Mijn vriend is over 2 weken jarig en Wil een kado geven wat bestaat uit verschillende dingen (soort kerstpakket)
Nu wou ik daarin ook een bonnenboekje maken met allemaal tegoed bonnen erin..
Alleen had ik dat idee al een tijdje terug bedacht maar ik kan maar op een paar dingen komen om erin te doen waar hij ook wat aan heeft.
Ik heb nu dus bijvoorbeeld een dat ik een uitgbreide maaltjd voor hem maak (normaal kookt hij altijd)
En een Cody vrije dag (hij wil soms wel eens overdag gamen maar doet hij nooit omdat hij dat lullig vind. Nouja nu kan hij die dag dus lekker uitslapen en als hij wil gamen kan hyij dat gewoon doen (niet verkeerd opvatten dat hij die dag Cody geen aandacht hoeft te geven ofzo
Nouja ik heb nog wel een paar anderen maar ik wil dat het boekje iets dikker word dan 7 papiertjes
/Nu kom ik 's nachts wel op ideeen maar die vergeet ik op te schrijven met als gevolg dat ik nu dus niets meer weet haha
Dus mijn vraag is of jullie leuke dingen weten wat ik in zon tegoedbonnen boekje kan doen
(en als jullie nog leuke ideeen hebben voor in die mand (kerstpakket) zijn die ook welkom. Alleen niet te duur want er zit al een prijzig kado in haha.
Thanks als jullie willen helpen
girlsonly.nl