Ga naar inhoud

Enquete soa

25 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 04 december 2011 - 14:06

Hi iedereen,

Voor mijn afstudeeronderzoek aan de Universiteit van Amsterdam ben ik op zoek naar meiden van 16 jaar en ouder.
Je krijgt een advertentie te zien en beantwoordt een aantal vragen. Het invullen van de vragenlijst duurt maximaal 7 minuten en je deelname is volstrekt anoniem. Ik heb nog 50 deelnemers nodig. Je zou dus me heel erg helpen als je meedoet.

Ik moet wel waarschuwen dat sommige advertenties onsmakelijk zijn! Dus als je meedoet aan mijn onderzoek,
dan bestaat er de kans dat je blootgesteld wordt hieraan.

Je kunt meedoen aan het onderzoek door op het onderstaande link te klikken, of deze te kopiëren en plakken in je webbrowser:

https://uvacommscien...5sv5mKYRtBY07g8

Alvast bedankt voor je hulp!

#2 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 04 december 2011 - 14:13

Ingevuld..
brr wel een enge advertentie

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 16:06

Ik heb geen enge advertentie gezien hoor...
Maar wel ingevuld dus :)

#4 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 04 december 2011 - 16:07

niet die van dat HPV? volgens mij zijn er idd verschillende enquetes

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 16:16

Ik had ook die enge, brr. Kreeg er de kriebels van.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 16:21

Ik had een verhaal van Sanne ofzo...

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 16:33

Ingevuld :)

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 16:45

Ik heb hem ook ingevuld, maar vond sommige vragen een beetje vreemd. Met name die of ik zelf van plan was om het komende jaar een HPV-vaccinatie te gaan halen, hoort daar dan niet ook nog een toelichtende vraag bij? Want ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik hem dit jaar haal, maar dat is niet omdat ik het geen goede vaccinatie vind of hem niet gewild had, maar omdat ik te oud ben voor het rijksvaccinatieprogramma en het niet zoveel zin meer heeft als je al seksueel actief bent. Of maakt die reden verder toch niet uit voor je onderzoek?

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 16:46

Viel mij idd ook op! Is bij mij namelijk ook om die reden.

#10 -

Beginner

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:07

Bekijk PostLea., op 04 december 2011 - 16:45, zei:

Ik heb hem ook ingevuld, maar vond sommige vragen een beetje vreemd. Met name die of ik zelf van plan was om het komende jaar een HPV-vaccinatie te gaan halen, hoort daar dan niet ook nog een toelichtende vraag bij? Want ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik hem dit jaar haal, maar dat is niet omdat ik het geen goede vaccinatie vind of hem niet gewild had, maar omdat ik te oud ben voor het rijksvaccinatieprogramma en het niet zoveel zin meer heeft als je al seksueel actief bent. Of maakt die reden verder toch niet uit voor je onderzoek?

De vaccinatie is ook beschikbaar voor vrouwen tussen 18 en 30 die seksueel actief zijn, maar nog niet de leeftijd hebben voor een uitstrijkje. Of een vaccinatie zinvol is hangt af van verschillende factoren. Mijn enquête loopt nog, dus wil niet teveel over zeggen omdat ik dan teveel informatie geef en daardoor potentiële respondenten beïnvloed. ;)

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:11

Oh ok, de dokter zei tegen mij dat het voor mij nogal zinloos was.

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:13

Ja ik vond sommige vragen een beetje raar. Heb bij dat eerste rijtje ook allen neutraal ingevuld want ik vind daar niks van. Vind je vraagstelling gewoon niet echt top waardoor ik niet goed wist wat te antwoorden.

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:15

Ingevuld ;)

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:20

Ik heb de enquete ook ingevuld maar brr die foto bij die advertentie :blink: Ik vind hem echt verschrikkelijk.

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:23

Ik wil die foto ook zien :P

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:31

Misschien als je nog een keer een de enquete gaat doen ;) Gewoon wat invullen, wie weet kom je nu wel op die enge foto uit. Maar ik zou niet te graag die foto zien hoor, hij is echt... bleh..

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:36

Oh, gatver!!!!!
Waarom ben ik ook zo irritant nieuwsgierig...

Bah!

#18 -

Beginner

• Members

Gepost 04 december 2011 - 17:36

Thanks voor het invullen allemaal!

#19 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 04 december 2011 - 18:08

Gedaan. Alleen bij die tweede keer had ik geen tekst gezien.. dus die vragen heb 'k allemaal met neutraal ingevuld.

#20 -

Beginner

• Members

Gepost 14 december 2011 - 17:32

Thanks voor het invullen van de enquête meiden. Ik heb nog maar 12 respondenten nodig. Als je nog niet hebt meegedaan met mijn onderzoek: je helpt me enorm als je mijn enquête invult. :)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals