Ga naar inhoud

Dansen

dansen zinnen kort krachtig

22 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 11 januari 2012 - 19:26

Heey,

Ik Ben een meisje van 15 jaar en Heb 2 tattoo's en Wil een derde over Dansen want daar zit ik op
Maar ook omdat dansen m'n passie is(Hip-Hop) en ik zoek dus een hele korte maar toch krachtige zin over Dansen die ik kan
Laten zetten. Een zin zoals just a dancer with PassionGraag Wil ik de zinnetjes in het nederlands want ik ga het laten zetten in het spaans of italiaans of portugees alvast bedankt

Xx DDJZ

Deze post is bewerkt door DDJZ: 12 januari 2012 - 23:48

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 januari 2012 - 20:24

Zo, 15 en twee tattoos. Ik zou geen tattoo over je hobby laten zetten, of iig niet omdat 'je ergens op zit'.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 januari 2012 - 20:25

wat is ddjz?

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 januari 2012 - 20:28

Dat Doe Je Zelluffff

#5 -

Beginner

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 16:00

Wat bedoel je met , of iig niet omdat 'je ergens op zit'.??

DDJZ zijn de letters van mijn naam

Wat doe je zelf?

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 23:26

Tja je zegt "ik wil een derde tattoo over dansen want daar zit ik op" ehh.. Ik zou echt niet zomaar tattoos zetten als je 'op iets zit', dat bedoel ik..

#7 -

Beginner

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 23:28

Bekijk PostTresnjica, op 12 januari 2012 - 23:26, zei:

Tja je zegt "ik wil een derde tattoo over dansen want daar zit ik op" ehh.. Ik zou echt niet zomaar tattoos zetten als je 'op iets zit', dat bedoel ik..
Ja maar het is niet alleen om dat ik er op zit het is ook omdat dansen m'n passie is Enzo.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 23:31

Ja maar dat zei je niet dusja. Maar ik kan je iig niet verder helpen.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 23:32

Dan zou ik tattoeren: en nu ga je dansen, klootzak!
Dat is mijn favoriete nummer dusja.

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 23:33

Hahaha :P.

#11 -

Beginner

• Members

Gepost 12 januari 2012 - 23:38

Bekijk PostTresnjica, op 12 januari 2012 - 23:31, zei:

Ja maar dat zei je niet dusja. Maar ik kan je iig niet verder helpen.
Oke Nou geeft niet hoor

#12 -

Marlou

• Members

Gepost 13 januari 2012 - 02:51

Denk dat je met google ook heel ver komt.

#13 -

Beginner

• Members

Gepost 13 januari 2012 - 16:55

Bekijk PostMonyet!, op 13 januari 2012 - 02:51, zei:

neej want daar Heb ik Alles al bekeken en daar zie ik Geen enkele zin staan die mij wel wat lijkt

#14 -

Beginner

• Members

Gepost 13 januari 2012 - 17:07

Bekijk PostMonyet!, op 13 januari 2012 - 02:51, zei:

neej want daar Heb ik Alles al bekeken en daar zie ik Geen enkele zin staan die mij wel wat lijkt

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 januari 2012 - 20:52

En als je heel google al hebt doorgespit kunnen wij je wel iets geven wat je daar dan nog niet gezien hebt?

Vind het trouwens heel wat dat je je ouders tot tweemaal toe hebt mee kunnen slepen om een tattoo te laten zetten op je 15e. Mijn ouders hadden me voor gek verklaard.

#16 -

Sanne

• Members

Gepost 13 januari 2012 - 21:13

Wat heb je nu al voor tattoo's eigenlijk?

#17 -

Music is my religion

• Members

Gepost 13 januari 2012 - 21:27

Maar kies je zomaar iets wat wij zouden vinden voor jou? Ik heb ook 2 tattoo's maar heb er 2 jaar over nagedacht, zou niet zomaar de eerste de beste zin kiezen.

Anyway, welkom hier :)

#18 -

Beginner

• Members

Gepost 13 januari 2012 - 21:51

Bekijk PostFantasy, op 13 januari 2012 - 20:52, zei:

En als je heel google al hebt doorgespit kunnen wij je wel iets geven wat je daar dan nog niet gezien hebt?

Vind het trouwens heel wat dat je je ouders tot tweemaal toe hebt mee kunnen slepen om een tattoo te laten zetten op je 15e. Mijn ouders hadden me voor gek verklaard.
mijn vader vond het ook niet goed hoor anyway de tatoeerder is een goede vriend van ons

Bekijk PostSannenas, op 13 januari 2012 - 21:13, zei:

Wat heb je nu al voor tattoo's eigenlijk?
ik Heb ook nog maar 2 kleintjes hoor linker pols vlinder samen met m'n ma en zus laten zetten en rechter pols eerste letter van m'n voornaam en eerste letter van m'n achternaam

Bekijk PostMusicjunk, op 13 januari 2012 - 21:27, zei:

Maar kies je zomaar iets wat wij zouden vinden voor jou? Ik heb ook 2 tattoo's maar heb er 2 jaar over nagedacht, zou niet zomaar de eerste de beste zin kiezen.

Anyway, welkom hier :)
al eerste bedankt dat je me welkom heet hier ;) en Nee more niet zomaar iets wat jullie vinden ik kijk gwn wat jullie allemaal posten en als ik er iets leuks ridden vind zitten onthou ik dat en alle mooie zinnen schrijf ik op en Dan kies ik de mooiste en de gene die het dichts bij mijn passie voor dansen komt

#19 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 13 januari 2012 - 21:52

Amai ik moest op mn kop staan en ik heb op mn 21e eindelijk en tattoo gekregen ;p ik vind 15 wel kei jong.
Ik weet niet wat je kunt laten zetten trouwens..

#20 -

Myrthe

• Members

Gepost 14 januari 2012 - 11:43

Misschien zitten er wel mooie dansquotes in dansfilms? Misschien moet je een aantal van dat soort films kijken en als je iets moois hoort dat even opschrijven?

& welkom :)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals