Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

Turningtables

Super grappig dat hier ook zoveel mensen zijn die het spelen. Ik heb het onder druk van m'n vriend ook geïnstalleerd, en mijn huis is een pokestop dus dat is heel chill. Ik krijg alleen plaatsvervangende schaamte als ik die mensen hier rond mijn huis zie hangen dus ik durf er zelf de straat niet echt mee op haha :P

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

Vooral leuk als mensen origineel denken te zijn met 'Ooh Pokémon!' roepen. Eh, ja? 😄

Ach ja, zolang je er maar lol in hebt.

Dieke.*

Ik had eergisteren een vrouw die mij en mijn broer 'triest' noemde. Terwijl we gewoon supergezellig aan het wandelen waren en ondertussen ook Pokemon aan het vangen waren. In het wandelgebied hier.

Maar gisteren juist twee ouders die het met hun oudste zoon speelde, en hun jongste twee in het speeltuintje bezig hielden, terwijl hun zoon daar weer een lure had uitgezet :P
Het was in ieder geval heel schattig!

Terabithia

Ik heb net nog ff op het terras gezeten met 2 pokestops om ons heen dus mijn man en ik waren vooral aan het verzamelen haha :D schiet dan een heel stuk beter op dan in dit durp :P

Kan iemand mij even concreet uitleggen wat een lure is?

Denk dat ik het wel weer mar toch..

Én hoe gebruik je zo'n sterkere bal enzo?

Terabithia

Volgens mij komen er dan extra pokemons naar zo'n pokestop?

Waren er net op het terras ook erg veel 😍 weet alleen zélf niet hoe en of ik die kan aanzetten....

En kan iemand uitleggen hoe en wat je de eerste keer in een gym doet met 'n pokemon van ongeveer 250 😕

Yeeeey, zo toevallig! Heb vandaag alsnog een blastoise gevangen. Hij zat gewoon midden op straat🎉 En hij was ook meer dan 1300cp, dus dat was extra leuk :D

Edited by Reshma

Wow jullie gaan echt hard! Mijn sterkste is een pidgeot van 310cp 😁

Ik vind die eieren echt leuk. Eerder had ik een Pikachu en gisteren een Charmander 😃 Verder eindelijk wat verder kunnen evolueren (Pidgeot en Beedrill). Vanmiddag even naar de stad, daar zit als het goed meer dat ik nog niet heb.

Hier was een gym met 50 😱, 236 en 500, dat red je dan makkelijk (werd zo overgenomen ook) maar ik heb pas met 500+ echt wat kunnen doen qua battles. Mijn hoogste is nu 800 jippie! Maar Reshma, jij gaat echt hard!

Ik heb de laatste paar dagen weinig tijd gehad dus hopelijk vandaag wat meer. 😃

Tera, als je die Pidgeot laat evolueren heb je zeker 700+! 😃

Is er trouwens iemand die in Utrecht speelt en zin heeft om een rondje te lopen? Ik vind het zo ongezellig in mijn eentje de hele tijd :D

Je hebt een egg incubator sowieso aan het begin van het spel gekregen en die gaat ook voor altijd mee. Soms krijg je er bij een volgend level nog eentje, maar die is dan maar voor drie keer gebruiken ofzo.

Ik vang trouwens nooit iets vanuit mn huis, dat is echt lullig haha!

Edited by Lotsch

Tot nu toe zaten er niet zulke boeiende dingen in m'n eieren hoor. Twee keer een Sandstorm, een Pidgey, een Bellsprout en net een Zubat 😂