Log in om dit te volgen  
Volgers 0
ScatteredStars

Pokémon GO

570 berichten in dit topic

landscape-1456483171-pokemon2.jpg

Praat hier verder over pokemon go! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vriend gebruikt een fake gps locatie app waardoor hij vanuit huis pokemons kan vangen op allerlei plekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha dan vind ik het meteen al stom.. Dan is toch hele idee van t spel weg..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn man ging vandaag 2x 2 uur naar buiten in z'n eentje. Kan er nu wel om lachen. Hij wordt er lekker bruin van een geniet van 't weer ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook jammer!

Ik heb zoveel pokestops bij mijn huis. Soms kan ik erbij vanaf de bank.

En als je naar Amsterdam gaat vond ik tot nu toe in het westerpark de meest verschillende soorten pokemon :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ja en nee, want zo heeft hij wel een hele goede Pokemon gevangen in boston.

En verder bemoei ik me er niet mee haha!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh yesss morgenavond ben ik in Westerpark!!!! Hopen dat ie t dan doet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahahaha @Leah ik ben nog luier: ik wacht gewoon thuis, en soms vang ik een pokemon.
Zonder incense, want die is al op. Ik vind het nog te genant om bij de pokestop tegenover het wnkelcentrum te gaan staan wachten op dingen :rolleyes: 

Misschien dat ik morgen in de pauze wel even een rondje loop en kijk wat daar in de buurt is :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik vind bewust op zoek gaan ook een beetje gênant haha. Zet het spel hooguit aan als ik naar de bus loop ofzo of als ik ergens op bestemming ben :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe doet hij dat dan leah? 😁

Ik ben ook best verslaafd. Maar nu ligt hij er al twee dagen uit hier, niet chill.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha even wat tips hoor

- je kunt de kaart waar je het vaakst bent offline beschikbaar maken in Google maps. Dat scheelt data

- je telefoon gaat supersnel leeg, dus daar met je wel rekening mee houden, bv powerbank meenemen of stekker meenemen en waar mogelijk opladen

- je eerste pokemon kan een pikachu zijn als je de andere 3 maar lang genoeg negeert

- je kunt het beste van dubbele pokemon de sterkste bewaren en de rest transferren in ruil voor candy. Die sterke kan je dan eventueel laten evolueren zodra je genoeg candy hebt. Dat kan je weer het beste doen als je een lucky egg actief hebt zodat je dubbele xp hebt.

- team blauw is sws het beste team :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoezo is team blauw het beste team? Ik heb zomaar een team gekozen eigenlijk. Een vriendin zei dat team geel goed is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe doet hij dat dan leah? 😁

Ik ben ook best verslaafd. Maar nu ligt hij er al twee dagen uit hier, niet chill.

Hij heeft daar een andere app voor gedownload. Via de android app store kan je elke app gratis downloaden als je er .apk achter zet. Volgens mij heette de app: fake gps.

Maar dat zal ik morgen nog wel even navragen. Maar dat is een soort van Google maps en dan ga je ergens naar toe (of je tikt een plaats of adres in) en dan moet je naar je Pokemon app en dan neemt die die locatie over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Grrr wij probeerden m hier in NY te downloaden, maar kennelijk werkt de app alleen met internet :( Zo jammer haha. Wilde die bijzondere in central park vangen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha nou ik zit in team blauw. Maar maakt verder niet zoveel uit welk team je kiest. Maar het is wel leuker als je in hetzelfde team zit.

Op mijn werk zit dus precies een gym en het is elke dag team rood vs team blauw haha. Maar dan moet je wel op de wc zitten om dichtbij genoeg te zijn :P

aangepast door Cocoverde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar zit er nou ook een doel aan dat spel dan? Je moet dus zoveel mogelijk Pokémons vangen, maar gebeurt er ook iets speciaals als je er zoveel hebt of is het gewoon doelloos vangen en verder eigenlijk niks?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vandaag voor het eerst gespeeld, alleen al een paar keer wat gevangen en dan loopt ie vast 😒

Uiteindelijk heb ik hem dus niet, vet irritant.

Ik vind het ook een beetje gênant, maar ik ging toch maar een rondje lopen. Ik nam m'n buurmeisje mee als afleiding 😇.

Ik vind het wel leuk tot nu toe, wil nu ook naar die stops toe, want ik wil eieren enzo haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar tis niet zo dat ze bij stops komen. Je kunt ook gewoon random rondlopen en naar pokemons zoeken. Die stops zijn alleen voor pokeballs en eggs etc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nouja wat is het doel van gamen? Uiteindelijk niks haha

Maar mn collega vertelde laatst dat level 30 het hoogste level is. Denk dat als je dat hebt behaald, al je medals hebt en alle 150 pokemon hebt, je het spel wel hebt uitgespeeld :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0