Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

Oh dan ga ik vaker 's nachts rondrijden 😁 We zouden een Pokémon meet moeten doen en dan met z'n allen Pokemons moeten vangen 😂

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

Appelsap

Hebben jullie al een Porygon? Mn vriend zag dat er 1 in het park hier tegenover zat (hij heeft zo'n map op de laptop, kun je zien welke pokemon waar zit en hoelang nog) Ging hij gauw heen met zijn en mijn telefoon om hem te vangen 😂 Maar ik dacht dat ie niet zo bijzonder was 😜

Cocoverde

Ja dat is www.pokevision.com

Maar hij ligt er nu even uit jammer genoeg.

Ik heb nog geen porygon, maar twee collega's al wel! 

Appelsap

Nee tis een programma wat ie heeft geloof ik, geen website. Zal dat pokevision eens bekijken 😆

We moesten net even naar een winkel maar gingen met een omweg want er zat nog ergens een pokemon die hij wilde. Bleek dat ie op t kerkhof zat, dat ging me te ver 😬

Ja, dat vind ik ook. Hier was laatst een gym op het kerkhof, maar volgens mij is die nu weg gehaald. Je kon m ook niet bereiken zonder er echt op te gaan en dat lijkt me nou ook niet de bedoeling haha

ScatteredStars

Was vandaag in den haag en daar hadden ze veel meer bijzondere pokemons dan in zeeland. Heb daar ook een jynx gevangen en een starmie.

sunshine_girl

Heb toen ik naar de winkel vanmorgen ging een staryu gevangen en in het winkelcentrum van Gouda een slowpoke en jynx

Dieke.*

Mar het ligt ook aan het gebied waar je woknt welke pokemons bijzonder zijn. Hier heb je om de twee stappen een psyduck, een poliwag, pidgey natuurlijk en weedle. Staryu's ook best veel

Maar in bijv californie is een oddish of eggtor (??? Oid) weer supernormaal.

Summer vibes

Ja wij hebben hier zoveeeel pidgeys, ratata, weedle, psyduck en poliwags. Zelfde als dieke eigenlijk, terwijl we niet in zelfde stad wonen (toch haha?)

Ik word helemaal gek van al die dezelfde, wil zo graag wat nieuwe!!

Ik heb net een Dratini gevangen, dus nu ben ik erg blij. Die wilde ik al heel lang!

Maar hier inderdaad ook mega veel pidgey's en ratata's. En ook wel veel drowzee

Dieke.*

@rr: hahaha nee, zit nog niet in adam nee :P. Sta er wel ingeschreven dus wie weet over 12 jaar😅

maar de gemeentes zitten wel tegen elkaar aan, dus het is misschien wel een beetje hetzelfde

Summer vibes

Haha ja maar op m'n werk (DH) ving ik ook vooral t zelfde.

Helemaal leip word ik ervan haha.

Gisteren wel meowth, wel leuk haha

En vandaag bellsprout!

Terabithia

Ik vind hier veel Pidgeys Rattata's en Weedles! Niet heel bijzonder dus. Alleen die pidgeys zijn een beetje leuk te envolven. Wat moet ik met de rest :P ?

sunshine_girl

Hier had ik eerst ook superveel pidgey, rattata en weedles. Maar er komen nu steeds vaker ook nieuwe tussendoor. Ik vang nog steeds regelmatig nieuwe in huis, ook met hoge cp.

Had een pikachu in mijn 2km ei

Edited by sunshine_girl