Ga naar inhoud

WIDM #2012

widm wie is de mol

333 replies to this topic

#321 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:03

Wow vet slim met die fiets opdracht en daarna dat huis.

#322 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:23

Ik vind het wel een leuke uitslag. Mooi om te zien hoe ze gemold heeft en fantastisch met dat geld, dat het er gewoon in stond. :D haha

#323 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 08 maart 2012 - 21:25

en dat krijtje hahahahah

#324 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:27

Ja dat krijtje was grappig haha.
Ik ben blij dat anne marie de mol is, en niet liesberh! Echt een leuke mol. En ook blij dat hadewych heeft gewonnen :P

#325 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:29

Echt vet met dat geld! :P Ik vond Anne-Marie niet echt een leuke mol :( maar de groep in totaal vond ik wel erg leuk!

#326 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:31

Ik had het nog leuker gevonden als Hadewych de mol was geweest.. maar Annemarie vind ik ook wel leuk, ik had het echt niet door. Liesbeth was te makkelijk geweest als die de mol zou zijn.

#327 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:33

Ja, ik ben blij met de uitslag en op zich ook wel met Annemarie als mol. Hoewel ze wel nóg wat meer risico had mogen nemen van mij, zoals zo'n krijtje voor de ogen van de rest weggooien, dat is toch vet :D

ZO blij dat het Liesbeth niet was iig!

#328 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:33

Ik vind dat Annemarie het echt goed heeft gedaan ^^ zou het echt niet leuk gevonden hebben als Hadewych het was geweest haha, ben blij dat ze gewonnen heeft :D

Wel jammer dat in die aankondigingen het wel al duidelijk was dat Hadywich had gewonnen.

#329 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 21:36

Ha! I knew it! Als je die aanwijzingen ziet lijkt t zo obvious.

#330 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 maart 2012 - 23:25

ik heb Anne-marie tot vorige week geen moment verdacht, maar toch vond ik haar geen hele leuke mol. viel me een beetje tegen wat ze gedaan had achteraf. of beter gezegd, wat ze niet gedaan heeft.

vond het wel superleuke kandidaten en daarom wel een leuk seizoen, maar verder mwoahh..

#331 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2012 - 09:35

Ik vind dat ze best veel voor zich heeft laten mollen en zelf eigenlijk niet zo veel gemold heeft. Best jammer.

Wel leuk met dat geld.

#332 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2012 - 11:03

En weer was mijn eerste ingeving goed! De afgelopen seizoenen die ik gezien heb, heb ik elke keer meteen in aflevering 1 gezegd: DIE is de mol en vervolgens ben ik dan in de loop van de afleveringen nog 10x geswitcht, maar elke keer blijkt mijn eerste ingeving toch de mol te zijn :P Volgend jaar blijf ik erbij!

#333 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2012 - 11:28

wooooow wat een verrassende mol! haha leuk al die acties.

misschien niet zo'n super actieve mol, maar wel eentje die ik iig echt niet had verwacht

#334 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 maart 2012 - 14:33

ik zat vanaf afl 2 op liesbeth dus wel verassend maar ik vond het geen leuk seizoen. echt c-artiesten, niet echt uitdagende opdrachten en niet veel gemold. Eigenlijk moeten ze weer onbekende mensen nemen net als bij peking express en wat apartere opdrachten. Zo doen ze al jaren lang paintbal/lasergame enz...

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals