Ga naar inhoud

WIDM #2012

widm wie is de mol

333 replies to this topic

#41 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 januari 2012 - 23:05

Ik vind op dit moment Tim, Marit en Liesbeth het meest verdacht.

Voor een groot deel gewoon gevoel want je kan hier nog niet heel veel van maken vind ik.. Wat ik alleen wel raar vond is dat Tim echt direct dat kaartje van de opdracht (met de foto achterop) weg stopte..

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 00:18

Leuk dat het weer is begonnen! Ik heb nog niet echt een mol, maar ik vond het wel verdacht dat Marit voorstelde om drie kokertjes van 'haar' vindplaats mee te nemen en dus niet verder te zoeken naar de anderen. Hierdoor was er dus meer kans op -500 of geen winst.. (tenminste, als ik het goed begrepen heb dat er bij iedere plek, maar 1 koker was met +500).

#43 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 13:46

Ik vind Maarten verdacht, door zijn verdenking als pure 'kans' te benaderen sluit hij zichzelf direct uit en hij snapte natuurlijk ook wel dat zijn been uitstak en hij neergeschoten kon worden..

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 16:11

http://www.recensiek...s…-de-mol-afl-1

Echt een aanrader deze recensie, vorig jaar moest ik er ook al zo om lachen telkens.

Hierdoor kwam ik er dus ook achter dat de mol de tijd een uur terug had gezet, daar had ik zelf niet zo aan gedacht gister.

#45 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 19:41

Ik heb net de aflevering terug gekeken, want gisteren moest ik werken.

En Dio is mijn mol! Tijdmachine, terug in de tijd. Er kwam een Tivoli-programma boekje voorbij in de uitzending. Raad eens waar hij gisteren spontaan een liedje mee kwam zingen? Hij is in het startfilmpje alleen te zien bij het vliegtuig, waar hij nooit in zijn eentje is geweest. Op het allerbeginst, als Art vertelt dat je ook via de laptop/tablet/telefoon mee kan doen, staat er boven het hoofd van Dio 'jouw mol'. Spannend

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 19:45

Liesbeth vind ik ook vet verdacht maar Miss een beetje ver gezocht hoor :P mar zij voelde zich "heel alleen" (geen mollen op t eiland) en nja dat graven haha mollen graven ook mar misschien draaf ik nu door. Sowieso deedze do opdat stra d En had zij nou gezien dat uw vrijstellingen werden gepakt? Of keek ze de andere kant op?

Hahaha die blog

Vond het wel een vet leuke aflevering hahaha die William en dio vet dom

Deze post is bewerkt door Fudge: 06 januari 2012 - 19:53

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 20:48

Ja, ik zag haar inderdaad ook kijken toen tim die vrijstellingen pakte!! Misschien gewoon om te checken of ze gevonden werden, zoals de bedoeling was ;)

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 20:58

Precies! Dat ze daarom biet reageerde maar ik weet niet dat is wel heel opvallend

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 januari 2012 - 21:04

Moet zeggen dat ik het voorstukje van volgende week niet heel leuk vind. Beetje jammer dat ze weer op zo'n kale vlakte gaan spelen, vind meestal juist die dingen in steden vet leuk.

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2012 - 01:00

Woehoe net gekeken! Art is zo leuk!

Ik vind liesbeth ook verdacht.

Ben wel blij dat die marion eruit is, zij klaagde ook meteen al bij die brugopdracht.

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2012 - 03:19

Leuke aflevering!!

Bij ons thuis deden we altijd poultje en moest je na 1e aflevering 3 mollen kiezen, dan na de 3e aflevering van die 3 er nog 2 hebben, en dan na de 5e je echte mol daarvan kiezen.
En ook al doen we nu die poule niet meer, doe ik t nu maar wel gewoon haha

Dus mijn 3 verdachten:
Hadewijch, liesbeth en frits

En frits en Tim vind ik zoo leuk!!

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 januari 2012 - 03:25

Edit - ooh wow die verdenking voor liesbeth doordat ze zei dat ze zich alleen voelde op t eiland vind ik echt goed bedacht!

En die dingen voor Dio ook wel, maar ik geloof gewoon echt niet dat hij t is haha

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 januari 2012 - 11:23

hahaha nee ik kan ook moeilijk geloven dat dio het is, maar ik vind hem zoo grappig he whaha met dat piepstemmetje, ik vond hem te grappig bij die hooiopdracht.

Die william is het sowieso niet voor mij, te opvallend, net als art vorig jaar. Frits is ook wel een beetje verdacht maar ik denk dat hij het gewoon goed kan spelen..

#54 -

Sanne

• Members

Gepost 08 januari 2012 - 13:08

Ik denk dat Liesbeth de mol is.

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 20:07

de mol twitterde vandaag dit: Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet

Kan een aanwijzing zijn naar Maarten, maar is misschien ook wel te obvious.

Ben benieuwd naar de aflevering straks.

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 20:09

Inderdaad, een klasgenoot heeft mij verteld dat in de vorige aflevering al duidelijk is wie de mol is. Zij heeft de hele aflevering vertraagd afgespeeld, en bij elke "overgang" van scherm was er een aanwijzing te zien :P.

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 20:10

Op wie kwam zij uit dan?

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 20:11

Dat wou ik niet weten :P. Zal het eens vragen :P.

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 20:13

Whahaha! Ik ben wel benieuwd :P

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 20:14

Ik ook :-( @ big taart

Ga vanavond extra goed op Liesbeth letten

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals