Jump to content

[GO] Weer een stukje veiliger

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Vanaf vanmiddag krijg je als het goed is in je browserbalk op de meeste pagina's een slotje te zien. Dat betekent dat girlsonly in een beveiligde omgeving wordt weergegeven. Iets wat we al langer wilden doen, maar wat sinds afgelopen december heel eenvoudig en gratis kan. :)

Dat ziet er bijvoorbeeld zo uit in Safari:

post-2-0-69684700-1455471666.png

En zo in Chrome:

post-2-0-61457500-1455471682.png

Op pagina's waarop plaatjes gelinkt zijn van buiten (bijvoorbeeld photobucket) krijg je dat niet te zien.

Bekende problemen

Sommige verouderde browsers of besturingssystemen kunnen aangeven dat girlsonly niet veilig is omdat deze de partij die de beveiliging certificeert (Let's Encrypt) niet herkennen. Ik raad je aan om te upgraden naar een nieuwere versie, omdat je browser waarschijnlijk nog veel meer beveiligingsproblemen heeft.

Laat het weten als je tegen problemen aanloopt of als iets niet goed werkt!

• Like 1
  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Redactie

8

• ikke87

7

• Dobby*

5

• _DRUNK

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ZOOOOOOO, de plusjes zijn weer terug

Ja met minimumpostaantal en minimaal aantal plusjes! Je mist echt wat. 😘

Hoi allemaal,   Vanaf vanmiddag krijg je als het goed is in je browserbalk op de meeste pagina's een slotje te zien. Dat betekent dat girlsonly in een beveiligde omgeving wordt weergegeven. Iets wat

Posted Images

Ja ik zie het netjes idd!

Nog een vraagje he, ik en meer met mij hebben er last van dat als ze via de computer/laptop iets typen en dan op post drukken dat er dan 'niks' gebeurt, en dan dus vaak nog een keer op post drukken etc maar dan blijkt dus de eerste keer al goed gegaan te zijn en het er dan 3x te staan :P Je wordt dus na een post niet doorgeleid naar je net geplaatste post

En dat is alleen op de laptop? In verschillende fora?

Dat is wel gek.

Het helpt wel als ik weet welke browser / besturingssysteem iemand gebruikt op dat moment.

Ja op mobiele devices geen last van 

Zit op een windows laptop in chrome

edit: in dit forumgedeelte ging het wel goed, maar in het shut gaat het iig iedere keer mis

Ik heb dat ook.. Op laptop met Firefox

Volgens mij had ik t op mijn iPad ook.. Maar dat zou ik na moeten kijken