Jump to content

Het-(ver)huis-topic #6

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Musicjunk

101

• stefanie.

95

• Intouchables

80

• Appelsap

78

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha ja nou ik protesteer! Hoeveel wasjes ik doe, en op hoeveel graden, komen jullie MOOI niet te weten

Deze misschien?

Haha ja die discussie komt elke keer terug idd, maar ik blijf het boeiend vinden. Elke dag dweilen klinkt gewoon echt zo bizar voor mij haha. Mijn god ik ben al blij als ik elke dag ontbijt

Idd een mooi huis en ook af on te zien.

Vind de keuken ook wel een beetje op een gekke plek, omdat je er dan vol in kijkt vanaf de woonkamer, maar kun je vast wel iets op bedenken.

Verder echt netjes en lekker licht!

Koop. Maar waar we wonen zijn de huizen heel aantrekkelijk (zelfde verhaal). Zijn nieuw en goedkoop. Tot nu toe waren alle huizen in 5 dagen verkocht, ben er zelf ook niet bang voor dat dat niet lukt vooral nu met een zolderverbouwing.

Echt een heel mooi huis. Ook die inrichting is echt mooi (maarja daar heb je natuurlijk niks aan, haha). Alles ziet er heel netjes en verzorgd uit inderdaad. Snap dat je daar graag voor wilt gaan. Hoop dat het goed uitpakt voor jullie!

Leuk huis !!

Wij krijgen over 2 weken sleutel van ons nieuwe huis.

Zijn er gisteren nog even geweest omdat de keuken ingemeten moest worden en nu voel ik me echt een ongeduldig klein kind die nachtjes aan het aftellen is :P

• Like 1
sunshine_girl

IMAG2738_zpsftv3bc7i.jpg

Zo tuin weer herfst/winterklaar.

In de 2 bordes alle bodembedekkers eruit gehaald, leek wel een oerwoud.

Vlinderstruik bijgeknipt. Tafel/stoelen binnen gezet. Appels uit de boompjes gehaald.

.IMAG2734_zpshs64vat1.jpg

sunshine_girl

Haha, we zouden 1 dingetje doen en uiteindelijk heel de tuin gedaan.

Stoelen kan ik zo nog pakken. Maar achter onze schutting is een pleintje met een bankje, dus kan sowieso nog lekker buiten zitten. En overdag komt daar bijna n iemand.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...