Ga naar inhoud

Weerwolvenspeltopic 16

weerwolven

1173 replies to this topic

#561 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 februari 2012 - 23:49

Heb vanavond korte stukjes meegelezen, had een verjaardag! Maar wat ontzettend k u t dat Maresa toch een villager blijkt te zijn. Sorry voor mijn stem, was er ook niet zeker van, maar vond haar echt het verdachts. En de lunch heb ik niet zien aankomen, had verwacht dat er nu een opvallend iemand uit zou gaan ofzo.
Ik ga alles goed nalezen nu. Stephanie is de naam die bij me opkomt natuurlijk als wolf, maar dat is wel erg makkelijk gedacht denk ik.

Moet echt wel zeggen dat ik de lijstjes van iedereen erg goed vind! Vind dat zelf erg moeilijk maar ga wat proberen om op papier te krijgen.

morgen ga ik wat op papier krijgen haha :P

#562 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 00:18

Pffff kan niet slapen, dus nog maar ff een opmerking. Stephanie verdenkt dus perle en mij, nogal vreemde combi, aangezien ik perle (naast stephanie) als hoofdverdachte zie...

#563 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 09:44

Ik ga straks als ik tijd heb even de tweede lynch analyseren.. Ik vermoed dat de wolven niet de mensen zijn die fuggetaboutit verdacht, want dan zou dat een veel te duidelijke lunch zijn lijkt me..

To be continued, ik moet nu eerst even ontbijten en college volgen ;)

#564 -

Beginner

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 12:58

Ik zat met name op perle en NgiNeThemba, maar dat zijn dus twee namen uit deze lijst.. en als wolf lijkt het me niet slim iemand op te eten terwijl er twee namen van wolven bij zitten. Aan de andere kant, misschien zijn de wolven weer zo slim om te denken 'de stemming is zo laat, dat nemen ze toch niet mee'. :P Voor nu zit ik nu wel aan mijn verdenkingen te denken.. en het lijkt me nu minder logisch dat zowel perle als NgiNeThemba wolven zijn (maar ik sluit niets uit).

Verder denk ik niet dat niet alle wolven op Maresa hebben gestemd. Dat sluit dus weer een aantal groepjes van drie wolven uit, maar daar hebben we pas wat aan als wolf 1 er uit wordt gegooid. Ook denk ik niet dat meerdere wolven op perle hebben gestemd, hooguit eentje. Het was vrij makkelijk om Maresa er uit te krijgen.. dus waarom dan perle er uit gooien (tenzij perle dus een wolf is..). Het lijkt mij dus sterk dat sayen. en Kees samen wolven zijn.

Zo vallen er voor mij steeds meer 'koppeltjes' af, maar ik vind het vrij lastig zo zonder dat we een eerste wolf hebben.. meestal gaat het daarna vrij snel.

Huh, het eerste gedeelte van mijn post is weg? Eerst deze post lezen en dan pas deel twee hierboven haha, anders klopt er niets van.

Waar ik een beetje mee zit met de lynch, is of de wolven nog de verdenkingen van fuggetaboutit hebben gelezen. Ze verdacht Perle, Sannenas, Sayen. en NgiNeThemba. Ik denk dat ze haar er uit hebben gestemd vanwege haar inactiviteit (ook gezien de lunch de eerste dag), maar hebben ze de verdenkingen nog gelezen? Ik denk dat in ieder geval een wolf het wel heeft gelezen.. er waren vrij veel mensen actief rond 10 uur. Dan lijkt het mij vrij sterk als er twee of drie wolven in dit rijtje zitten. Aan de andere kant; misschien waren ze dus wel laat met lezen.. of wilde een wolf niet de stem bepalen voor alle drie de wolven?

#565 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:01

Goed, ik ga vanavond maar eens bijlezen, heb het helaas de afgelopen dagen zonder internet moeten doen, sorry hiervoor!

#566 -

Beginner

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:03

Uhm.. je bent dood.

#567 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:05

Nou, dat scheelt dan weer bijlezen :')

#568 -

Beginner

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:07

Haha, ja. Je bent de eerste avond eruit gestemd door je inactiviteit (en anders was je er de volgende dag automatisch uitgegaan, omdat je na 2 dagen inactiviteit er uit wordt gezet). Wel vervelend dat je internet het niet deed, maar volgende keer beter. ;)

#569 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:08

Haha Jett, dat scheelt zeker bijlezen :P
(ik hoorde dat je Oss toch niet kon missen? :P)

#570 -

Sanne

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:26

1. Big Tasty Niet erg actief en als ze iets post zegt het meestal niet zo veel. Stemt met de groep mee (Jett, Maresa) en verdenkt nu Stephanie (die ook al door veel mensen verdacht wordt). Conclusie: Onopvallende wolf of villie met te weinig tijd.
5. Leah Wolf om redenen die ik al eerder genoemd heb.
7. Crush Ik denk dat zij een villie is, want een wolf zou niet een stemming overslaan denk ik.
14. Stephanie. Twijfel ik over zou een wolf kunnen zijn, maar misschien valt ze juist meer op omdat veel mensen haar verdenken. Leah verdenkt haar ook best heftig en als ze inderdaad allebei wolven zouden zijn zou ze dat niet doen (denk ik).
15. Bubblegumyears. Kan ik niet echt iets spectaculairs bij vinden tot nu toe, maar ik ben nog niet het hele topic door.

De rest weet ik nog niet.

#571 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:27

Aaaaah sorry voor mijn inactiviteit de afgelopen avond/nacht... Maar wat balen van Maresa :( het is nu voor mij makkelijk praten, maar ik heb écht te vroeg gestemd, de laatste paar pagina's vond ik haar wel echt overtuigend villager. Nu moet ik echt even alles gaan herzien. Ik vind het wel gek dat mensen nu perle nog zo verdenken, aangezien zij erg op 1 lijn zat met Maresa... En nu ook fuggetaboutit weg, die óók duidelijk Maresa vertrouwde vanaf het begin. Goed, ik ga hier even heel goed over nadenken en overheen lezen (heb alleen wel zo nog tot halfzes college)

#572 -

Sanne

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 13:29

Voorlopig stem ik trouwens nog steeds op Leah, tenzij ik iets anders tegenkom, maar ik ga ff iets anders doen dan weerwolven, wordt er een beetje paranoia van, dus dat wordt dan vanavond denk ik.

#573 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 14:19

Jeetje, wat is het stil :( En ik heb eigenlijk niks nieuws toe te voegen, ik blijf bij Big Tasty. Van 17.00 tot 21.00 ben ik er niet dus ik stuur dan al mijn stem op.

#574 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 14:23

(Om dan maar even bezig te blijven :P) Waarom verdenk je Big Tasty?

#575 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 14:28

:P Op pagina 27 staat een lijstje, ik heb er verder ook niks aan toe te voegen :)

#576 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 14:44

Mocht er nu niemand meer actief gaan posten dan gaat mijn voorlopige stem naar sannenas. Ze is me een wat te onopvallend. Plus die gekke opmerking dat 'er weer een villie is geluncht'.

En ze vraagt ook niet aan fuggetaboutit waarom ze haar verdenkt. Vind ik heel vreemd, als iemand me verdenkt wil ik weten waarom..

#577 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 14:46

Flabbergasted maakte ook die opmerking van dat 't weer een villie was. ;)
Maakt de opmerking natuurlijk neit minder vaag :P

#578 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 15:36

Ik heb even gezocht waarom jij me verdenkt, sannenas. Dit is het enige wat ik tot nog toe heb kunnen vinden:

Bekijk PostSannenas, op 07 februari 2012 - 18:53, zei:

Ik ga ook alvast stemmen. Mijn stem gaat naar Leah omdat ik haar gedrag rondom het stemmen gisteren vaag vind en ze gisteren wel heel veel benadrukte dat ze onschuldig was.

En nu zeg je dat je weer op mij gaat stemmen, alleen maar om dit? Er zijn zoveel meer tekenen die naar andere mensen wijzen, waarom zoek je dat niet verder uit?

#579 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 15:49

en dat Leah zo benadrukt dat ze onschuldig is, komt me vrij bekend voor -> deed Maresa niet precies hetzelfde?

Bekijk PostSannenas, op 07 februari 2012 - 22:16, zei:

Kut zeg! Weer een villie!

Het valt me trouwens op dat de wolven al twee keer iemand hebben gekozen die op Sayen hebben gestemd. Dus ik denk niet dat zij een wolf is, dat zou veel te opvallend zijn.

Oh nee, shit, de eerste is de BM stem, sorry.

hier doelde ik op trouwens, flabbergasted zei het idd ook!

#580 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 08 februari 2012 - 16:00

@san ik kan helaas niet heel goed zonder de mensen van oss, al ben ik door het dode internet wel zwaar afgekicked ^^

Maar wel balen dat ik nu alles mis :(

Deze post is bewerkt door Jett: 08 februari 2012 - 16:01

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals