Jump to content

Wauw dat is lang geleden :)

Recommended Posts

Hi allemaal!

Twee jaar geleden verbaasde ik me dat ik hier na jaren niet geweest te zijn nog steeds herkend werd als 'Black Kitty'. Inmiddels weet ik niet meer hoe lang geleden ik hier echt actief ben geweest en hoeveel jaar dat was, maar ik ben wel naar leuke meetings geweest en heb geloof ik dat wolvenspel honderd keer gespeeld en het was me een gezelligheid!

Nu ben ik hier om mezelf voor te stellen en met een vraag. Ik ben Naomi, 23 jaar en op dit moment heb ik mijn 4e werkdag achter de rug in een hele leuke lunchroom in Delft. Ik heb een media-achtergrond achter de rug met mijn opleiding en ervaring en daar zit ook meteen mijn vraag.

Twee maanden geleden meldde ik me aan voor een wedstrijd. Uit 140 aanmeldingen werd ik als 1 van de laatste 4 overgebleven kandidaten gekozen voor het online televisieprogramma Wehkamp's Next Style Vlogger. De winnaar van dit programma mag een half jaar lang betaald vlogs maken voor Wehkamp. En het lijkt me zo fantastisch om eindelijk weer eens iets te doen wat echt bij me past, waar ik energie van krijg en anderen ook mee kan aansteken en dit ook mijn baan mag noemen.

Ik zit in de finale... En ik heb al de nodige stemmen binnen, maar ik kom er nog een kleine 200 tekort. Voor jou een kleine moeite, voor mij een groot gebaar. Zou je alsjeblieft mijn video (1 minuut) willen bekijken? EÊn view = ÊÊn stem.

Heel erg bedankt!

En moderators. Ik hoor het graag als dit niet helemaal de bedoeling is. Ik vertrouw op jullie betrokkenheid bij het forum en de regels.

• Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• I'mAlive

6

• Cocoverde

2

• Sannenas

2

• Terabithia

2

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kan het natuurlijk ook altijd even hier laten weten aangezien we met zn alle je filmpje gekeken hebben

Die zien we nu nooit meer terugggg TUDUMMM!

Ik had eerlijk gezegd niet gekeken (ik was voor Lindsay, ik volg haar al heel lang ), maar ik vind het wel tof dat je gewonnen hebt! Je komt ook echt oprecht heel blij over! Dus gefeliciteerd met je

Jeetje, ik had je helemaal niet herkend. Heb al die afleveringen gekeken. Succes!

Waaauw wat bizar zeg. Leuk hoor! Dankjewel :)

Ook gekeken. Leuke meid ben je!

Wat lief, dankjewel!

Ha, ik kan iedereen wel apart bedanken, maar ontzettend bedankt. Nog 4 minuutjes, heeeel spannend!