Ga naar inhoud

Knie blessure ?

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
3 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2011 - 09:22

Hallo Allemaal,

Ik ben van het weekend tijdens het sporten door mn knie gegaan.
Direct daarop begon hij iets dik te worden.
Heb toen een tijdje gekoeld, waarop de zwelling geleidelijk weg trok.

Heb nu met lopen nog een beetje pijn, voornamelijk als ik een langere tijd loop.
Verder heb ik ook pijn aan de zijkant van mijn knie (thv mijn knieholte ).

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad?
Wat hebben jullie toen gedaan? Gebruik gemaakt van zo'n knie brace oid, of ging het vanzelf over?

Zit aan de ene kant te denken om naar de dokter te gaan, maar deze zegt waarschijnlijk toch dat ik rust moet houden..

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2011 - 09:51

Als je er veel last van hebt zou Ik toch even naarde dokter. en waarschijnlijk schrijft ie rust voor inderdaad. maar dan zijn andere dingen in ieder geval uitgesloten. en zo een brace om je knie is niet altijd goed. Het kan zijn dat je gewoon een spier verekt hebt,dat kan behoorlijk gevoelig zijn. laten checken in ieder geval

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2011 - 09:51

Ik zou even naar de dokter gaan en eventueel naar de fysiotherapeut, daar heb je veel meer aan dan zelf een beetje gaan lopen doktoren denk ik..

#4 -

Happy Nurse

• Members

Gepost 12 december 2011 - 14:31

Ik zou toch ook maar naar de dokter gaan, lijkt me dat er iets is met je kruisbanden en/of je laterale banden van je knie. Hopelijk zijn ze enkel wat uitgerekt en moet je even rusten, maar in het ergste geval zijn ze gescheurd.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals