dingen van een kus en alles bij gezet gewoon voor de vorm. Maar uit eindelijk kon hij zegmaar kiezen uit uit eten bij (keuze uit 3 restaurants) of naar de dierentuin, naar walibi, dagje maastricht. Zulke dingen lijken me zelf leuker?

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2011 - 13:25

Bekijk Postbirdy, op 19 november 2011 - 13:10, zei:

lijkt me toch logisch dat je moeite doet voor je vriend? ook al heb je al een kind en zit ie in principe voor het leven aan je vast, dan mag je nog wel moeite blijven doen?

Ja, maar juist met kind kan het er wel eens bij inschieten, dus dit vind ik een mooie manier om het op te vangen.

ik vind het bonnenboekje idee wel leuk, maar ik zou wel goed nadenken over wat je er in doet. niet helpen het bed op te maken? dat is toch maar een heel klein klusje? en een drankje trakteren is leuk maar het is toch veel leuker als dat spontaan gebeurt dan wanneer hij er een bon voor moet inleveren? net zoals een striptease/optutten. stel nou dat hij z'n bon wil gebruiken en jij net je dag niet hebt oid? kun je toch veel beter hem een keer verrassen wanneer jij tijd/zin hebt?

Weet niet hoe het met jouw kerel zit, maar ik kan de mijne heel blij maken als hij iets niet hoeft te doen. Afwas heeft hij een hekel aan en de keuken schoonmaken, meestal is het prettiger om samen te doen, maar hij kan dan zeggen dat hij het niet wil doen en kan hij intussen gamen bijvoorbeeld. 't Gaat er denk ik juist om dat je iets voor hem wil doen, ook al vind je dat op het moment niet super, maar je hebt het hem beloofd.

ik zou dan eerder uitjes erin doen, bijvoorbeeld lunchen buiten de deur, bioscoop.. en misschien een paar dingen zoals de afwas of een 'cody vrije dag', maar ik zou wel goed nadenken over die klusjes want zoiets als het bed opmaken vind ik een beetje een flutding.
lunch en bioscoop is misschien wel wat duurder maar als z'n boekje een jaar geldig is (ofzo) dan hoeft het toch ook niet allemaal deze maand opgemaakt te worden? misschien pas over een paar maanden en dan heb je heus wel wat geld om hem te trakteren.
Ze vroeg juist om dingen die geen geld kostten, omdat ze dat al geeft. En elke week iets van 15 euro kan best aantikken, zeker als je juist op het geld moet letten.

Maar goed, ik ben heel erg van de kleine dingetjes :)

Deze post is bewerkt door JIL.: 19 november 2011 - 13:25

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 november 2011 - 19:21

Ik heb al een best prijzig kado voor hem ja, en wij zitten niet erg ruim qua geld dus liever kosteloze dingen inderdaad. Maar bedankt voor het mee denken.

Klusjes afenemen iz wel leuk voor opvulling haha
En dat over die hemaworst bracht me op het idee om in zijn pakket te doen haha, hij is gek op die dingen :P

Heb nu ook een filmavond naar zjjn keuze erbij.. Hij houd van actie, ik niet.. Dus word nog wat :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals