Ga naar inhoud

Haarlem tips

1 reply to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2012 - 21:59

(Sorry als hier al een topic over is, ik kon het iig niet vinden!)

Ik ga vrijdag een weekendje naar Haarlem, en ik vroeg me af of mensen van hier me tips konden geven? Waar kun je lekker eten, winkelen, andere leuke dingen doen?

Alvast bedankt :)

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2012 - 22:59

Winkelen zou ik in de grote houtstraat doen, gewoon het centrum. Goedkoop eten kun je op de botermarkt (plein naast de V&D) zou ook kijken bij de winkels aan die kant van het plein, zitten hele leuke boetiekjes. Zelf ben ik fan van het restaurant koetjes en kalfjes, superlekker eten, en wat gezellig is voor een drankje en hapjes is Dodici. Zit allemaal bij de grote markt en is niet te missen eigenlijk. Verder vind je er heel veel restaurantjes en kroegjes bij de grote markt. Sorry maar verder ben ik vrij inspiratieloos wat je nog zou kunnen doen haha behalve de ''standaard'' dingen die je in een andere stad ook kan doen. Je kunt wel naar de wijnbar, naast XO bij Grote Markt. Ohhh en je moet eigenlijk ook naar de Jopenkerk gaan. Dat zit bij de Raaks, op het plein van Pathe. Superleuke ''bier'' bar en boven kun je ook echt leuk eten. Leuke bar met goede sfeer en was vroeger een kerk ofzo.. ook wel lekker groot. Nahja als me iets te binnen schiet dan meld ik het haha.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals