Ga naar inhoud

Piepklein, toch leuk cadeautje

9 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 21:35

zo, lang geleden dat ik een topic heb gemaakt. Maar een goede vriendin van me is nu voor een jaar in Amerika en haar ouders gaan donderdag naar haar toe. Nu wil ik ze een piepklein cadeautje meegeven, het mag dus ook niet teveel wegen. Ik kom alleen niet echt op iets!

Heeft iemand van jullie een idee?

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 21:37

Misschien een fotosleutelhanger met foto's van jullie? Of foto's van dingen waar zij van houdt?

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 21:44

Ja je hebt van die digitale fotohangwrs kun je meerdere foto's op uploaden? En dan krijg je een diashow. Ik kreeg dat van m'n oppaskidjes toen ik wegging en vond dat ver leuk.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 21:45

Inderdaad ;) die dingen.

#5 -

Myrthe

• Members

Gepost 20 december 2011 - 22:41

Toen mijn vriendin naar Australië ging voor een jaar, heb ik haar een ketting gegeven met een amulet(??) die open kan, met daarin een foto van ons samen.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 22:44

Ik heb zo'n ketting toen ook aan mijn ex gegeven. Maar daar zat een briefje in en een briefje met een kus erop:p.

Is wel leuk om zoiets te geven.

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 22:53

Inderdaad een sleutelhanger is vet leuk!

Ik had vorig jaar een pakket naar iemand gestuurd in Amerika. Had daar ook een sleutelhanger met een wiet tekentje erop bij gedaan, maar die had ie dus na een week maar weer van zn sleutelbos afgehaald want echt iedereen viel erover hahaha. Stelletje conservatieven :P

Anders een klein boekje met foto's van jullie. Of iets wat echt bij jullie 2 hoort? Of een dvd met allerlei foto's van haar en jou en dingen van nederland die ze kan missen ofzo? Weet niet hoe persoonlijk je het wil hebben :P

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 23:31

Ja ik heb dus al best wel veel foto-dingen met haar. Ken dr al sinds we 8 zijn, we hebben zo'n hartsvriendinnenkettinkje gehad met onze foto er op, heb al een compleet album gemaakt met alle foto's van ons samen en verhaaltjes erbij.. Maar zo'n sleutelhanger vind ik wel leuk!

Thanks! Ga morgen even de stad in.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 december 2011 - 01:01

Je kan ook een mooie ring doen, die kan onmogelijk te groot/zwaar zijn! En als je dr toch al zo lang kent, weet je wss ook wel wat ze leuk vindt :P

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 december 2011 - 14:06

Of een cd maken met allemaal nummers waar jullie iets mee hebben, en dan een fotocollage als hoesje ofzo!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals