Jump to content
Sign in to follow this  
Maresa

Wat eet je vandaag #23

Recommended Posts

Maresa

Post hier meer fantastisch eten, aan- en afraders. En vooral pizza.

pizza-329523_960_720.jpg

stefanie.

Nu wil ik pizza :P

Maar ik eet pasta met kaassaus en spekjes. Ben de diepvries aan het leegmaken dese maand

Loesoe

Ik had een restje madras curry met rijst en een stukje koriandernaan! En als toetje een kitkat haha

Sueno.

Ik eet vandaag hutspot, gisteren aardappelen met wortels en een beefburger. Lekker Hollands en saai!

Assepoes

Wij hadden gamba's met een stokbroodje! Lekker met kookroom en sambal en knoflook hmmm

Maresa

Whaha vooral je toetje, L! En ik zie nu ook je nieuwe nickname :P

Ik had zelf patat gemaakt in de Actifry met daarbij frikandel en ketchup.

Poolaapje

Voor Louke!

Saus wordt dus donkerder omdat je het meebakt in de pan.

Denk dat het ook lekker kan zijn om de saus er koud overheen te doen.

11b12ra.jpg

L.ouke

Thanks!! Ziet er ontzettend goed uit! Ik heb het recept opgeslagen en ga het binnenkort eens proberen! Bedankt :)

.Starlet

Ik had vega roti, zelf gemaakt door een vriend die super goed kan koken. Was heel lekker dus!

En vamavond eet ik iets onderweg. Ik heb nog bulgursalade dus ik denk dat ik dat maar meeneem.

Loet

Vanavond zeebaarafilet met tomatensalsa en rijst (hello fresh).

Juud*

Iemand ervaring met zeebaars uit de oven in een zoutkorst? Is dat makkelijk om te maken?

FruityForest

Sticky kip met prei en paprika, gebakken krieltjes en sla.

123456

als ik een kleine portie aardappelen in de oven wil doen, hoelang moeten ze ongeveer 10 a 15 min?!

Leafs

Ligt er aan of ze gekookt zijn of niet. Ongekookt doe ik ongeveer 30 min, voor partjes. Maar een hele aardappel poffen duurt sowieso al snel een uur, onafhankelijk van hoeveel het er zijn

Poolaapje

Ik doe ook ongeveer 30 minuten voor partjes :)

Marjan*

Tortillas met gehakt, kipfilet, tacosaus en maïs, bonen

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Actieve Onderwerpen

• Similar Content

• Maresa
      By Maresa
      We kunnen hier weer verder met alles wat lekker is (en/of wat mislukt is of niet fotogeniek maar wat toch lekker smaakt). 🍕

• Vespertine
      By Vespertine
      Dag!
      Ja vertel, wat eten jullie met Kerst? Doen jullie een big dinner op Kerstavond, of op Kerstdag? Of hou je het simpel? Meeneemchinees of ganzen en kaviaar enzo?
      Offf zoiets:

? (dat is trouwens een 'turducken', een kalkoen gevuld met een eend, gevuld met een kip, jegh )
    • Maresa
      By Maresa
      Jaaaaaaaaren geleden hadden we een muziektopic, en ik heb daar doen veel ideeën opgedaan voor nieuwe nummers. Het leek me leuk eens te horen waar jullie nu naar luisteren. Momenteel stel ik een afspeellijst samen voor de halve marathon die ik ga lopen en ik begin uitgekeken te raken op de nummers die ik heb (ook al zijn ze leuk, maar nu gewoon te vaak gehoord).
      Om te beginnen:
      - Welk nummer heb jij deze week heel vaak op repeat gezet?
      - Welk nieuwe nummer is je favoriet?
      - Van welke band/artiest/groep vind je eigenlijk alles wel goed wat ze uitbrengen?
      - Welke muziek heb je afgelopen jaar (her)ontdekt?
      Ik heb nu van Miike Snow Genghis Khan veel op repeat gehad tijdens het rennen (lekker nummer), en afgelopen jaar vond ik Final Song van Mo leuk (maar ik denk vooral omdat het Ivy's favoriete nummer is en ze hem vol overgave meezingt). Van Coldplay vind ik normaal alles leuk/goed en afgelopen jaar heb ik met wintersport Jonas Blue met de remix Fast Car heel veel gehoord. 
      Ontdekt of herontdekt dit jaar:
      - Twenty One Pilots
      - X Ambassadors
      - The Rumour Said Fire (The Balcony)
      - Langhorn Slim (Changes)
      - Bewilder (Forza)  - Op Best Kept Secret gezien en ik vond dit nummer echt leuk
      - Blossoms (Charlemagne)
      - The Blizzards (Trust me I'm a Doctor)
      - Thirteen Senses (Into The Fire)

En mijn vraag voor mijn afspeellijst: heeft iemand goede nummers die ook een beetje upbeat zijn?  Ik vind rock/pop/beat het meest geschikt merk ik.

• Create New...