Ga naar inhoud

Een nieuw jaar...

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
93 replies to this topic

#81 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 december 2011 - 20:50

*wat waren je leuke dingen van 2011?-
  • mijn opleiding SPW3 behaald naar een nare heftige periode en veel tegenslagen.
  • mijn vriend eindelijk na 2 jaar kunnen zien in Amerika, waar ik superveel van heb geleerd en echt een top-ervaring was!:D
  • geleerd dat ik veel meer kan dan ik denk, en dat er heel veel mensen zijn die van me houden.
  • alle leuke en goeie momenten, gesprekken en afspraakjes met mijn vrienden en familie.
  • de Hond van mijn vriend geleerd niet meer weg te rennen en geleerd aan de lijn te lopen. als een echt dogwhisperer XD
*wat waren de tegenslagen van 2011
  • erachter gekomen dat het tog best wel heel erg lastig is om een vriend in amerika te hebben. maar ik laat mij hierdoor niet tegenhouden van hem te houden en er samen voor te gaan!
  • te horen gekregen dat mijn oma, mijn tante en één van mijn beste vrienden kanker hebben, en we hierdoor allemaal een moeilijke tijd in gaan.

*wat voor mooie dingen verwacht je van 2012, en wat zijn je goede voornemens?
  • Hopelijk reis naar Thaialnd met de hele fam + aanhang, dus ook mijn vriend uit Amerika.
  • een baan zien te vinden.
  • beginnenmet autorijlessen.
  • mijn vriend proberen naar nederland te halen.
  • dat iedereen weer gezond mag zijn, en blij met zichzelf.

#82 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 december 2011 - 00:07

15 is Idd wel heel jong om zo een beslissing te maken. Ik begrijp die twijfel waar je nou precies achter staat qua geloof wel. daar niet van. Ik vraag me Idd ook wel af of je je ook in andere geloven verdiept hebt. lijkt me wel zo handig.Ik vind Iet ook een interessant onderwerp. en vraag me ook af waarom dat geloof jou precies trekt en niet een ander. Ik vraag me ook wel af wie hier op go nog meer gelovig is en daar ook echt wat mee doet. (van ellen en Tinus weet Ik dat ze beide gelovig zijn)

#83 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 december 2011 - 08:05

Ik ben wel gelovig maar doe daar niet veel meer mee, dus aan mij heb je niks ;) was wel altijd misdienaar tot mn 15e ofzo ;)

#84 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 27 december 2011 - 08:53

Tja ik wist rond mijn 15e ook wel dat ik niks met het geloof wilde terwijl ik wel Christelijk ben opgevoed. Bij mij was het juist andersom. Al ben ik niet helemaal ongelovig, ik heb geen idee of er wel of niet een God is (maar ik heb ook geen behoefte om me daar in te verdiepen).

wat waren je leuke dingen van 2011?
Nieuwe vriendschappen en vriendschappen die veel dieper zijn gegaan. Veel gepraat met bepaalde mensen
Opener geworden, ik vertel meer, durf meer emotie te laten zien
Nog steeds gelukkig in de liefde, we worden steeds hechter maar kunnen elkaar ook goed vrij laten
Financieel er goed voor gaan staan, spaarrekening gevuld en niet door hebben dat het het einde van de maand is
Mijn vader die er bovenop krabbelt na een herseninfarct en weer redelijk veel kan (al wordt hij nooit meer dezelfde en zijn er ook wat nare eigenschappen naar boven gekomen).

wat waren de tegenslagen van 2011?
Niet zwanger worden, ziekenhuis in en uit, bezig met onderzoeken. Iets dat toch wel een heel jaar overheerst en veel stress en spanning meebrengt.

wat voor mooie dingen verwacht je van 2012, en wat zijn je goede voornemens?
Nog steeds hopen op een zwangerschap
Verder met gezond eten
Vriendschappen waarderen en zo houden als ze nu zijn

#85 -

Ellen

• Members

Gepost 27 december 2011 - 09:26

Wat een leuk topic! Ben nu via pc online das makkelijker invullen dan via de telefoon.

*wat waren je leuke dingen van 2011?
Ben gaan hardlopen, ben ik 9 weken van niets naar 30 minuten gaan hardlopen.
Ben (bijna) 10kg afgevallen.
Zit onwijs op mijn plek op mijn werk en geniet er heel erg van!!
Contact met vriendinnen veel beter en intenser.
Lekker af en toe op stap geweest.
Op mijn werk aangekaart meer te willen en dit werd positief ontvangen, gaan nu kijken of er een mogelijkheid is om een opleiding te gaan volgen.
Ben wat bewuster gaan leven, had het idee dat ik altijd met een waas in het leven stond sinds de zwangerschappen etc. Nu ben ik "wakker" geworden en heb mijn plek gevonden in de maatschappij.

*wat waren de tegenslagen van 2011?
JC maanden werkloos geweest
Schoonvader en schoonmoeder kanker

Ik verwacht, nouja ik hoop dat ik groen licht krijg voor een opleiding en daar aan kan beginnen.
Ik hoop dat JC een andere baan zal vinden waar hij ook heel veel plezier in heeft!
Verder hoop ik nog meer af te vallen, in april mee te lopen aan de 5km.
En mijn goede voornemen: meer kaartjes sturen. Ik vergeet vaak kaartjes te sturen naar jarigen en verhuizingen etc.. dus wil dus elke keer kaartjes gaan sturen.

#86 -

Beginner

• Members

Gepost 27 december 2011 - 09:41

*Wat waren je leuke dingen van 2011:
- De bruiloft en alle voorbereidingen die daarbij horen
- De reizen van afgelopen jaar; huwelijksreis naar Tanzania en Mnemba, New York, weekendje Toledo, 3 weken Zuid-Frankrijk
- Guusje die naar school ging en dus echt groot wordt

*Tegenslagen in 2011:
- Mijn tante kreeg longkanker en moest aan de chemo's, bestralingen en is zelfs geopereerd geweest. Nu weer afwachten of alles aanslaat

*Mooie verwachtingen in 2012:
- Dat ik in augustus weer een gezond kindje op de wereld mag zetten
- Mijn nichtje idem dito
- Dat mijn schoonzus ook weer zwanger wordt en we voor de laatste keer samen zwanger zijn
- Dat er verbetering komt in mijn tante's gezondheid

*Goede voornemens:
- Mijn sociale kant opvijzelen, dus gelijk terug sms'en en bellen, vaker van me laten horen
- Meer kaartjes sturen, net als Ellen

Deze post is bewerkt door Lelly__: 27 december 2011 - 09:41

#87 -

Sanne

• Members

Gepost 27 december 2011 - 10:30

Wat waren je leuke dingen van 2011?
  • Leuke tijd op m'n vorige werk gehad en daar veel geleerd.
  • Leuke trip gemaakt met mijn vader en broertje met veel mooie herinneringen.
  • Mezelf beter leren kennen (helaas wel door de tegenslagen dit jaar)
  • Begonnen met hardlopen (oke, nu even gestopt, maar wel van plan na de winter weer verder te gaan)
Wat waren de tegenslagen van 2011?
  • Het overlijden van mijn opa. Hij was al een hele tijd ziek en bleek, zoals wij al een tijdje dachten, leukemie te hebben. De artsen wilden daar echter niets van weten en hebben hem in onze ogen onnodig laten leiden. Niet zo lang voor zijn dood kwamen ze ineens toch tot de conclusie dat hij leukemie had.
  • Geen vaste baan
  • Nog steeds geen eigen huisje.
Wat voor mooie dingen verwacht je van 2012?
  • Een beetje vaart in mijn leven, er mag wel weer eens wat gebeuren.
  • Een nieuwe baan
  • Een eigen huisje
  • Een nieuwe vriend
Wat zijn je goede voornemens?
  • Meer bewuste keuzes maken, niet altijd voor de gemakkelijkste optie gaan.
  • Zorgen dat de punten van hierboven ook daadwerkelijk uitkomen.
  • Meer mijn best doen voor vriendschappen die de afgelopen tijd verwaterd zijn

#88 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 27 december 2011 - 10:31

Toen ik vijftien was stopte ik met het geloof van mijn ouders. Mijn zusje liet zich rond die leeftijd juist dopen.

Het enige 'bezwaar' wat ik zou hebben is dat je bekeren tot een geloof geen (makkelijke) weg terug kent, terwijl uit een geloof stappen iets is wat je altijd nog terug kunt draaien.

Wel interessant om te horen.

@ hierboven: kaartjes sturen is wel een goede ja! Dit jaar heb ik voor het eerst kerstkaarten verstuurd...

#89 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 27 december 2011 - 10:50

Waar kun je die tumblrs vinden dan?

#90 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 december 2011 - 11:00

Staat op r profiel

#91 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 27 december 2011 - 11:06

ik zie het niet.. nahja jammer :P

wat waren je leuke dingen van 2011?
Vriend leren kennen + samen gaan wonen
Ook 't tweede jaar van mn studie gelijk afgerond
Eindelijk de echte oorzaak van m'n moeders gedrag bekend geworden.

wat waren de tegenslagen van 2011?
Gebroken met een vriendin die eigenlijk al lang geen vriendin meer was..
Mijn stage op een SBO..

wat voor mooie dingen verwacht je van 2012, en wat zijn je goede voornemens?
Dat m'n vriend en ik lekker kunnen sparen om samen op vakantie te gaan.
Beetje minder vetjes kweken op mn buik.

Pff.. lastig!

#92 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 december 2011 - 12:58

Mooi topic, leuk en interessant om het van iedereen te lezen. Hoop dat de goede voornemens bij iedereen ook uitkomen! ;-)

Alweer een jaar met mijn vriend, nu alweer bijna twee jaar trouwens. ;-) Statistiek-tentamen na 4 pogingen en studievertraging van een jaar eindelijk gehaald. Geweldig mooie studiereis naar India gemaakt en op kampeervakantie in Denemarken geweest met mijn vriend. Een weekend Dublin gedaan wat erg leuk was. Nieuwe collega's en goede band met bestaande collega wat mijn werk een stuk minder onaangenaam maakt. Ik woon in een leuke nieuwe studentenkamer.

Maar geen nieuw werk (naast mijn studie) kunnen vinden waar (wel) uitdagingen in zitten en waar ik me gewaardeerd voel. Ondertussen toch al bijna een jaar op zoek naar iets nieuws. Het vele heen en weer reizen naar mijn vriend steeds. Eigenlijk zijn we er klaar voor om te gaan samenwonen, zou ook meteen mooi het reis-probleem oplossen, maar we hebben geen idee waar omdat we allebei in een andere stad studeren.

Ik studeer in januari af (zou nu bezig moeten zijn aan mijn thesis, die moet over twee weken al af zijn) en ga met mijn master beginnen en hoop die begin 2013 (wat klinkt dat ver weg!) af te ronden. Verder gaat mijn zoektocht naar een leukere bijbaan door. En natuurlijk hoop ik dat de relatie met mijn vriend nog steeds zo leuk blijft. Misschien maken we ook wel plannen om bij elkaar te gaan wonen.
edit: Helemaal vergeten te melden, komend jaar gaan twee goede vriendinnen trouwen, ook heel bijzonder!

Deze post is bewerkt door flyingbutter: 27 december 2011 - 13:00

#93 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 december 2011 - 19:20

Mijn leuke dingen van 2011:
Ik heb een heerlijk halfjaar feesten en werken gehad, maar ben in september weer begonnen met studeren en het bevalt en gaat tot nu toe heel goed, ondanks het vele op-en-neer reizen.
Sowieso het feit dat ik tot beide masters werd toegelaten waarvoor ik me had aangemeld was wel een egoboost :)
Ik heb een hele fijne zomer gehad met 3 vakanties: met het gezin mee naar Zwitserland Italie Frankrijk, met een vriendin naar Porto en met mijn nichtje naar Kemer.
Ik woon sinds mei in een heel leuk nieuw huis samen met twee goede vrienden.
Ik heb veel leuke nieuwe mensen leren kennen, maar ook alle oude contacten goed weten te onderhouden :)
Ik heb geloof ik geleerd wat beter voor mezelf op te komen en te bedenken wat ik zelf wel en niet wil.

Mijn tegenslagen van 2012:
Ik moest ineens mijn fijne huis uit waar ik met mijn beste vriend nog geen jaar woonde, ging allemaal heel vervelend met de huisbaas.
In de liefde weinig soeps, van april-juni was ik erg blij met (en verliefd op) een jongen, blijer en verliefder dan hij. Het liep heel kut af (door mij) op een dronken avond.
Dat was ook het moment dat ik echt dacht: waar ben ik nou mee bezig, drinken, niksen, dingen voor mezelf verpesten? Die hele periode was een beetje naar eigenlijk.
Verder had ik ook het 'inzicht' dat ik soms iets teveel het 'luisterend oor' ben voor vriend(inn)en en daar vaak te weinig voor terugkrijg of vraag. Dat vind ik nog steeds moeilijk but I'm working on it.

Mijn verwachtingen van 2012:
Mijn eerste jaar Master hoop ik goed af te ronden, en dan in september met een leuke stage mijn tweede jaar beginnen. Het zou leuk zijn als de liefde eindelijk een keer om de hoek komt kijken. Ik hoop gewoon alle fijne mensen om me heen te houden die ik nu ook heb, en dat alles in mijn familie goed blijft gaan!

Mijn goede voornemens voor 2012:
Daar doe ik eigenlijk niet echt aan, maar ik ben (zo goed als) gestopt met roken en wil dat graag volhouden. Verder wil ik alles van mijn master gewoon zo goed mogelijk doen ;)

#94 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 december 2011 - 19:41

-Ik ben bijna 10 kilo afgevallen.
-Nieuwe vrienden gemaakt.
-Met een van mijn vriendinnen nog een betere band opgebouwd dan dat we al hadden.
-Beter contact opgebouwd met sommige familieleden.
-Heb beter van mij af leren praten.

-Dit hele jaar stond in teken van een ruzie met een 'vriendin' die toch niet zo'n goede vriendin bleek te zijn en zij mij, en heel veel anderen, veel pijn heeft gedaan.
-Begin 2011 twee keer ingestort doordat ik erg slecht in mijn vel zat.
- Een huis aangeboden gekregen, maar heb dat af moeten slaan, omdat ik niet meer vaste uren kreeg op het werk.

Ik hoop dat ik in 2012 mn ware tegen kom en dat ik nog een paar kilo mag afvallen!
En bovendien hoop ik weer veel lol te gaan maken met mn vrienden en vriendinnen!

Deze post is bewerkt door Ri-annee: 28 december 2011 - 19:45

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals