Jump to content

Recommended Posts

Ik vind de motivatie altijd moeilijk als ik alleen sport. Terwijl ik alleen sporten best fijn kan vinden!!

Maar hardlopen heb ik nu ook al te lang niet gedaan, heb altijd een excuus.

Zwem wel elke week 1x. Maar wil eigenlijk 2x , maar daar moet ik de motivatie nog voor vinden . (Andere keer ga ik altijd met mijn zus)

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Maresa

229

• FruityForest

109

• shizzle

99

• MademoisellePapillon

93

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Succes met WW! Ik ben 16 kilo afgevallen ermee en nu al een paar maandjes stabiel dus heb het nu opgezegd (best eng).  Zie hier de voor- en nafoto  heb trouwens het hele eerste deel dat ik het de

Ja het is veel geld, ik zit bij een hele goede omdat ik een knieblessure heb, daardoor doe en kan ik nu andere oefeningen om dat te verbeteren. Maar ja, 65 euro per uur is een smak geld. ben nu 2

Omg ik ben zo blij!!! Ik heb hier weleens verteld dat ik echt niet kan rennen toch? En dat ik op de sportschool bezig was met een interval training. Anywayz maandag moest ik opeens 10 min gewoon non s

Posted Images

Ah een beetje gek gelezen. Maar wowh goed hoor. Kan niet wachten tot mijn kindjes iets ouder zijn. Dan wordt alles weer een stukje makkelijker.

Ik heb de mazzel dat ik midden op de dag kan rennen of sporten, dus dan is drie keer per week goed haalbaar. In het weekend wisselen Stefan en ik af (ga ik eerst, dan hij, of andersom) zodat er altijd iemand bij Ivy is.

O ja ik red dat niet, Ellen, ik eet juist na het avondeten veel. :P Lekker chocola of chips of iets anders. Maar het is ook niet mijn intentie om daar ooit mee te stoppen dus overdag houd ik het gezonder.

Maar wat je zegt: iedereen heeft zo zijn eigen manier. Belangrijkste is dat het werkt en dat je het vol kunt blijven houden (en vooral ook blijft genieten!).

Summer vibes

Ja ik hetzelfde Maresa, ik eet juist na t avondeten wel veel. Maar ik ben ook tot zo laat op, dat t volgens mij niet eens zou lukken om daarmee te stoppen.

Ik ben laatst bij een diëtist geweest! Ben niet te dik ofzo, maar wil er al zolang wat kilos af die er zo bij geslopen zijn. (En M'n eigen risico is op haha dus 3 x gratis, chill).

Was gewoon weleens benieuwd wat zij van mijn eetpatroon zou zeggen Weetjewel, en of ze nog tips had voor de lange avonden en de lange middagen op werk.

Echt leuk gesprek gehad, ben ook helemaal gemeten en m'n vetpercentage en transvetten vielen echt reuze mee.

Wn goede praktische tips gehad!! (Ik had expres niet zo iemand van dat hippe eten gekozen, ik ben meer dan 12 uur per dag weg van huis, dan heeft t echt geen zin als ik allemaal tussendoortjes mee moet nemen die ik zelf klaarmaak etc).

En ze ging niet zeuren over m'n cola!! Haha zo blij mee. Ze zei dat ze idd liever had dat ik savonds een blikje pakte dan een bak chips. En zo werkt t bij mij ook, cola is m'n snack (cola light drink ik).

Bij mij kwam er vooral uit:

- Niet en + en, maar of + of.

Dus: prima als ik savonds een bakje chips wil of bij de lunch een keer een kroket of paté. Maar dan is dat de snack van de dag, en moet je niet nog een x iets slechts eten

- Kleinere avondeten portie. Juist omdat ik hoe dan ook savonds na avondeten nog wat ga eten (omdat ik dus lang op ben), kan ik beter minder avondeten. Omdat ik daar dus toch niet van vol blijf zitten

- koolhydraten minderen bij tussendoortjes, maar suiker minderen is nog belangrijker. Nooooit van die repen halen, zijn allemaal slecht. Betrr gewoon 2 crackers eten, met pindakaas of Kipfilet ofzo.

Brood is ook niet zo erg, als t maar goed volkoren is.

En bij m'n avond tussendoortjes dus geen koolhydraten meer. Wat kwark met fruit, groentje, vleeswaren etc mag dan allemaal.

Nouja en nog wel wat dingen. Voor veel van jullie vast logisch, maar ik vond t exht een aanrader eens je eigen eet week te laten checken (ik had t dus een week bijgehouden).

Ik ga over maand nog een x en dan 2 maanden later nog een x. Doel is niet perse kilo's er nu direct af, maar zou mooi zijn als na 3 maanden er 3 kilo af zijn.

MademoisellePapillon

Klinkt heel fijn RR! Dit zijn ook geen tips waarbij je je leven helemaal om moet gooien gelukkig! Succes ermee!

Mijn probleem is ook na het avondeten! Ik eet ontbijt, middag en avond eten vrij gezond/normaal (wel redelijk grote porties 's middags omdat ik het anders niet uithoud tot half 8) Soms eet ik 's morgens op het werk nog een stuk fruit. Maar dan na het avondeten eet ik rustig 100 g chocolade, zo slecht!! EN alcohol in het weekend is ook een probleem!

Nou mp troost je,als ik het eet eet ik sowieso een hele reep dus 100 gram kan prima haha. Ik vind het juist knap. Ik eet ook nooit een beetje pepernoten ofzo, altijd de hele zak.

MademoisellePapillon

word je dan niet misselijk? ik stond bij de chocoladepepernoten maar ik liet ze toch maar liggen omdat ik er altijd te veel eet en dan misselijk word :P

ScatteredStars

Klinkt wel heel fijn RR. En ook handige tips!

Ik vind het ook lastig om niks na het avondeten meer te eten. Dus ik doe het vaak zo dat ik overdag geen tussendoortje neem en dan 's avonds wel.

Je lichaam ziet dat evengoed als suiker Marjan. In de avond is dat niet een heel goed idee. Altijd beter dan chips ofzo natuurlijk.

Ik moet zeggen dat ik elke dag eet na het avondeten. Is ook juist belangrijk om je spieren niet af te breken! Anders zit je wel heel lang zonder voeding tot de volgende ochtend.

M&M's! Mits op kleur gesorteerd.

2zybfjk.jpg

Nee ik heb geen idee, maar misschien thee? Dan krijg je gelijk vocht binnen. En dan fruit erbij dan desnoods als je iets lichts wilt.

• Like 1

Ik eet ook liefst pepernoten haha.

Maar als ik gezonder wil doen, dan snij ik augurk in plakjes, of doe ik dat met boterhamworst, pak ik vleeswaren, cracker met slankie, komkommer/tomaat met zout en peper, walnoten.

Neem savonds eigenlijk nooit kwark ofzo. (Komt ook omdat ik nooit voorraad in huis heb en anders sochtends dus niets meer heb)

• Maresa locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Maresa
      By Maresa
      We kunnen hier weer verder met alles wat lekker is (en/of wat mislukt is of niet fotogeniek maar wat toch lekker smaakt). 🍕

• Vespertine
      By Vespertine
      Dag!
      Ja vertel, wat eten jullie met Kerst? Doen jullie een big dinner op Kerstavond, of op Kerstdag? Of hou je het simpel? Meeneemchinees of ganzen en kaviaar enzo?
      Offf zoiets:

? (dat is trouwens een 'turducken', een kalkoen gevuld met een eend, gevuld met een kip, jegh )
    • Maresa
      By Maresa
      Hierbij een nieuwe!

Gisteren: spaghetti bolognese met 
      Net als lunch: omelet met tonijn en kaas en tomaat.
      Vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten.
      En morgen eten we in Disney. 
    • Maresa
      By Maresa
      Post hier meer fantastisch eten, aan- en afraders. En vooral pizza.

• stefanie.
      By stefanie.
      Nieuwe!
      Ik had Turkse durum van wereldgerecht(met puntjes op de u haha weet niet hoe dat moet )

• Create New...