Ga naar inhoud

mensen die niet reageren.

6 replies to this topic

#1 -

Beginner

• Members

Gepost 23 januari 2012 - 12:18

altijd als ik op internet een advertentie zie voor, verzorgpaard, babyzitten etc. en ik reageer via mail erop dan krijg ik nooit antwoord terug.

hebben andere hier ook vaak last van ?
waarom reageren ze niet gwn, ik heb liever dat mensen nee zeggen in plaats van geen reactie ?

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2012 - 12:30

Natuurlijk is het vervelend, maar waarom open je hier een nieuw topic voor? Wij kunnen er niets aan veranderen...

Als je ergens van baalt of iets gewoon even kwijt wilt, kun je dat in het Shut doen :)

#3 -

Beginner

• Members

Gepost 23 januari 2012 - 13:17

Sorry, ik ben nog nieuw op deze site en ik dacht, dit hoort bij internet forum

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2012 - 13:27

Als er een telefoonnummer bij staat moet je gewoon gaan bellen. Dan móeten ze wel reageren :) (als ze al opnemen hahah)

#5 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 23 januari 2012 - 13:56

Klopt je mag best een topic hier voor aanmaken, niet alles hoeft in het shut ;)

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2012 - 17:28

Als de advertentie al een tijd staat hebben ze misschien al iemand gevonden en misschien dat ze daardoor niet terugmailen. Je kan ook proberen een wat duidelijkere e-mail te maken met goed nederlands taal gebruik ipv zoals je hier typt 'gwn' dan komt je e-mail bij hun waarschijnlijk ook al beter over.

#7 -

Beginner

• Members

Gepost 23 januari 2012 - 18:05

Ik heb die mail goed Nederlands geschreven want me ouders hebben hem nog nagekeken, ik schrijf niet zomaar een mail naar iemand met een advertentie ik vraag eerst aan me ouders of Ik dat mag doen.

En die advertentie was gemaakt op 09-01-12 dus dat is niet lang geleden.

Deze post is bewerkt door quinty97: 23 januari 2012 - 18:08

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals