Jump to content

Nieuwe Modellen

anouk.veze

Recommended Posts

Hoi Meiden,

Mijn naam is Anouk Veze. Ik ben kunstenares en casting agent. Als kunstenares heb ik met veel modellen gewerkt, waardoor ik op een gegeven moment ook langzaam in de modewereld ben gerold. Ik werk zelf niet voor een groot bedrijf, maar ik ga wel regelmatig langs om modellen te leveren voor castings. Aangezien jullie op dit forum helemaal gek zijn van fashion en mode, denk ik dat ik bij jullie aan het juiste adres ben.

Ik ben namelijk opzoek naar talentvolle modellen voor een nieuw bikinimerk. De shoot zal al in maart plaatsvinden, aangezien de foto's in Mei op hun website te zien moeten zijn. Ik weet dat het kortdag is, maar mocht je het leuk vinden om hier aan mee te doen, stuur me dan even een berichtje of mail me even naar [via pm op te vragen]. Mocht je het trouwens ook leuk vinden om model te zijn bij een kunstklas, stuur dan ook een berichtje! Het verdient heel leuk.

Mocht het niet de bedoeling zijn dat ik hier allemaal berichtjes typ, sorry in dat geval! haha. Ben niet zo thuis op dit soort sites, dus excuses in dat geval.

Doei! 

Edited by Maresa

Dag Anouk,

Normaal is het handig om even de beheerders van een website te mailen met de vraag of je zomaar een oproep mag plaatsen. ;)

Wat betreft je oproep: ik denk dat het handig is te vermelden wat je precies zoekt:

- uiterlijke kenmerken

- eventueel maten

- leeftijd

- beschikbaarheid (op welke dagen is de shoot, hoe lang, etc.)

- locatie (waar is de shoot/waar kun je model staan voor kunstklassen)

Om jouw betrouwbaarheid te vergroten: misschien kun je wat werk laten zien, of een eigen website.

Ik ben intussen even aan het googlen en wat het meest opvalt is dat je eigenlijk geen website hebt. Tenzij je een goede reden hebt sluit ik straks dit topic en word je geband.

Haha ja ik verwacht het. :P Ik ben een heel tolerant persoon vind ik zelf, dus ik wilde hem/haar tot vijf uur geven om te reageren, maar ik denk dat er niets meer komt.

Estrella.

Nou ik denk wel dat het serieus kan zijn, maar ik verbaasde me over de zin: "Aangezien jullie op dit forum helemaal gek zijn van fashion en mode".

Nou eh, ik las net nog dat iemand haar broek leek op een werkbroek van iemand anders' vader  :lol:  :lol:

Ellentjah

Dames laat die strijd maar achterwege, we weten natuurlijk allemaal dat ik een goddelijk lijf heb.

Zeker voor in een bikini.

Dus stop je zoektocht want hier ben ik!

• Like 2
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...