Ik zat met name op perle en NgiNeThemba, maar dat zijn dus twee namen uit deze lijst.. en als wolf lijkt het me niet slim iemand op te eten terwijl er twee namen van wolven bij zitten. Aan de andere kant, misschien zijn de wolven weer zo slim om te denken 'de stemming is zo laat, dat nemen ze toch niet mee'.

Voor nu zit ik nu wel aan mijn verdenkingen te denken.. en het lijkt me nu minder logisch dat zowel perle als NgiNeThemba wolven zijn (maar ik sluit niets uit).
Verder denk ik niet dat niet alle wolven op Maresa hebben gestemd. Dat sluit dus weer een aantal groepjes van drie wolven uit, maar daar hebben we pas wat aan als wolf 1 er uit wordt gegooid. Ook denk ik niet dat meerdere wolven op perle hebben gestemd, hooguit eentje. Het was vrij makkelijk om Maresa er uit te krijgen.. dus waarom dan perle er uit gooien (tenzij perle dus een wolf is..). Het lijkt mij dus sterk dat sayen. en Kees samen wolven zijn.
Zo vallen er voor mij steeds meer 'koppeltjes' af, maar ik vind het vrij lastig zo zonder dat we een eerste wolf hebben.. meestal gaat het daarna vrij snel.
Huh, het eerste gedeelte van mijn post is weg? Eerst deze post lezen en dan pas deel twee hierboven haha, anders klopt er niets van.
Waar ik een beetje mee zit met de lynch, is of de wolven nog de verdenkingen van fuggetaboutit hebben gelezen. Ze verdacht Perle, Sannenas, Sayen. en NgiNeThemba. Ik denk dat ze haar er uit hebben gestemd vanwege haar inactiviteit (ook gezien de lunch de eerste dag), maar hebben ze de verdenkingen nog gelezen? Ik denk dat in ieder geval een wolf het wel heeft gelezen.. er waren vrij veel mensen actief rond 10 uur. Dan lijkt het mij vrij sterk als er twee of drie wolven in dit rijtje zitten. Aan de andere kant; misschien waren ze dus wel laat met lezen.. of wilde een wolf niet de stem bepalen voor alle drie de wolven?