Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

Summer vibes

Wauw Pikachu!! Tof zeg

Wij hebben 2 pokestops op echt 20 meter, maar allebei kunnen we ze net niet vanuit huis halen zegmaar.

Maar als er een lure op zit (bij 1 is dat best vaak) dan krijgen we daardoor wel Pokemons!

Net uurtje rondgelopen en gefietst in groot park hier, zoveeeel gevangen.

aanta nieuwe en ook heel veel waardoor ik nu flink kon evolven.

En zoveel leuke gesprekken gehad haha, echt 70% van de mensen die we in park tegenkwamen speelde t! Zo leuk om samen met m'n vriend te doen ook

Ben helemaal fan haha

Level 14 nu en heb 3 pokemons die sterk zijn: alle 3 rond de 800. dan paar van 600,500,400 en dan heeel veel rond 300 en 200.

Jullie?

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

Terabithia

Ik ben level 9 en woon in een dorp voor de info haha.

Hoogste is 500-nogwat (pidgeot) en dan een heel aantal 200/300

Ik doe nu wel vaker evolven om xp te krijgen bij de gebruikelijke pokemons! Stom dat ik dat niet eerder heb gedaan haha.

Turningtables

Haha ik woon dus boven een pokestop en sinds vanmiddag geeft ie aan dat m'n tas vol is dus ik mag niet meer draaien aan dat ding. Oops😂

Cocoverde

Ik ben inmiddels level 22 geworden. Schoot lekker op met mn lucky egg haha. Net kreeg ik een scyther uit mijn ei. :D

Ik was gisteren ook nog in het park en was echt supergrappig om te zien idd. Vooral bij die lures. Maar het is idd ook veel leuker om het samen te doen. Ik voelde me gisteren een beetje suf in het park :P

pandora

Even iets heel stoms (ik heb het net als mn zus ook maar gedownload), bij mijn telefoon lukt het niet om te scrollen in het scherm van een Pokémon als ik die eenmaal heb. Heel irritant want ik kan dan dus niet op het vakje 'Transfer' komen. Iemand die dit ook heeft? :(

Hm nee, ik heb dat wel eens gehad, maar na opnieuw starten deed hij het dan weer. 

Oh ik ben en blijf jaloers op degene die pokestops vanuit hun huis kunnen pakken haha. Hier zijn er 2 bij de jumbo op 200 meter afstand dus het is niet héél moeilijk, maar dan nog!

Same here! Echt heel veel in de buurt maar ik moet toch echt van de bank af. Luxeprobleem. :P Maar ik kan nu in de avond niet zomaar even een rondje lopen (ja of even met de babyfoon aan) omdat Stefan weg is.

Ik zit nu op level 17, sterkste Pokémon die ik nu heb zijn Death Star (zo genoemd, is een Starmie) van 919. Daarna twee keer Pidgeot (854 en 824), Golbat (819 en 800) en dan weer Pidgeot (749).

Psyduck heb ik laten evolueren en zit nu op 700 (als Golduck), en ik heb twee Fearows (718 en 577) en veel Raticate (allemaal rond de 500). Dan een Slowpoke van 479 (ik moet nog maar 5 candy!) en een Beedrill maar die is dan relatief laag (474). Electabuzz en Magmar evolueren niet en zijn rond de 450. 

Bijzondere Pokémon nog: Cubone, Eevee, Nidoran en Nidorano (een vrouwtje en een mannetje), Oddish, Bellsprout, Geodude, Venonat, Porygon, Jigglypuff, Paras, Ekans, Dratini, Magnemite, Gastly, Krabby, Horsea, Rhyhorn, Pikachu, Tantacool, Mankey, Meowth, Shellder, Vulpix. 

Ik heb nu ook een Poliwrath van 664cp, maar de Poliwhirl die ik heb is 519 dus die wordt echt veel hoger. Ik heb ook nog een Poliwag van 316 dus die gaat nog twee keer evolueren. Schiet alleen niet op met snoepjes. :( Drowzee moet ik ook laten evolueren maar die kom ik weinig tegen, net als de Caterpie en Weedle (heb nu een Metapod en een Kakuna). 

Tijdens het hardlopen laat ik het spel gewoon open staan (muziek komt er gewoon doorheen) dus als ik even swipe heb ik veel Pokéstops, dat is relaxed. :P En ik heb AR uit gezet bij het vangen van de Pokémon. Je ziet dan niet meer de Pokémon in de omgeving (via de camera), maar ze zijn makkelijker te vangen omdat ze gewoon in je beeld blijven staan en je niet je telefoon hoeft te 'richten'. 

Wat ik echt frustrerend vind is dat als ik een kilometer loop, hij een halve 'meetelt' voor mijn eieren. :(

Haha ik vond het echt een ontdekking. :P Maar ik vind het 'real life'-aspect juist leuk, dus als ik de tijd (en batterij) heb, laat ik het aan staan.

sunshine_girl

Maresa, 9 van de bijzondere Pokémon die jij noemt kan ik in huis vangen naast de standaard weelde, caterpie, pidgey/pidgeotto, rattata, zubat.

Volgens mij woon ik nog niet zo verkeerd op de pokestops na.

Vanavond ga ik denk ik sporten, heb dat veel pokestops onderweg en daar zitten ook veel "nieuwe" pokemons.

Maar even kijken hoe ik me voel.

Edited by sunshine_girl

Echt? Dan woon je zeker niet verkeerd! Het gros van die lijst heb ik echt nog maar één keer gezien. :( Ik heb er ook veel uit een ei, en dan heb ik ze dus verder nog nergens zien rondlopen.

Weedle is hier ook niet heel standaard, al zie ik die vaker. 

Welke overzichtskaarten gebruiken jullie om nieuwe Pokémon te vinden? Ik wil dat een keer gebruiken als dat lukt. 

sunshine_girl

Vanonat heb ik er 3, eevee moet ik er nog 2 om te evolueren (weet dus even niet hoeveel), jiggleypuff 2, paras ook een stuk of 7, krabby 2, horsea 2 of 3, meowth 2, shellder 1.

Nidoran ook 1.

Onderweg kom ik in dit dorp alleen pidgey, rattata. Weedle heel veel tegen.

In huis ook spearows (eegelmatig), drowzee, magikarp en goldeen, kakuna, metapod (maar wel zelden)

Edited by sunshine_girl

Horsea heb ik alleen van afstand gezien (dus als schaduw), die wil ik echt hebben! Eén keer stond hij voor me maar toen crashte de app. :( 

Haha het stikt hier van de drowzees. Ik heb echt al meer dan 10 hypno's gehad. Maar ik bewaar van elke pokemon alleen 1 allerbeste en de rest transfer ik.

Vandaag vond ik opeens nog een pikachu, dus heb nu ook een raichu.

Heb er nu 107 in mn pokedex🎉

Ik ben gestopt met power uppen, want ik heb bijv veel stardust verspild om mn flareon op 1150 te krijgen, maar nu vang ik elke keer eevee's van 500/600 en die evolueren dan met gemak boven de 1500, dus was echt zonde :(

En zo was t bij veel meer ook gegaan, dus ik spaar mn stardust nu op😁

Edited by Reshma
sunshine_girl

Gisteren heb ik alvast veel pidgeys en rattatas getransfereerd. Moet nog een keer ervoor gaan zitten voor de rest

Appelsap

Maar het is toch gewoon geluk hebben welke pokemon je treft? Ze worden gewoon willekeurig ergens gedropt voor een bepaalde tijd door het systeem neem ik aan? 😅

Ik wil ook een Pikachu! 😞

Nee, omgeving speelt wel een rol.

Pikachu's vind je bijv vaak in bossen en parken. Kan natuurlijk ook heus wel eens ergens anders (had er ook 1 in mn woonkamer en op het metrostation enzo), maar toen we door het park liepen, had ik er al gelijk 5 achter elkaar. En dat was in capelle, maar in het zuiderpark in den haag heb je er ook heel veel. Bosgebieden ook.

Appelsap

Ja zoals meer waterpokemons bij water in de buurt en in de stad pidgeys en rattatas, maar verder ook? 😱

Oh haha je hebt net je bericht aangepast ik :P ik heb echt nog nooit ergens een pikachu gezien, capelle is een beetje ver weg 🙈

Edited by Appelsap