_Lins

Vakantieplannen #2

1,99547f44200774c478e97e36ec63cbaab berichten in dit topic

Ja ik vind het wel een leuke stad. Ben er 3x geweest, wel rond de kerst dus heb er vooral gewinkeld. Ben wel een keer naar een park geweest geloof jesmonds park? Met watervalletjes oude bruggen en een kleine kinderboerderij. 

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• anju1999
      Door anju1999
      Ik ben nu 18 en in juni wordt ik 19. Ik ben dit jaar aan een opleiding begonnen in Rotterdam .
      Ik wil al een tijd graag uitgaan alleen ik weet niet zo goed met wie. Ik heb wat vriendinnen hier en daar maar ik heb niet echt iemand om mee uit te gaan. Ik heb ook niet echt een vrienden groep. Mijn vriend gaat iedere week uit met zijn collega's en ik heb een vriendin die ook haar eigen vrienden groep heeft waarmee ze uitgaat en wil me niet mengen in haar vrienden groep ( ik wil ook niet aandringen of ik mee mag).  ik heb nog twee vriendinnen waarvan 1 het heel druk heeft en de ander niet wil.  Op school kan niet niet echt vrienden maken. Ik heb nooit moeite gehad met vrienden maken en is dit jaar dan ook voor het eerste dat die klik er niet is. veel mensen om mij heen hebben al een vrienden groep, maar ze laten me er niet echt bij. ik probeer wel interesse te tonen maar er is nooit echt interesse naar mij.  ik laat ook niet snel zien wie ik ben, dus dat zit ook niet echt mee . het zijn mensen waarmee ik wel een gesprek kan voeren... maar meer wordt het dan ook niet. vooral omdat ze zo close met elkaar zijn vind ik het lastig. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn of je wel eens alleen uitgaan of met z'n tween of tips en waar jullie uitgaan.  
      ( klinkt best sneu hahaha, ik wil gewoon uit gaan maar heb er niet de mensen voor )

liefs 
    • ConfituurPotje
      Door ConfituurPotje
      Hallo! Ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven over mijn volgende reis. 

Ik probeer elke zomervakantie met mijn vriend op reis te gaan, maar omdat we beide studenten zijn proberen we dit een beetje met een laag budget te doen. Vorig jaar zijn we naar Londen geweest, heel gezellig! Ook mijn favoriete stad etc. Maar dit jaar willen we graag meer een natuurgebied opzoeken. Omdat ik nu in de stad studeer heb ik geen nood aan een citytrip, en omdat we geen mensen zijn die gewoon lekker op een strand heel de dag kunnen liggen zouden we graag een gebied hebben waar we zowel cultuur als natuur kunnen opzoeken. 

Het enige probleem is dat het met openbaar vervoer bereikbaar zou moeten zijn. Mijn vriend heeft een rijbewijs maar ziet het niet zitten om in andere landen te rijden met zijn auto. Dus we zijn nogal afhankelijk van plaatsen die makkelijk (en goedkoop) bereikbaar zijn. Daarbij houden we niet zo van die warme landen in het zuiden. Die zijn heel mooi (maar we zijn bang van die schorpioenen en bij het wandelen is die hitte niet erg aangenaam). Nu ben ik al een aantal dagen online op zoek, maar vind maar niets!  (Beide zijn we wel in ban van Scandinavië maar dat is nogal duur, dus ik denk dat we dit best kunnen houden voor later)

Kan iemand mij helpen met budgetvriendelijke natuurvakanties? 

Dankjewel!
      ConfituurPotje
    • xxJacky
      Door xxJacky
      En.. gaan jullie nog op vakantie in de kerstvakantie?