Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

sunshine_girl

Mijn hoogste in huis was 157 ofzo.

Weet even niet meer hoe hoog de raticate was, dat was nog iets hoger dacht ik maar weet ik niet meer

Edited by sunshine_girl

Als je het zelf niet speelt en ook niet kent is dit echt een heel maf topic om te lezen :P

(Oa "ik had ook een pidgey uit mijn ei" haha wattt)

Terabithia

Vroeger keek ik nooit pokemon hoor :P ik weet alleen dat mijn broertje een poster met de eerste reeks pokemons op z'n kamer had hangen die ik vet interessant vond...

Dit is anders haha! Ik kom ook echt serieus monumenten enzo tegen en tegels in gevels waar ik al 10 jaar langs loop en die me nog nooit zijn opgevallen :P

elkepruts

Serieus gebruik ik zo'n inscence, krijg ik alsnog een pidgeot, weedle en rattata...

Edited by elkepruts

Haha ja herkenbaar. Maar het heeft ook geen invloed op welke Pokemon komen he, alleen dat ze naar je toe komen.

Ik had net een Growlithe uit een ei :D

En bijna een gym verovert. 2 vd 3 verslagen met 1 Pokemon en de laatste maakte alle 6 mijn Pokemon af :(

Ah jammer Crush :(

@ Elke: ja, dat had ik met mijn lure! Vandaag eentje gebruikt en er kwam niets interessants op af. 😡

Gelukkig heb ik later wel twee goede Pokémon uit een ei gekregen: een Geodude en een Bellsprout met hoog cp 😃

sunshine_girl

Had een lure gestart en binnen een minuut een drowzee. En verder nog goldeen, magikarp en een poliwag en pidgeot nieuw.

Edited by sunshine_girl

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

• Like 4

Haha Reshma krijgt het nog druk 😂

Wij reden net naar huis en ik ving ineens 3 Pokémons die ik niet had 🎉 Maakt het tijdstip ook nog uit, want ik had echt heel veel onbekende in de buurt nog 😃

We reden langs het ziekenhuis, maar je moet er echt dichterbij zijn voor een stop. Dus maakte m'n man een extra rondje voor me. Toen riep ik heel blij dat er ook nog een Pokémon zat die ik nog niet en zo blij met hem was rolde hij met z'n ogen 😂

Hallloooo jongens, we waren gister na kinderbedtijd naar Kijkduin okee..

En daar waren echt iets van 200 andere mensen en het strandtentje ernaast speelde de themesong en dat lied van Jigglypuff steeds af😂

En en en en ik heb nu 100 pokemons in mn pokedex, yeeeey!

Was ook echt grappig, want er stonden dus constant 4 lures aan op die plek en er waren allemaal rare pokemons (en een voltorb nest) en er kwamen steeds andere mensen voorbij die we kenden, dus was ook echt gezellig. En nu heb ik gedroomd dat ik een dragonite had gevangen, dus werd helemaal happy wakker, maar t was niet zo 😭

Maar dit spel gaat te ver hoor haha. Ik moet stoppen denk ik🙈

Ik zal wel weer braaf steentjes leggen bij rummified, das beter voor me😁

Tijdstip maakt idd wel verschil, lil👍

Edited by Reshma
  • Like 2