Ga naar inhoud

Weerwolvenspeltopic 16

weerwolven

1173 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 21:48

Ja, maar dat is dan jullie probleem, want dan bannen jullie een villager.
En nu maak ik mezelf volgens jullie verdacht, dat zou een wolf niet doen.

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 21:49

Omgekeerde psychologie ;)

(zo heet dat toch? :P )

#43 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 05 februari 2012 - 21:50

Bekijk PostLeah, op 05 februari 2012 - 21:45, zei:

Ja, maar ik weet dat ik geen wolf ben.
En uit ervaring (vorige keer was ik wel een wolf) weet ik dat de eerste stap die de wolven doen, is proberen om burgermeester te worden. Zodat ze meer vertrouwen en meer macht hebben.

Maar dan zou je toch juist op jezelf moeten stemmen?
Ik ben het sowieso wel met je eens dat één wolf waarschijnlijk burgemeester wil worden.

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 21:51

Ik wil alleen dat niet iedereen er klakkeloos vanuit gaat dat de burgermeesters te vertrouwen zijn, of zij die zich daarvoor kandidaat stellen. En als dat betekent dat ik daardoor stemmen krijg, dan is dat maar voor het goede doel.

#45 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 05 februari 2012 - 21:51

O wacht, je bedoelt niet stemmen om burgemeester te worden. Nevermind, ik snap hem nu.

En ik ben deze ronde ook villager, dus daarom wilde ik eigenlijk wel burgemeester worden.

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 21:52

Bekijk PostMaresa, op 05 februari 2012 - 21:50, zei:

Maar dan zou je toch juist op jezelf moeten stemmen?
Ik ben het sowieso wel met je eens dat één wolf waarschijnlijk burgemeester wil worden.

Dat bovenste begrijp ik even niet? Ik wil mezelf er niet uit stemmen, natuurlijk!

#47 -

Hyper moderator

• Moderators

Je typt steeds burgermeester trouwens. :P

Nee, zie mijn latere posts. Ik moet er trouwens echt aan wennen dat je posts niet mag wijzigen.

#48 -

Zware gebruiker

• Members

Wil niet zeggen dat ik op jou ga stemmen hoor, dat zie ik morgen wel.. Vind het ook niet serieus verdacht ofzo, maar moet toch wat in deze fase van het spel? :P

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 21:54

Oooh chips, burgemeester :P

Maar inderdaad, ik bedoelde niet het stemmen voor een burgemeester maar het stemmen om iemand eruit te laten gaan.

#50 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 05 februari 2012 - 21:57

O ik heb per ongeluk je post geplust.

#51 -

Sanne

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:00

Ik vind er best wel wat in zitten in jouw theorie Leah, maar dan moeten de wolven dat wel hebben gedaan voor jouw opmerking.

Sowieso denk ik dat er weinig mensen zijn die nu nog bm willen worden. Die worden meteen verdacht.

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:05

Bekijk PostKees**, op 05 februari 2012 - 21:52, zei:

Wil niet zeggen dat ik op jou ga stemmen hoor, dat zie ik morgen wel.. Vind het ook niet serieus verdacht ofzo, maar moet toch wat in deze fase van het spel? :P

Ja klopt, alleen stemmen op inactievelingen heeft vrijwel geen zin, want daar schiet je qua info niks mee op ofzo. Dat leidt niet tot nieuwe inzichten (voor zover dat mogelijk is in de beginfase van het spel).
In een van de vorige edities had ik ook braaf besloten om op een inactieveling te stemmen, met mij nog meer mensen, bleek dat er uiteindelijk helemaal niemand inactief was geweest. Kon ik mijn tactiek alsnog veranderen.

Bekijk PostSannenas, op 05 februari 2012 - 22:00, zei:

Ik vind er best wel wat in zitten in jouw theorie Leah, maar dan moeten de wolven dat wel hebben gedaan voor jouw opmerking.

Sowieso denk ik dat er weinig mensen zijn die nu nog bm willen worden. Die worden meteen verdacht.

Nou, ik hoop in ieder geval dat iedereen die burgemeester wilt worden, dat alsnog blijft aangeven. Des te meer burgermeesterkandidaten, des te groter ook de kans dat de burgemeester een villager is!!

En ik denk dat 1 van de wolven, ookal zou zij zich nu nog niet opgegeven hebben, deze kans echt niet laat schieten.

#53 -

Sanne

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:13

Weet ik niet, want ik vind denk wel dat de kans groot is dat veel mensen of op een inactief iemand, of op een burgemeesterskandidaat gaan stemmen. En aangezien de inactieven al minder zijn dan normaal omdat we vandaag al starten zal het voor veel wel een bm-kandidaat worden. En hoe vaak komt het nu voor dat de BM zijn stem mag laten gelden.

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:17

Leuk dat we zijn begonnen!

Ben benieuwd hoeveel wolven er al tussen de bm kandidaten zitten!

Poeh op wie ik mn stem uit ga brengen, is een goede... Volgens mij zijn inactievelingen wel slim, misschien zijn dat wel sneller wolven omdat die nog niet veel durven posten int begin ofzo?

Snap leah's argumenten wel mbt de bm, maarja wie weet is zij wel een wolf?

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:17

De stem van de BM telt altijd dubbel, dus dat is sowieso wel belangrijk.

#56 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:25

De stem van de BM telt toch alleen dubbel als mensen dezelfde hoeveelheid lynch stemmen hebben?

Ik denk ook dat minstens 1 wolf BM wil worden.

#57 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:26

En perle, stel jij je beschikbaar voor BM?

En voor een inactieveling stemmen als eerste, vind ik nog niet eens zo'n slecht idee (als ze er zijn tenminste :P). Er is ook niets aan als er inactievelingen in het spel zitten, dat is ook gewoon niet leuk, dus die mogen van mij dan wel weg. (Having said that, ik hoop dat iedereen natuurlijk heel actief is en ik dus een andere tactiek voor m'n eerste stemming moet vinden :D)

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:26

Hoo, jeetje, ik was even verplicht Mario-karten met mijn huisgenoten en nu al drie pagina's haha :P even snel teruglezen... Oh ja ik hoef zelf niet persé BM te worden, i.v.m niet altijd op de goede tijden beschikbaar zijn misschien.

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:30

1. Big Tasty.
2. Leoniee_
3. Sannenas
4. Maresa
5. Leah
6. perle
7. Crush

8. Jett
9. Kees**
10. NgiNeThemba

11. flabbergasted
12. fuggetaboutit
13. sayen.
14. Stephanie.
15. Bubblegumyears

16. Theia.

Dikgedrukt heeft zich gemeld in topic ;)

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2012 - 22:31

De rol van burgemeester is een extra rol (komt dus bij je gewone rol), deze wordt op de 1e avond gekozen. BELANGRIJK: de stem van de burgemeester telt dubbel.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals