Jump to content

Wauw dat is lang geleden :)

Recommended Posts

• Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• I'mAlive

6

• sann..

2

• Leafs

2

• Dieke.*

2

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kan het natuurlijk ook altijd even hier laten weten aangezien we met zn alle je filmpje gekeken hebben

Die zien we nu nooit meer terugggg TUDUMMM!

Ik had eerlijk gezegd niet gekeken (ik was voor Lindsay, ik volg haar al heel lang ), maar ik vind het wel tof dat je gewonnen hebt! Je komt ook echt oprecht heel blij over! Dus gefeliciteerd met je

Nouja, ze was hier zeg maar 5 jr geleden wel super actief en betrokken.. En als je voor zoiets likes nodig hebt snap ik t wel hoor :P

Het zou alleen wel leuk zijn als je het zelf idd ook nog ff zou laten weten ;)

Je kan het natuurlijk ook altijd even hier laten weten aangezien we met zn alle je filmpje gekeken hebben :)

Natuurlijk doe ik dat! Ik mag het alleen pas melden als de aflevering online staat.

Nouja, ze was hier zeg maar 5 jr geleden wel super actief en betrokken.. En als je voor zoiets likes nodig hebt snap ik t wel hoor :P

Het zou alleen wel leuk zijn als je het zelf idd ook nog ff zou laten weten ;)

Geen zorgen, ik ga niet zomaar alleen even likes hier halen. Ik hoop dat de mensen van vroeger me hier beter kennen dan dat. Ik waardeer je reactie oprecht.

Maja tijd terug was ze hier ook al ff om iets te promoten en weer weg. Dus ja, zal nu niet heel anders zijn vermoed ik..

Dat was een belangrijk evenement voor me omtrent kinderkanker, alleen werd ik toen helaas ziek dus kon ik dat niet meer doorzetten en ook niet meer aanwezig zijn op social media ΓΌberhaupt. Edited by I'mAlive

Wow ja El, vette twist: de andere finaliste heeft opgegeven, maar BlackKitty ( ;) ) had sowieso al gewonnen.

Denk dat het echt iets voor jou is N, gefeliciteerd!

Ik had eerlijk gezegd niet gekeken (ik was voor Lindsay, ik volg haar al heel lang :P ), maar ik vind het wel tof dat je gewonnen hebt! Je komt ook echt oprecht heel blij over! Dus gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

• Like 1

Duurt even maar dan heb je ook wat:

Ik heb inderdaad gewonnen en wil jullie nogmaals heel erg bedanken!

Net als mijn mede finaliste Lindsay ben ik er geen fan van om om stemmen te vragen en zie ook dat dit bij sommigen van jullie in het verkeerde keelgat schoot. Hoop dat je me dat een klein beetje wil vergeven, ik heb een uitzondering gemaakt omdat dit echt heel belangrijk voor me is.

En degene die positief hebben gereageerd: heel erg bedankt, echt echt echt!

Edited by I'mAlive