Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

Dieke.*

Ja i know dat je bij een pokestop alleen dingen krijgt en niet perse pokemon rondlopen. Maar je moet dan toch ff wachten (ik met mn phone iig),totdat die je gps locatie heeft enzo. Ik wilde het gewoon smooth doen terwijl ik langs de stop liep, maar dat ging dus niet.

En er stonden echt 6 mensen ofzo, en een stel met kinderwagen ging expres het gras op, dat ging me gewoon te ver 😋

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

Ohhh vind dat juist echt leuk haha. Bij de markthal waren er bijv 3 pokestops heel vlakbij elkaar en daar werden constant lures aangezet. Dus iedereen daar samen vangen 😂

Zelfde gebeuren bij het metrostation hier en in kijkduin. Was nog serieus gezellig en echt grappig om mee te maken.

Wij hebben hier zoveel pokestops in de buurt, bijna bizar! Alleen lijken ze allemaal leeg. 😒

Ik ben gisteren begonnen en heb zo'n lure gebruikt maar ik heb nu nog maar twaalf Pokemon. Hoe zit dat trouwens met Pokemon in de buurt? Want ik liep dus naar een punt waar eentje zou zitten (als zo'n rondje beweegt/pulseert), maar als ik daar dan kwam en rondliep, gebeurde er niets.

Pokestops leeg? Dat is toch ook alleen maar om pokeballs te halen en evt andere extra's?

Ik ben nog niet zo heel fanatiek en probeer dat ook te blijven haha, wil er niet zo verslaafd aan raken.

Ben nu level 6 met 40 pokemons (17 verschillende) en m'n hoogste heeft CP 175 (raticate)

Appelsap

Bij pokestops kun je indd alleen pokeballs enzo halen. Maar leeg zijn ze nooit? Kan wel zijn dat je te ver weg bent van de pokestop, dan doet ie het niet 😅

ScatteredStars

Of als je vlak daarvoor de pokestop hebt gebruikt duurt het ook even voordat je hem weer kan gebruiken.

Wat is jullie Pokemon met het hoogste cp?

Doet hij het bij jullie wel gewoon? Bij mij zegt hij dus al twee dagen dat er problemen met de server zijn. Echt heel stom.

Mijn sterkste pokemon is volgens mij pidgeotto met 530 cp ofzoiets

Volgens mij betekenen die grasstukjes (waar jij het over hebt Maresa) dat daar een Pokemon kan zitten, maar er hoeft er dus niet perse een te zitten. Het beste kan je volgens mij kijken naar dat vakje rechtsonderin. Als je daarop klikt kan je zien welke het dichtstbij zitten. Linksbovenin zit dan het dichtste bij jou, rechtsonderin het verst.

En volgens mij zijn dit stops nooit leeg nee. Maar als het rondje wit blijft (en het plaatje dus niet laad) dan is je internet gewoon nog aan het laden ofzo geloof ik. Dat heb ik af en toe ook.

Ik vind het ook wel grappig om te doen. Zo loop ik nog net even een extra rondje haha. Mijn hoogste zit nu op 401.

Edit: Mijne doet de afgelopen dagen ook wat crappy maar als ik de app helemaal af sluit en weer opnieuw op start dan doet hij het vaak wel weer.

Edited by Fantasy
Sannenas

Waarschijnlijk deed ie het dat gewoon niet goed. Normaal gesproken zie je namelijk de pokemon en dat rondje eromheen. Dan kun je die aantikken en dan vangen.

Edit: dat was nog voor Maresa. Ik liep even een eeuwigheid achter

Edited by Sannenas
Appelsap

Komt omdat ie nu ook in NL uit is. Dus nu speelt echt iedereen het. Kunnen de servers niet aan denk ik.

Mijn hoogste is nog maar 213😅

Het gekke is dus dat als ik naar die rondjes ga, ik geen Pokémon zie. :( Gisteren heb ik dat bij een stuk of tien gehad. Waarschijnlijk doe ik dan iets verkeerds, net als bij die stops, want ik heb daar nog niets gehad (en er toch een stuk of twintig bekeken). 

Mijn hoogste zit op 120. Hopelijk wordt dat beter als ik naar de gym kan (zit op level 4). 

Ik heb trouwens al negen Pokémon gevangen het afgelopen uur. Gewoon vanaf thuis, tijdens het werk. :P Is dat normaal of heb ik het geluk vlak bij veel Pokémon te wonen? 

Je moet bij die stops het rondje rondspinnen en dan komen er pokeballs etc uit. Dat wist ik eerst niet, dus dacht ook dat alle stops leeg waren. Doe je dat al?

Nu vraag ik me af of ik dat rondspinnen heb gedaan - vast niet. :P Thanks! Ik ga straks nog de deur uit en dan kom ik er op de hoek al eentje tegen, dus dan probeer ik dat. 

Cocoverde

Ja normaal zie je rechtsonderin hoe dichtbij een pokemon is. Drie voetstapjes is ver en 1 dichtbij. En bij geen zou hij moeten verschijnen. Maar sinds vrijdag zit er een bug in dat alles 3 voetstapjes is.

En er hoeven niet perse pokemon te zijn bij pokestops. Die zijn idd om items en xp te behalen.

Ik heb in mn huis bijna altijd poliwag en magikarp hahah daarom heb ik al een gyarados :D

@ Maresa je krijgt de coolste pokemon meestal uit een 10km ei. Dus als je snel veel verschillende wilt dan raak je aan de wandel. :P

Edited by Cocoverde

Haha ik ga in mijn lunchpauze wel even een rondje doen hier - op de fiets red ik die 10 kilometer makkelijk!  :D

Volgens mij moet je langzamer dan 15 km per uur gaan, dan telt het mee (heb ik ergens gelezen).

Ik heb heel veel pidgey en ratata thuis, word er moe van haha.

Ik moet vanavond ook even aan de wandel, heb nog een paar eieren staan die ik uit wil 'broeden'

Edited by Crush